Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Ahojte, chcem si kupit rezervnu dusu. Viete mi pls poradit podla akych parametrov na plasti sa dusa vybera? diky
Zobraziť komentár 16.06.2016 - 07:11:26
00
Priemer, sirka plasta a podla ventilku.Ci mas galuskovy,alebo auto.
Zobraziť komentár 16.06.2016 - 07:20:26
00
pytam sa preto lebo mam kolesa Schwalbe Nobby Nic 2,25, "29" a bola mi odporucana dusa napr Continental 47-62/622 S42 29" MTB duša. A vobec neviem co znamenaju na dusi tie cisla okrem tej "29" :)
Zobraziť komentár 16.06.2016 - 07:30:37
01
To s42 by malo znamenat celozavitovy autoventil vysky 42mm.
47-62 by mala byt sirka plasta v mm.Dusa je vhodna od-do.
622 by mal byt menovity priemer rafika/plasta tiez v mm.
Zobraziť komentár 16.06.2016 - 08:05:48
01
diky moc za podrobne vysvetlenie ;)
Zobraziť komentár 16.06.2016 - 08:16:28
00
kup si uplne hocijaku dusu na 29", ci uz extra hruhu daku dh, ci uz klasicku beznu (cca 250g) alebo potom dake ligh ci dokonca extra light, jediny podstatny udaj ked sa nebavime o speci rafkoch je udaj 29"
Zobraziť komentár 16.06.2016 - 12:51:43
00
Tak ak jazdi aj teren light,alebo extra light by som urcita nenahadzoval!
Zobraziť komentár 16.06.2016 - 12:58:03
00
tak jasne, ja len ze ake su moznosti...
Zobraziť komentár 16.06.2016 - 14:44:14
00
Jasne, light a extra light MTB duse su urcene na jazdenie len po asfalte. :D
Zobraziť komentár 16.06.2016 - 15:04:56
00
ja ich osobne jazdim, vsetky druhy na striedacku, klasicke, light, aj xx light 95gr. , samozrejme hl v lese, urcite su defektovejsie o nieco, ale boli aj obdobia ked som cele leto nepichol ani extralightku, je to o preferenciách a urcite aj aky plast, ja kupujem podla zliav, inak cez viked som na obrubniku amatersky sekol cirvit hrubu dusu, a vlese neskor sa mi zahadnym spôsobom rozpojila rychlospojka, jednu cast som nasiel druhu uz nie :)
Zobraziť komentár 16.06.2016 - 15:14:48
00
arrow_leftJezus napísal:
Jasne, light a extra light MTB duse su urcene na jazdenie len po asfalte. :D


Ano,presne ako si napisal.Ale ak mas zalubu v lepeni defektov,tak Ti urcite vyhovuju.Alebo ak sa bojis a jazdis priemerkou 10 aj dolu kopcom,tiez sa nemusis bat,ze ich seknes ;-)
Zobraziť komentár 16.06.2016 - 16:33:20
00
... asi som nejaká výnimka.

Dlhé roky jazdím ultralight duše úplne normálne v teréne, tak jak bežný skúsenejší biker a nemám s nimi také zlé skúsenosti ako Kaprák.
Zobraziť komentár 16.06.2016 - 18:11:37
00
detto
Zobraziť komentár 16.06.2016 - 18:29:05
00
Mozno som vynimka ja,nechcem sa hadat.Ja ked som jazdil tie lighty a aj s normalnimy,opravoval som defekt aj tri krat za vyjazd.Chcel som prejst na bezduse,ale nemam vhodne rafy.Tak jak dilino vozim pol kilove dh duse a mam pokoj.Aj ked vaha navyse na kolach jasne ze nepotesi.
Zobraziť komentár 16.06.2016 - 19:13:38
00
Kaprak: ale je dobre povedat, ze tvoje jazdenie a jazdenie, ktore prevadzkuje napr. Jezus alebo ja, to je rozdiel viac nez znacny :lol: .. mne v terene (ak nepouzijem papierak) vydrzi aj ultralight dusa, ty potrebujes DH dusu, preco, je asi zjavne .. videli sme ta v Kalnici :P , sa necudujem, ze sa ti pokazili kluky :lol:
Zobraziť komentár 16.06.2016 - 19:19:19
00
keyboard_arrow_up