Caute mozte mi poradit mam takyto problem.Synovi som 18.4. tohto roku kupil Raptor 1.0 2011 .Syn chodi do 3.rocnika ZS vazi necelych 30kg.Jedneho dna prisiel domov s tym ze vjednom mieste sa volant zasekava.Po demontovani vidly bolo viditelne ohnutie stlpika v hlavovom ulozeni.Bike sme reklamovali 28.5. a dnes 5.6.mi telefonovali z predajne ,ze reklamaciu neuznali.Som znechuteny a rozmyslam co dalej .Nemate niekto podobnu skusenost alebo poradte co robit.Dakujem
Ak to bolo tak, tak jasne, tlacit na nich. Ja som tiez dcere kupil bike a doma som si vsimol ze kazeta beha po vlastnej obeznej elipsovitej drahe.... reklamaciu nastastie uznali.
Ešte je otázka, že KTO neuznal reklamáciu.. Výrobca, alebo predajca. Bol bike (alebo aspoň vidla) zaslaná na posúdenie výrobcovi?
Inak ako sa dá ohnúť stĺpik, ktorý je vložený v hlavku???
Dnes som bol v predajni vyzdvihnut bike.Citujem vyjadrenie vyrobcu fa.Belve "na zaklade uvedenej reklamacie - ohnuty stlpik vidlice - sa bohuzial musime vyjadrit ze tato deformacia neni predmetom reklamacie.Mame za to ,ze vidla bola vystavena nadmernemu tlaku tym sa stlpik zdeformoval./str.9 navod na pouzitie/ Navrh:poskytneme zakaznikovi novu vidlu za zvyhodnenu cenu"
Máš ešte jednú možnosť, neuznanú reklamáciu dať na prehodnotenie znalcovi, ak znalec dá posudok, že si uvedené poškodenie neurobil ty resp. zákazník tak ti obchod musí vyhovieť a uhradiť výdavky ale je to na dlhé lakte a asi by som do toho v tejto cenovej relácii nešiel. Ale skús zamailovať aj na SOI a uvidíš, čo ti odpíšu
Ja vidím odpoveď hneď v úvodnom príspevku. Bicykel opustil predajňu v poriadku (tak to vyznieva). Akurát jedného dňa "samo-sato". Asi má synátor prisilné brzdy. Poškodený je len ten stĺpik?
1. porozpravaj sa zo synom, co sa naozaj stalo. Nie je problem ohnut stlpik vidly celnym narazom bez akeholkolvek ineho vyditelneho poskodenia biku/kolesa a potom to amaterskou opravou ohnut na opacnu stranu, mozno sa len starsi silnejsi kamarat chcel povozit Postras syna tym , ze pricina sa da odborne zistit, ked budes reklamovat neopravnene, budes mat z toho zle.
2. Ak v bode 1 nezistis nic podozrive, do rekla. protokolu na predajni napis , ze nesuhlasis s riesenim reklamacie a bike nepreber. Uved veci, ktore si tu spominal (lahky jazdec, ohnutie na opacnu stranu).
+treba uviest: Mam zato ze vyjadrenie "Mame zato, ze vidla ....." nie je odborny posudok a ze ked nedodaju odborny posudok, budes jeho nedodanie riesit zo SOI. Predpokladam, ze vidla bude pre vyrobcu lacnejsia ako odborny posudok (vyrobca bikov nemusi byt vobec schopny detekovat a odborne posudit pripadnu vadu materialu z ktoreho vyraba).
(http://www.vyvlastnenie.sk/predpisy/zakon-o-ochrane-spotrebitela/
§ 18 odstavec 6.
Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemožno od spotrebiteľa vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením.
V Občianskom zákonníku sa píše, že pri výrobkoch dlhodobej spotreby výrobca (predajca) zodpovedá za skryté vady dva roky od predaja. Ešte raz si prečítajte, predchádzajúcu vetu - skryté vady.
Kto si myslí, že ohnutý krk vidly zistený po mesiaci používania je skrytá vada?
Možno keby bol ten krk prasknutý - tak sa dá uvažovať o vade materiálu. Ale ohnutie?
RST dirt som nevidel, ale myslím si že kedže je určená na Dirt tak niečo vydrží. Určite nieje problém ju ohnúť ale ked má niekto 30 Kg tak to podla mňa nedokáže nech robí čo chce. Keď je ohnutá smerom von tak to vylučuje náraz kolesom do niečoho. Pri skoku na placku by sa ale takto ohnúť mohla. Takže treba vyspovedať synátora či niekomu bajk nepožičal a či s tým nestváral nejaké prasačiny, lebo toto sa jeho váhou a rozumným jazdením dosiahnuť nedá. Ak nie tak to môže byť vada materialu aj ked je to dosť nepravdepodobné. Ak nechcete investovať do novej (ktorá by bola určite lepšie) tak treba tlačiť na reklamáciu.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
kazdopadne chybou bolo pravdepodobne to rozoberanie doma.
Inak ako sa dá ohnúť stĺpik, ktorý je vložený v hlavku???
2. Ak v bode 1 nezistis nic podozrive, do rekla. protokolu na predajni napis , ze nesuhlasis s riesenim reklamacie a bike nepreber. Uved veci, ktore si tu spominal (lahky jazdec, ohnutie na opacnu stranu).
+treba uviest: Mam zato
(http://www.vyvlastnenie.sk/predpisy/zakon-o-ochrane-spotrebitela/
§ 18 odstavec 6.
Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemožno od spotrebiteľa vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením.
Kto si myslí, že ohnutý krk vidly zistený po mesiaci používania je skrytá vada?
Možno keby bol ten krk prasknutý - tak sa dá uvažovať o vade materiálu. Ale ohnutie?