Radšej XC model ako trail, najmä ak má vo výbere aj Ryano (vzhľadom na geometriu). Podľa mňa sú oba fajn. Na Deme sa mi nepáči WTF, teda WTB (k tejto značke mám akýsi z ničoho prameniaci odpor), na Meride zase vedenie laniek spodkom (predtým ich viedli na hornej rámovej trubke). Rozhodol by som sa podľa ceny, dostupnosti, no najmä podľa toho ako ti sadne a podľa dizajnu.
No spodom je vedené len lanko prešmykača, lanko prehadzovača je vedené vrchom hlavovej trubky...
Trail má oproti 100mm zdvih a vzadu 180mm kotúč narozdiel od XC kt. má 80mm zdvih vidly a 160mm kotúč vzadu. Tiež geometria je ovládateľnejšia
Ale samozrejme závisí aj od toho po koľko vie zohnať jednotlivé modely...
Nevadí, mne sa lanko vedené spodkom nepozdáva a basta! Trail je možno vhodný na vyvážanie sa, no na športovú/pretekársku jazdu určite nie (mal som tú česť na 1h s bikom s podobnou "chopper" geometriou a mal som dosť ). Zdvih nekomentujem, stačí aj 80, vidlu aj tak časom možno vymení a hodí si 100-vku. Kotúč...
Nevadí, mne sa lanko vedené spodkom nepozdáva a basta!
To, že sa ti nepozdáva neznamená, že je to niečo zlé. Na bicykli s takto vedeným lankon, dokonca na rovnakom ráme som prešiel už dosť po blate a nikdy sa nestalo aby prešmykovač nefungoval kôli lanku.
Trail je možno vhodný na vyvážanie sa, no na športovú/pretekársku jazdu určite nie (mal som tú česť na 1h s bikom s podobnou "chopper" geometriou a mal som dosť ).
Mal si česť s podobnou geomtetriou, nie s touto. Samozrejme, že pretekárska geometria to nieje ale pre rekreačné jazdenie lepšia.
Zdvih nekomentujem, stačí aj 80, vidlu aj tak časom možno vymení a hodí si 100-vku. Kotúč...
Prečo si robiť starosti keď môže mať 100 vidlu hneď, takisto ani kotúč nieje zadarmo
tmax, chces mi povedat, ze to Tvoje uzasne sedlo Merida X mission speed je lahke? Silverado Comp co je na Deme ma urcite pod 250 gramov, asi to Tvoje sedlo hravo porazi ako vahou, tak aj komfortom. Vecer odvazim kolko ma Silverado Comp presne, celkom ma to zaujima.
A aby tu nebolo len OT, tak porovnanie z mojho pohladu:
Merida +brzdy +kluky +poplock na vidu z riadidiel
Dema +kokpit (rajdy, predstavec, sedlovka), +sedlo +vidla (radsej 100 ako 80 mm)
Inak celkom tazke rozhodovanie ktory z tych bajkov - Merida ziskava tymi brzdami a klukami, ale zas na vsetkom ostatnom trochu setri a podla mna aj nabera vahu. Dema naopak zvolila cestu kvalitnejsieho a dovolim si tvrdit, ze lahsieho kokpitu, avsak usetrila na tych brzdach a klukach.
Dik za porovnanie .Na Demu mam cenu 716eur a na Meridu 770 eur- ešte možno niečo sa bude dať s cenou spraviť .Ešte mi predajca ponuka celkom zaujímaví model síce 2007 –Dema Auron ale s V-čkami cena tam je 720eur.Ale myslite že ta Dema Ryano bude celkom fajn?? neurobím chybu??Dik
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Radšej XC model ako trail, najmä ak má vo výbere aj Ryano (vzhľadom na geometriu). Podľa mňa sú oba fajn. Na Deme sa mi nepáči WTF, teda WTB (k tejto značke mám akýsi z ničoho prameniaci odpor), na Meride zase vedenie laniek spodkom (predtým ich viedli na hornej rámovej trubke). Rozhodol by som sa podľa ceny, dostupnosti, no najmä podľa toho ako ti sadne a podľa dizajnu.
Trail má oproti 100mm zdvih a vzadu 180mm kotúč narozdiel od XC kt. má 80mm zdvih vidly a 160mm kotúč vzadu. Tiež geometria je ovládateľnejšia
Ale samozrejme závisí aj od toho po koľko vie zohnať jednotlivé modely...
Chodil, chodil, niektoré aj fajne vyzerajú, no sú ťažké.
To, že sa ti nepozdáva neznamená, že je to niečo zlé. Na bicykli s takto vedeným lankon, dokonca na rovnakom ráme som prešiel už dosť po blate a nikdy sa nestalo aby prešmykovač nefungoval kôli lanku.
Mal si česť s podobnou geomtetriou, nie s touto. Samozrejme, že pretekárska geometria to nieje ale pre rekreačné jazdenie lepšia.
Prečo si robiť starosti keď môže mať 100 vidlu hneď, takisto ani kotúč nieje zadarmo
A aby tu nebolo len OT, tak porovnanie z mojho pohladu:
Merida +brzdy +kluky +poplock na vidu z riadidiel
Dema +kokpit (rajdy, predstavec, sedlovka), +sedlo +vidla (radsej 100 ako 80 mm)
Inak celkom tazke rozhodovanie ktory z tych bajkov - Merida ziskava tymi brzdami a klukami, ale zas na vsetkom ostatnom trochu setri a podla mna aj nabera vahu. Dema naopak zvolila cestu kvalitnejsieho a dovolim si tvrdit, ze lahsieho kokpitu, avsak usetrila na tych brzdach a klukach.
P.S. To lanko spodom je fakt nic moc...