Aké máte skúsenosti s bicyklami a objednávkou z Canyon-u? Rád by som nejaké info od ľudí, ktorí majú skúsenosti s Canyon-om, postrehy, rady a pod.. Ďakujem.
..ked sa chcem podelit o skusenost tak: 1.) kupim 2.) ak je problem reklamujem 3.) podla pristupu predavajuceho po vyrieseni reklamacie napisem ucelenu info / recenziu...
Poviem uprimne, tieto nekonecne vyplakavacky su uz dost otravne... 🙂
Prosím ťa, keď príde niečo vydarené tiež napíš, díky ...
.
Prišiel mi iPad a nemám s ním žiadny problém napríklad aj rozbitý iPhone funguje bez problémov sú veci ktoré nie sú smejdy s fungujú.
Stále ste to nepochopili človek kúpi pre mňa za veľké peniaze bike a očakáva že príde v 100% stave a prvý rok nebudem nic riešiť iba vymeniť reťaz ,,, teraz mi dal predajca klamlivú informáciu že mám bicykel zobrať do najsport že sú to spolupracujúce servisy tak som tam išiel zobral taxík a náhradné diely nemajú tak som zbytočne minul 50€ za milnu info od výrobcu !!!! A keď ho budem chcieť odtiaľ zobrať a poslať naspäť miniem zas ďalšie prachy kvôli chybe výrobcu !!!! Chápem že vy také problémy nemáte vám všetko príde v 100% stave
...poviem tak, uz dlhsiu dobu ma neprekvapuju prieskumy verejnej mienky ani prieskumy citatelskej gramotnosti...
Ospravedlnujem sa ze som sa opustil, mne sa malinko ulavilo a admin moze zmazat 🙂
Vracali sme bajk do canyonu, pomerne dost pouzivany (do 100 km), nejake oderky na klukach boli, sedlovka a rajdy poskriabane od pasty klasika, cakal som, ze daco odrataju, ale vratili vsetko. Rovno sa bral rovnaky bajk vacsia velkost, mozno preto, neviem. A bol z lacnejsich, GC 6ka.
je mozne ze sa objavil v outlet, s 5% zlavou pre dalsieho kupca.
Ja na celom “probléme” nechápem jednej veci 😂 ten ultimate prišiel s tým istým cockpitom ako majú aeroady. Čiže stačilo nastaviť šírku rajdov a ak niekto nechcel vyhadzovať podložky tak nemusel sa toho ani chytať pretože to je už dotiahnuté… takže nerozumiem furt prečo sa dotyčný toho vôbec chytal, ale dal som si tu námahu prečítať tu tému s tým tenistom a už chápem 🤷🏻♂️
To je tvoj problém že by ti nevadilo pri každej väčšej nerovnosti puknutie od hlavoveho mne to vadí , bicykel ma byt ticho jedine čo máš počuť je trošku reťaz a odvalujuce sa kolesa
Prišiel mi iPad a nemám s ním žiadny problém napríklad aj rozbitý iPhone funguje bez problémov sú veci ktoré nie sú smejdy s fungujú.
Stále ste to nepochopili človek kúpi pre mňa za veľké peniaze bike a očakáva že príde v 100% stave a prvý rok nebudem nic riešiť iba vymeniť reťaz ,,, teraz mi dal predajca klamlivú informáciu že mám bicykel zobrať do najsport že sú to spolupracujúce servisy tak som tam išiel zobral taxík a náhradné diely nemajú tak som zbytočne minul 50€ za milnu info od výrobcu !!!! A keď ho budem chcieť odtiaľ zobrať a poslať naspäť miniem zas ďalšie prachy kvôli chybe výrobcu !!!! Chápem že vy také problémy nemáte vám všetko príde v 100% stave
Nemal by som sa zapájať, lebo je to mlátenie prázdnej slamy, ale nejako si neviem pomôcť.
Spýtam sa teda, v čom ťa výrobca klamal? Najsport s nimi nespolupracuje a keď si tam prišiel, tak na teba pozerali, že čo chceš? Alebo nemajú náhradné diely na Canyony?
