Ako vidim Filus odpovedal tak na 30% otázky.
Zistíš to jednoducho. Hlavne potrebuješ zistiť aký typ krku má rám. Sú 3 typy. Klasická, tzv. 1,1/8". To má priemer 28,6mm.
Potom je Tapered a to je zužovaný. Dole pri korunke vidli je priemer 1,5" a na vrchu klasiku 1,1/8".
Tretí je hrubý a síce celý krk má priemer 1,5". Raptora mám aj ja a ten má krk 1,1/8" - takže sú 2 možnosti. Kúpiť vidlu s krkom 1,1/8" (jednoduchšia) alebo Tapered (zložitejšia) a hlavové zloženie tomuto vyhovujúce (pre mňa osobne to je úplná blbosť )
Dúfam že som pomohol
prečo že 30% otázky ? pokiaľ viem tak raptory sa robia s hrdlom na 1,1/8" krk (ak sa to medzi časom zmenilo tak sa idem hanbiť do kúta ) tá vidla má 1,1/8" krk takže pasovať to bude
Citujem saimona:
Som začiatočník a neviem ani ako to zistiť čiže by som bol rád keby ste mi povedali podľa čoho to mám zistiť.
Ďakujem.
Tým pádom si mu odpovedal len nato že pasuje, ale prečo to pasuje je preň len jedna veľká neznáma (sám tomu rozumiem, pred krátkym časom som sa do bikovania ešte len naplno dal, a ešte len zistuješ všetko Know-how )
Veľa ľudi ti povie že geometriu poserieš, ale niekedy sa raptory predavali so 160mm. Čo som sa dozvedel tak najobľúbenejšia vidla na raptora je DURO FR20 160mm. Ja tiež idem kupovať 160mm.
Ako vidim Filus odpovedal tak na 30% otázky.
Zistíš to jednoducho. Hlavne potrebuješ zistiť aký typ krku má rám. Sú 3 typy. Klasická, tzv. 1,1/8". To má priemer 28,6mm.
Potom je Tapered a to je zužovaný. Dole pri korunke vidli je priemer 1,5" a na vrchu klasiku 1,1/8".
Tretí je hrubý a síce celý krk má priemer 1,5". Raptora mám aj ja a ten má krk 1,1/8" - takže sú 2 možnosti. Kúpiť vidlu s krkom 1,1/8" (jednoduchšia) alebo Tapered (zložitejšia) a hlavové zloženie tomuto vyhovujúce (pre mňa osobne to je úplná blbosť )
Dúfam že som pomohol
mudrlant
(tak si zamudrujem aj ja) na to aby si tam dal tappered krk musis mat na to stavany ram takze do uvahy prichadza len 1 1/8" co ma raptor, ako si aj ty spominal.