Lokalizácia
Formulár sa odosiela
V tom predsa tkvie krása skladania bajku "do posledného šróbika" :) Musíš premyslieť každý detail a kompatibilitu. A keď všetko premyslíš a nakúpiš správne a bude to spolu fungovať tak aj tak zistíš, že musíš doplniť niekoľko špeciálnych nadstavcov alebo náradie, ktoré v dielni dovtedy nikdy nebolo potreba :)
Zobraziť komentár 09.04.2017 - 08:52:11
05
Ak dobre vidim mas tam slx kazetu? Preco uz nie xt? Usetris dalsich cca 50g za niake 3-5€... Neviem, ja keby uz gramarim, a toto je za par drobnych...
Zobraziť komentár 09.04.2017 - 10:27:44
00
Je tam XT Dynasys 11-42 :)
Zobraziť komentár 09.04.2017 - 10:42:34
00
Tak potom je to bezpredmetne, sa mi zdalo ze najvacsi pastorok je cierny a taky je na slx...
Zobraziť komentár 09.04.2017 - 10:48:07
00
Siroke rafy.

Na internete koluju vseliake dohady ci je mozne citit pri jazdeni dake par milimetrove rozdiely v sirke rafika. Mozem vam potvrdit, ze je to citit teda riadne. Ako horekop tak aj dole. Na dusiach som jazdil vzadu cez dva bary tak aby dobre bolo. Na 23mm rafe a bez dusi som sa usadil na 1,5bar, no a na 29mm mi zatial najviac vyhovuje jediny bar. Gumu nezuje. Nema kam ist proste. Pri vyslape mam tlmic v rezime climb a pritom ten plast pekne polhlcuje teren, co sa prejavuje akoby vyssim vykonom vo vyslape. Technicke vyslapy su uplne ina zabava teraz. Co sa tyka zjazdov. Tam limity este hladam ale uz teraz citim, ze to riadne pomohlo. Odpusta to chyby, korene v traverze zrazu niesu problem a ta trakcia...

Kto uvazuje, tak nech uz neuvazuje. Je to jeden z naj upgradov za poslednu dobu.

Prílohy:

_DSC1402.jpg
_DSC1402.jpg 1.37 MiB Otvoriť v novom okne thumb_up2thumb_down

Zobraziť komentár 09.04.2017 - 23:17:48
012
Tak vsetky chyby zase neodpustaju (ako bolo dnes vidno) :D ;)
Zobraziť komentár 09.04.2017 - 23:37:34
00
Vsetky nie veru. Ale citit velky rozdiel a to je hlavne.
Zobraziť komentár 09.04.2017 - 23:43:23
00
je to velký rozdiel,jeden z naj upgrade čo možno spraviť-ja som prešiel z ráfov z vnútornou šírkou 24 mm rovno na 34 mm,plášť vzadu 2,35" ,vpredu 2,6" napriek zvýšeniu váhy kolies o cca 260 gr. ide do kopca v rozbitom teréne pocitovo lahšie,dolekopcom vďaka nížším tlakom ani netreba nejako pozorne vyberať stopu (ale zasa to má aj nevýhodu,nikdy som tak rýchlo nevalil zjazdy,dúfam že sa na staré kolená niekde nevysekám :D )
Zobraziť komentár 10.04.2017 - 07:06:16
00
Dano5 aká 2,6" vpredu? ja už dlhšie hľadám niečo širšie ako štandardné 2,35-2,40", zatiaľ som si všimol iba Schwalbe NN https://www.bike24.com/p2100379.html
Zobraziť komentár 10.04.2017 - 07:22:57
00
áno,NobbyNic EVO SankeSkin 27,5 x 2,6" , mám dve verzie-teraz som nahodil zmes PaceStar,kvôli nižšiemu valivému odporu,na usmoklenú jeseň a na jar nahadzujem verziu TrailStar
Zobraziť komentár 10.04.2017 - 07:40:17
00
Zaujimave je,ze tie siroke rafky nepouzivaju nejak extra na svetaku v XC.Meritkom moze byt Nino a vyzera ,ze mu stacia 24 (alebo ma nejake extra xmc 1200).Ved aj on potrebuje viac gripu a mensi valivy odpor. No offence,len ma tato problematika zaujala.
Zobraziť komentár 10.04.2017 - 08:29:05
00
pri XC ide dosť o váhu,široké ráfiky z tlstými plášťami budú vždy ťažšie ako chrtie kolesá a plášte-preto sa tieto širšie komplety jazdia hlavne v kategórii AM/EN,kde tá váha nie je na prvom mieste
Zobraziť komentár 10.04.2017 - 08:37:00
00
Dik ,tak to asi bude.Len to na tie rafy asi musi byt morda v rock gardenoch na 1 atmosfere,sakra to sa za chyby asi draho plati.
Zobraziť komentár 10.04.2017 - 09:14:39
00
Zatial som nesekol. Treba pochopit, ze ten plast sa ovela tazsie stlaca na sirokom rafe. V strede behuna je poddajny ale bocnice pekne drzia tvar.
Zobraziť komentár 10.04.2017 - 09:18:56
00
Ved aj mam na XC HT 24.5mm a oproti 19mm je to "nebe a dudy" bike je stabilnejsi.

Hmm ani nie. Ja som dlhsie nekontroval tlak a zistil som, ze som jazdil na 1.2bar na prednom. Je pravda, ze nejazdim take tereny ako Marinada, ale pneu vobec nezulo.
Zobraziť komentár 10.04.2017 - 09:19:14
00
keyboard_arrow_up