Zdravim vie mi niekto poradit aky plast (sirka) ma ake vyhody na XC, maratony?
jasne viem ze valivy odpor je medzi nimi rozdiel,
ale ak su aj ine co urcite su bol by som rad keby ste poradili...
dakujem
uvazoval som NN dopredu 2,1 a dozadu Ralph 2,1
alebo NN dopredu 2,25 a dozadu Ralph 2,25 alebo obe ralph 2,25
no ale aj Conti race king WC 2,2 aj v predu aj vzadu
neviem sa rozhodnut ze ci skor 2,25 alebo radsej mensi rozmer
kludne mozes vpredu 2,25 vzadu 2,1 kombinovat sa da..
ale vravim pokukaj si na nete realne sirky plastov v "mm" na danej sirke rafku ak sa da.. nie vzdy 2,2"=2,2"
tak ja zrovna niesom z tych co by prezuvali podla poctu kvapiek.. teraz som celorocne vozil NN 2,1" a idem do sirsich..
na maratonoch jazdim for fun nie na bednu takze nejake sekundy ma nezaujimaju, ide mi skor o pohodlie
lapaloma: a jako si stym spokojny..? Ja mam zatial oba "specialized nejaky" a vpredu to uz viac nahovno byt ani nemoze.. vobec to nedrzi v terene... a rozmyslam tam dat prave NN 2.25 alebo fat albert front..
aj stou kombinaciou a aj s nn v predu som velmi spokojny od cias panaracerov dartov (niekedy okolo 1995 roku)je to prvy plast v predu co sa mi fatk ze paci - ale ja jazdim klasicke nenarocne xc/maratony v pomalom tempe
No, hlavne za 1. nie je 2.0,2.1,2.25 ako 2.0,2.1,2.25
Zalezi na znacke ... atd. Viac smerodatny je udaj ten druhy cislo-559. (52,54,55,57,60 ... atd .. obvykle realna sirka gumy) .. proste na velkost gmy v palcoch je treba definitivne zabudnut. Ani to druhe cislo niekedy nebyva ok .. ale je asi o 300% presnejsie ...
Co sa tyka objemu .. no, vacsi objem je pohodlnejsi v terene, mensia pravdepodobnost snake bite, a v pripade, ze fukas menej, lepsia prilnavost kvoli tomu, ze plast sa viac deformuje a prilnieva k terenu.
Ale v principe .. vacsi objem plasta na mensom tlaku je lepsi v terene (myslim tym skutocne terene, nie vyhladena cesticka na Pezinsku Babu po cervenej), aj mensi valivy odpor. Na asfalte, tvrdom povrchu naopak musis tlacit viac a aj tak bude vacsi valivy odpor.
Extremny priklad .. galuska n 10 barov je brutalne rychla na asfalte, ale na piesku sa ani nepohnes.
Naopak podhustena guma 2.5" na asfalte nepojde ani za nic .. ale na piesku prejdes, casto uplne v pohode (piesok,sneh,atd..)
Zdravim vie mi niekto poradit aky plast (sirka) ma ake vyhody na XC, maratony?
jasne viem ze valivy odpor je medzi nimi rozdiel,
ale ak su aj ine co urcite su bol by som rad keby ste poradili...
dakujem
jazdim misaky 2.0 a su skoro siroke ako 2,25 NN
zavisi aky dezen preferujes,ci na sucho ,mokro,alebo univerzal
taky uni je 2,1 aj ked to vecsinou nesedi,ako bolo pisane
IRC Mythos II by som asi nezaradil medzi univerzalne plaste. Je to vyborny plast do terenu s vinikajucimi zaberovymi vlastnostami. Je ho vecsi valivy odpor sa pejavuje jedine na asfalte. Zivotnost nadpriemerna Momentalne deriem este zadny, ktory ma po 6 000 km stredovy vzor vo vyske 2 mm. Predny tipujem vydrz este min. 5 000 km.
ja som jazdil 2.1 Maxis Ignitor a presiel na 2.25 RR a som velmi spokojny. Pri malo nahustenom plasti to nielen zlepsilo grip, ale sa aj pozitivne prejavilo pri tlmeni narazov. Celkovo mam pocit ze som na biku stabilnejsi a hlavne komfortnejsi.. Mam HT a sirsie podhustene pneu mozem v terene iba doporucit. Na asfalte skoro ani nejazdim, takze tuto porovnat nedokazem. Subjektivne nemam pocit vacsieho valiveho odporu. Myslim ze ak nieje clovek pretekar tak ten rozdiel valiveho odporu velmi nepociti..
pozeral som plaste a nasiel som maxxis medusa 1,8 resp 2,1.. ma niekto skusenosti?
ako drzi v blate? pozeram ze cena cca 16eur.. je to dobry plast?
ked ta cena tohto modelu neni zrovna na urovni schwalbe ci continental?
