prosim Vas oplati sa tento bike (momentalne je v zlave):
http://starbike.sk/shop/cannondale-trail-29-6-2014/
Mal by byt na bezne vikendove jazdenie - asfalt + lesne cesty.
Docital som sa, ze vidlice suntour xct nie su velmi dobre, tak neviem.
Dakujem vopred za postrehy.
Počítaj tak 110€ na úplne najzákladnejšiu použiteľnú vidlicu, alebo 150-200€ na niečo lepšie, 250-350€ na niečo bez väčších výhrad.
zakladom u tej ich TRAIL rady su ramy, ktore viditelne preberaju dizajnove prvky vyssich rad z predoslych sezon, ak nie komplet cely dizajn, co je bezne u tychto vychytenych znaciek. preto ten ram/bike vyzera lepsie, nez bezne generic biky za podobnu cenu, hoci aj lepsie ohadzane. navyse tomuto konkretne nechyba aj ista nadcasovost, cize bude vyzerat dobre aj o par rokov v garazi alebo na pripadnej fotke v bazari. ak to ma byt rozlozene na asfalt+lesne cesty, tak aj tie komponenty posluzia dostatocne dlho. v kazdom pripade kvalitny zaklad pre lubovolny upgrade.
zakladom u tej ich TRAIL rady su ramy, ktore viditelne preberaju dizajnove prvky vyssich rad z predoslych sezon, ak nie komplet cely dizajn, co je bezne u tychto vychytenych znaciek. preto ten ram/bike vyzera lepsie, nez bezne generic biky za podobnu cenu, hoci aj lepsie ohadzane. navyse tomuto konkretne nechyba aj ista nadcasovost, cize bude vyzerat dobre aj o par rokov v garazi alebo na pripadnej fotke v bazari. ak to ma byt rozlozene na asfalt+lesne cesty, tak aj tie komponenty posluzia dostatocne dlho. v kazdom pripade kvalitny zaklad pre lubovolny upgrade.
nimm_zwei - to myslis vazne? podla teba je najdolezitejsou vlastnostou na ukor ktorej je treba sa vzdat aj dobrych komponentov to aby bajk vyzeral dobre na fotkach? Tak to uz je len ake pozerstvo... Niektri ludia si kupuju bajk aj preto aby sa na nom vozili a aby mal slusne komponenty. nehovoriac o tom ze dnes vyzera dobre uz vacsina bajkov, davno su prec casy okruhlych pozvaranych trubiek.
Inac spravne pises ze tento cannondale s absoutne nefuncknou vidlou ktora je len zbytocnym tazitkom bude dobre vyzerat odstaveny v garazi lebo ho na nom nebude bavit jazdit resp bude dobre vyzerat aj v bazari ked pochopi co za srot si kupil...to sa vytknut neda...plne suhlasim.
ano, myslim to vazne. vseobecne su mi ukradnute o triedu lepsie komponenty ohadzane na ramoch, ktore uz na prvy pohlad su z azijskeho tovarenskeho katalogu. nie, vacsina bajkov dnes nevyzera dobre, ale naopak smiesne zamenitelne prave pre to, ze identitu tvoria IBA nalepky. samozrejme, v drvivej vacsine ludia (asi vratane teba) fetisizuju a do zblbnutia analyzuju sklatbu komponentov, kedze toto im neprekaza. mne to prekaza. a je to tak v poriadku. ja to nazyvam vec vkusu, ty si to nazvi pozerstvom alebo ako len chces.
pred casom som predaval 5-rocny relativne drahsi specialized, ktory asi tiez osadenim nekonkuroval menej prestiznym znackam. napriek tomu mi najma z ciech volali kadejaki nadsenci, ktori mali vrcholne v pazi ake komponenty tam prave mam. zaujimal ich ram/dizajn, ktory presne vedeli ze chcu. proste hodnota, ktoru si "vase" bezne paradne ohadzane CTM-ko, DEMA alebo Merida nezachova, ani ked sa pos*riete. tot filozoficke okienko odomna pre teba.
EDIT:
btw, na okruhlych pozvaranych CrMo trubkach jazdim. mal som co robit, aby som sa k nim dostal za ludovejsiu cenu. dnes je to spravidla velmi draha a exkluzivna zalezitost.
Po Karpatoch po dialniciach sa s tym da jazdit v pohode, ale tie limity su tam jasne. Tie vidly nefunguju poriadne a ked chce clovek skusit co i len troska tazsi teren, uz to nie je o zabave ale utrpeni.