Aké máte skúsenosti s bicyklami a objednávkou z Canyon-u? Rád by som nejaké info od ľudí, ktorí majú skúsenosti s Canyon-om, postrehy, rady a pod.. Ďakujem.
ak nepride treti mail ktory to zmeni zasa na dalsi tyzden.
tak prisiel, ale shiping date ostel nezmeneny, teda do dnes 30.10. hned som volal na infolinku a dostal som odpoved ze dnes poobede expeduju. pokial ho neuvidim, neuverim
tak prisiel, ale shiping date ostel nezmeneny, teda do dnes 30.10. hned som volal na infolinku a dostal som odpoved ze dnes poobede expeduju. pokial ho neuvidim, neuverim
vcera prisiel e-mail z canyonu :Important information regarding your order
Please disregard the order confirmation you received from us yesterday. If a payment request accompanied this confirmation, please also disregard this request. In case you have already submitted payment for your order via a link (credit card, PayPal, Ideal), rest assured that your payment method will not be charged until the time at which your order ships.
During the transfer of orders from our old system into our new system we experienced critical failures. This had the unfortunate consequence of releasing over 10.000 orders that, for the most part, contained misinformation. We have already begun reworking all orders into our new system, and you will receive an accurate order confirmation from us within 2 weeks.
Since the 22nd of September we have been deeply involved in the implementation of our new SAP software system. During the course of this implementation we have encountered enormous difficulties, and we are working day and night to resolve these issues. Please accept our most sincere apologies for any inconvenience we have caused you. We value you as a customer, and we are grateful for your continued understanding.
Your Canyon Crew
gogle translate: Dôležité informácie týkajúce sa vašej objednávkyProsím, ignorovať potvrdenie objednávky, ktoré ste dostali od nás včera. Ak je žiadosť o platbu v sprievode toto potvrdenie, prosím tiež ignorovať túto požiadavku. V prípade, že ste už odoslali platby za Vašu objednávku prostredníctvom odkazu (kreditnou kartou, PayPal, Ideal), buďte si istý, že vaša platobná metóda nebudú účtované až v okamihu, keď sa vaše objednávky lodí.Počas prenosu objednávok z nášho starého systému do nášho nového systému sme zažili kritické zlyhanie. To malo za následok nešťastné uvoľňovanie cez 10.000 objednávok, že z veľkej časti, obsiahnuté dezinformácie. Už sme začali prepracovať všetky objednávky do nášho nového systému, a obdržíte presné potvrdenie objednávky od nás počas 2 týždňov.Od 22. septembra sme boli hlboko zapojené do realizácie nášho nového softvéru SAP systému. V priebehu tejto implementácie sme narazili na obrovské problémy, a pracujeme vo dne v noci, aby tieto problémy vyriešiť. Prijmite prosím našu úprimnú ospravedlnenie najviac za prípadné nepríjemnosti sme Vás spôsobil. Vážime si vás ako zákazníka, a sme vďační za vašu pokračujúce pochopenie.Váš Canyon Crew
Ja som objednal bike 36. tyzden (nedela), potvrdenie emailom som dostal 37. tyzden. Prvy termin expedicie som mal 39. tyzden. Potom ked neprisiel, tak presunuli na 43. tyzden, a potom opat este na 44. tyzden. Aj ten uz presiel a ziaden bajk. Nerozumiem podla coho vyrabaju a distribuuju tie bajky. Bade pise, ze objednaval 38. tyzden a bajk uz ma na ceste. Pride mi to, ako keby vytahovali objednavky z klobuka. Vidim to tak, ze bike pride v decembri, ked uz vytiahnem bežky.
Bade Ty sa uz tento rok hadam ani nepovozis.Inak sral by som aj ja cely Canyon,ked by som mal pol roka pomaly cakat.Ked cosi chcem,chcem to teraz a nie za rok predsa.Tym duplom,ze za to nedas 10korun!
pri tom bordeli co tam maju, ked zrusim objednavku tak mi pridu € na ucet neviem kedy. pockam este tie dva tyzdne, uvidim aky datum odoslania mi pridelia.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Daj potom vediet...
a udavaju aj ktory rok - tento ci az ten dalsi?
tak prisiel, ale shiping date ostel nezmeneny, teda do dnes 30.10. hned som volal na infolinku a dostal som odpoved ze dnes poobede expeduju. pokial ho neuvidim, neuverim
kedy si robil objednavku
Please disregard the order confirmation you received from us yesterday. If a payment request accompanied this confirmation, please also disregard this request. In case you have already submitted payment for your order via a link (credit card, PayPal, Ideal), rest assured that your payment method will not be charged until the time at which your order ships.
During the transfer of orders from our old system into our new system we experienced critical failures. This had the unfortunate consequence of releasing over 10.000 orders that, for the most part, contained misinformation. We have already begun reworking all orders into our new system, and you will receive an accurate order confirmation from us within 2 weeks.
Since the 22nd of September we have been deeply involved in the implementation of our new SAP software system. During the course of this implementation we have encountered enormous difficulties, and we are working day and night to resolve these issues. Please accept our most sincere apologies for any inconvenience we have caused you. We value you as a customer, and we are grateful for your continued understanding.
Your Canyon Crew
gogle translate: Dôležité informácie týkajúce sa vašej objednávkyProsím, ignorovať potvrdenie objednávky, ktoré ste dostali od nás včera. Ak je žiadosť o platbu v sprievode toto potvrdenie, prosím tiež ignorovať túto požiadavku. V prípade, že ste už odoslali platby za Vašu objednávku prostredníctvom odkazu (kreditnou kartou, PayPal, Ideal), buďte si istý, že vaša platobná metóda nebudú účtované až v okamihu, keď sa vaše objednávky lodí.Počas prenosu objednávok z nášho starého systému do nášho nového systému sme zažili kritické zlyhanie. To malo za následok nešťastné uvoľňovanie cez 10.000 objednávok, že z veľkej časti, obsiahnuté dezinformácie. Už sme začali prepracovať všetky objednávky do nášho nového systému, a obdržíte presné potvrdenie objednávky od nás počas 2 týždňov.Od 22. septembra sme boli hlboko zapojené do realizácie nášho nového softvéru SAP systému. V priebehu tejto implementácie sme narazili na obrovské problémy, a pracujeme vo dne v noci, aby tieto problémy vyriešiť. Prijmite prosím našu úprimnú ospravedlnenie najviac za prípadné nepríjemnosti sme Vás spôsobil. Vážime si vás ako zákazníka, a sme vďační za vašu pokračujúce pochopenie.Váš Canyon Crew
"enormous difficulties"
"working day and night"
ano to su presne typicke slova spojene s implementaciou SAPu
Akože mesiac po prechode na nový systém a oni sú V srackach nedokážu pokračovať v plynulom chode
WTF
len by ma zaujimalo, ci maju tieto problemy aj ich novi americki klienti. Lebo ak ano, tak je to fakt skvela vizitka akurat pri vstupe na novy trh.