ahojte, som totalny laik priznavam hned na zaciatku
pls, poradte, aky cross asi kupit, tak do 15tis, momentalne som dost nalomena na marin - san rafael . moze byt alebo radsej nieco ine? ak ano, co? author, kellys, ctm? to je asi tak vsetko, co som zatial v obchodoch videla... ak mozem, v com ma ktora znacka vyhody, resp. nevyhody, su vobec nejake rozdiely?
dik moc za podnetne prispevky
hmmm, pellsy som nikde v okoli v obchodoch nevidela a bez odskusania to nerisknem, chcem si na bike sadnut, ze ako mi sedi, kym ho kupim
a na ten marin co hovorite, nemate niekto skusenosti???
hmmm, pellsy som nikde v okoli v obchodoch nevidela a bez odskusania to nerisknem, chcem si na bike sadnut, ze ako mi sedi, kym ho kupim
Skus napisat odkial si. Maju ich v Bratislave v Bisku*****ach a dovaza ich Suncycle z Partizanskeho.
vidim, ze mattovi obchod fici v plnom prude, reklama na kazdom kroku
a na ten marin sa mi nikto nechyta???
ked uz o pellsoch, co je to vlastne za znacku? kedze sa priznavam dobrovolne, ze som laik, moc o nich netusim a na browsovanie uz nemam cas, decka sa uz zobudili akurat som omrkla,ze ten konkretny nema odpruzene sedlo, co ine uz v tejto kategorii maju...
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.