A tí tramské píničky uff, keby som bol šoférom vesmíru tak ich zakážem. hehe
(no flame)
(no flame)
PS : Dufam, ze meno autora ani nemusim pisat.
PS2 : Sorry za offtopic, ale ked som si precital Maracejov prispevok, nemohol som reagovat inak
cesta byla suchá..místy mokrá..viditelnost byla, celkem dobrá..
BuTY
Nejde o spravne radenie typu, optimalneho prevodu pred kopcom, v kopci atd, ale o to, aby sa nepouzivali prevody, pri ktorych je retaz extremne skrizena, pricom mas adekvatnu nahradu... t.j. doporucovane je pouzivat na kazdom prevodniku adekvatnych 5 pastorkov z 9-tich... uplne do podrobna, velky prevodnik + prvych 5 najmensich pastorkov (nepouzivaju sa najvacsie), stredny prevodnik + strednych 5 (nepouzivaju sa 2 najmensie a 2 najvacsie), najmensi prevodnik + 5 najvacsich pastorkov (nepouzivaju sa najmensie)...
Prevodniky su tie 3 v predu na klukach..
Pastorky su tie vzadu, 9 ks...
Je to vztiahnute na prevody 3 x 9, pri inych plati obdobne....
Tu zjavne danemu nejde o to, co kde drzi, ale o to, ze 3x9=27 a zjavne bezne pouziva spanielske prevody a poklada to za normalne....
Nasledujuce je vytrhnute z kontextu ale pasuje sem dokonale:
prevodnik nieje fixovany na ziadnej patke
po druhe
na patke je fixovana prehadzovacka
po tretie
krizenim retaze sa ti patka na ktorej je fixovana prehadzovacka neohne,jedine ze by bola vyrobena z masla
po stvrte
retaz do kriza by si nemal vozit lebo sa ti to pokazi
posledný komentár: 18. 9. 2022 o 14:22