Riešil som s podporou Canyonu problém s brzdami pri novom biku a odporučili mi to doriešiť v servise na SK. Hádaj čo som spravil? Nenaložil som bike do auta a nešiel do servisu, ale najprv som mailom kontaktoval servis a až potom som tam išiel.
Čo sa týka vrátenia biku, tak som už pri objednávaní vedel, že krabicu nemám roztrhať jak zúrivý rottweiler, ale si ju vrátane všetkých vecí aspoň na mesiac odložiť. Chápem, že som sa týmto prístupom ochudobnil o množstvo emócií, ktoré by som iste zažíval, keby sa vyskytli veci, na základe ktorých by som chcel bike vrátiť, ale tak ja mám radšej pokojnejší život.
Nemal by som sa zapájať, lebo je to mlátenie prázdnej slamy, ale nejako si neviem pomôcť.
Spýtam sa teda, v čom ťa výrobca klamal? Najsport s nimi nespolupracuje a keď si tam prišiel, tak na teba pozerali, že čo chceš? Alebo nemajú náhradné diely na Canyony?
Riešil som s podporou Canyonu problém s brzdami pri novom biku a odporučili mi to doriešiť v servise na SK. Hádaj čo som spravil? Nenaložil som bike do auta a nešiel do servisu, ale najprv som mailom kontaktoval servis a až potom som tam išiel.
Čo sa týka vrátenia biku, tak som už pri objednávaní vedel, že krabicu nemám roztrhať jak zúrivý rottweiler, ale si ju vrátane všetkých vecí aspoň na mesiac odložiť. Chápem, že som sa týmto prístupom ochudobnil o množstvo emócií, ktoré by som iste zažíval, keby sa vyskytli veci, na základe ktorých by som chcel bike vrátiť, ale tak ja mám radšej pokojnejší život.
Dobrý den,
omlouváme se za toto nedopatření a pokud máte možnost nechat si kolo seřídit v cykloservise v místě bydliště, budeme vám po doložení kopie účtenky jako přílohu tohoto mailu, cenu servisu a náhradních dílů kompenzovat. Níže také zasílám odkaz na naše spolupracující servisy. Další možností je odvést si kolo na servis k nám do Canyon CZ.
Ja sa na Canyon podporu nemozem stazovat. Mam 2x Neuron CF8 a davali tam na Horst link srob, ktory sa zvykol povolit (podla zahranicnych for). Jedneho dna som mojou chybou, ze som si pritiahnutie nekontroloval, o srob prisiel. Nahradny stoji 49,90€. Na stranke vsak uplne nesedelo cisielko nahradneho dielu (lebo ho vymenili za iny, ktory sa uz nepovoluje), tak som pisal do Canyonu a dal som tam fotku manzelkinho bajku, aby videli, ze co mi chyba a ze to ma ine cislo, ako deklarovany diel na stranke. A co mi odpisali z Canyonu? Ze tento problem sa stava, ze si mam davat pozor na spravne utiahnutie a posielaju mi ZDARMA 2x sadu novych srobov, aby som ich mohol vymenit aj na mojom aj na manzelkinom.
Ale ani ma nenapadlo tu vyplakavat na fore, aky je Canyon nekvalitny, lebo zlyhal 1 srobik na 3tisicovom bajku.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
https://www.mtbiker.sk/forum/post2001764.html#p2001764
resp aj príspevok pod tým
Poviem uprimne, tieto nekonecne vyplakavacky su uz dost otravne... 🙂
Prišiel mi iPad a nemám s ním žiadny problém napríklad aj rozbitý iPhone funguje bez problémov sú veci ktoré nie sú smejdy s fungujú.