Páni 2.25 Nobby NIC a idem do 2.10 šírky Hutchinson čo je celoročný má byť aj mokrom teréne aj skaly xc plásť s menšou hmotnosťou ako NN … neskôr dám rezenciu … 😉 jeden NN predávam kevlar TLR 29 kto by mal záujem ✌️
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
co hlavne plati je cim sirsi plast tym tahsi=tym vacsia vaha ti rotuje
na aky bike to chces?
zalezi aj od znacky.. napr NN 2,25" je rovnako siroky ako conti MK 2,4" a 2,2 zodpoveda cca 2,1 u NN takze vastne jazdis nieco ine ako myslis..
alebo NN dopredu 2,25 a dozadu Ralph 2,25 alebo obe ralph 2,25
no ale aj Conti race king WC 2,2 aj v predu aj vzadu
neviem sa rozhodnut ze ci skor 2,25 alebo radsej mensi rozmer
ale vravim pokukaj si na nete realne sirky plastov v "mm" na danej sirke rafku ak sa da.. nie vzdy 2,2"=2,2"
a v bahne vies poradit naky dobry plast? sirka byva cca 2,0 ci?
na maratonoch jazdim for fun nie na bednu takze nejake sekundy ma nezaujimaju, ide mi skor o pohodlie
U mna vpredu FA a vzadu NN. Mal som vpredu aj NN, tiez dobre...
Zalezi na znacke ... atd. Viac smerodatny je udaj ten druhy cislo-559. (52,54,55,57,60 ... atd .. obvykle realna sirka gumy) .. proste na velkost gmy v palcoch je treba definitivne zabudnut. Ani to druhe cislo niekedy nebyva ok .. ale je asi o 300% presnejsie ...
Co sa tyka objemu .. no, vacsi objem je pohodlnejsi v terene, mensia pravdepodobnost snake bite, a v pripade, ze fukas menej, lepsia prilnavost kvoli tomu, ze plast sa viac deformuje a prilnieva k terenu.
Ale v principe .. vacsi objem plasta na mensom tlaku je lepsi v terene (myslim tym skutocne terene, nie vyhladena cesticka na Pezinsku Babu po cervenej), aj mensi valivy odpor. Na asfalte, tvrdom povrchu naopak musis tlacit viac a aj tak bude vacsi valivy odpor.
Extremny priklad .. galuska n 10 barov je brutalne rychla na asfalte, ale na piesku sa ani nepohnes.
Naopak podhustena guma 2.5" na asfalte nepojde ani za nic .. ale na piesku prejdes, casto uplne v pohode (piesok,sneh,atd..)
Musis najst svoj vlastny kompromis ...
jasne viem ze valivy odpor je medzi nimi rozdiel,
ale ak su aj ine co urcite su bol by som rad keby ste poradili...
dakujem
jazdim misaky 2.0 a su skoro siroke ako 2,25 NN
zavisi aky dezen preferujes,ci na sucho ,mokro,alebo univerzal
taky uni je 2,1 aj ked to vecsinou nesedi,ako bolo pisane
inak do bahna pouzivate jake plaste? ma niekto skusenosti s dirty dann 2,0??
ak chces univerzal chod do IRC mithos XC je aj do blatka aj na tvrdsi povrch maju vybornu zivotnost aj dobre drzia, a maju dobru cenu....maju trosku vecsi valivy odpor
http://www.kolokram.sk/product_info.php?cPath=22_67_233&products_id=3839
len skoda ze NoTubes ich uvadza ako NOT Recommended
ako drzi v blate? pozeram ze cena cca 16eur.. je to dobry plast?
ked ta cena tohto modelu neni zrovna na urovni schwalbe ci continental?