Stále ste to nepochopili človek kúpi pre mňa za veľké peniaze bike a očakáva že príde v 100% stave a prvý rok nebudem nic riešiť iba vymeniť reťaz ,,, teraz mi dal predajca klamlivú informáciu že mám bicykel zobrať do najsport že sú to spolupracujúce servisy tak som tam išiel zobral taxík a náhradné diely nemajú tak som zbytočne minul 50€ za milnu info od výrobcu !!!! A keď ho budem chcieť odtiaľ zobrať a poslať naspäť miniem zas ďalšie prachy kvôli chybe výrobcu !!!! Chápem že vy také problémy nemáte vám všetko príde v 100% stave
Ospravedlnujem sa ze som sa opustil, mne sa malinko ulavilo a admin moze zmazat 🙂
je mozne ze sa objavil v outlet, s 5% zlavou pre dalsieho kupca.
A je že sa tu dozviem konečne niečo zaujímavé.
Prišiel mi iPad a nemám s ním žiadny problém napríklad aj rozbitý iPhone funguje bez problémov sú veci ktoré nie sú smejdy s fungujú.
Stále ste to nepochopili človek kúpi pre mňa za veľké peniaze bike a očakáva že príde v 100% stave a prvý rok nebudem nic riešiť iba vymeniť reťaz ,,, teraz mi dal predajca klamlivú informáciu že mám bicykel zobrať do najsport že sú to spolupracujúce servisy tak som tam išiel zobral taxík a náhradné diely nemajú tak som zbytočne minul 50€ za milnu info od výrobcu !!!! A keď ho budem chcieť odtiaľ zobrať a poslať naspäť miniem zas ďalšie prachy kvôli chybe výrobcu !!!! Chápem že vy také problémy nemáte vám všetko príde v 100% stave
Nemal by som sa zapájať, lebo je to mlátenie prázdnej slamy, ale nejako si neviem pomôcť.
Spýtam sa teda, v čom ťa výrobca klamal? Najsport s nimi nespolupracuje a keď si tam prišiel, tak na teba pozerali, že čo chceš? Alebo nemajú náhradné diely na Canyony?
Riešil som s podporou Canyonu problém s brzdami pri novom biku a odporučili mi to doriešiť v servise na SK. Hádaj čo som spravil? Nenaložil som bike do auta a nešiel do servisu, ale najprv som mailom kontaktoval servis a až potom som tam išiel.
Čo sa týka vrátenia biku, tak som už pri objednávaní vedel, že krabicu nemám roztrhať jak zúrivý rottweiler, ale si ju vrátane všetkých vecí aspoň na mesiac odložiť. Chápem, že som sa týmto prístupom ochudobnil o množstvo emócií, ktoré by som iste zažíval, keby sa vyskytli veci, na základe ktorých by som chcel bike vrátiť, ale tak ja mám radšej pokojnejší život.
Spýtam sa teda, v čom ťa výrobca klamal? Najsport s nimi nespolupracuje a keď si tam prišiel, tak na teba pozerali, že čo chceš? Alebo nemajú náhradné diely na Canyony?
Riešil som s podporou Canyonu problém s brzdami pri novom biku a odporučili mi to doriešiť v servise na SK. Hádaj čo som spravil? Nenaložil som bike do auta a nešiel do servisu, ale najprv som mailom kontaktoval servis a až potom som tam išiel.
Čo sa týka vrátenia biku, tak som už pri objednávaní vedel, že krabicu nemám roztrhať jak zúrivý rottweiler, ale si ju vrátane všetkých vecí aspoň na mesiac odložiť. Chápem, že som sa týmto prístupom ochudobnil o množstvo emócií, ktoré by som iste zažíval, keby sa vyskytli veci, na základe ktorých by som chcel bike vrátiť, ale tak ja mám radšej pokojnejší život.
Dobrý den,
omlouváme se za toto nedopatření a pokud máte možnost nechat si kolo seřídit v cykloservise v místě bydliště, budeme vám po doložení kopie účtenky jako přílohu tohoto mailu, cenu servisu a náhradních dílů kompenzovat. Níže také zasílám odkaz na naše spolupracující servisy. Další možností je odvést si kolo na servis k nám do Canyon CZ.
https://bikeclinic.sk/
https://www.najsport.sk/
Ale ani ma nenapadlo tu vyplakavat na fore, aky je Canyon nekvalitny, lebo zlyhal 1 srobik na 3tisicovom bajku.