hlboko sa ospravedlnujem ze tu davam tolko tem no ale nevedel som kde zaradit tuto otazku ::: jake brzdy su lepsie "V" (celustove) alebo disc-ove mechanicke ???
A co napriklad tuto Pisal som adminovi a v sete je len prasa a paka
Už ma neser. Práve naopak. Páka v sete nie je a rotor tam máš velkými písmenami napísaný že 160mm.
Niečo Ťa naučím. Rotor je kotúč. Kapišto?!
A už sa k tomu nevyjadruj. To bude najlepšie čo môžeš pre blaho národa urobiť.
Pre mňa je toto koniec tejto témy.
inak ráfkové hydrauliky sa mi páčia (je ťažšie, ale tiež možné, prehriať "kotúč", teda ráf), ale dnes je to už skôr exotina ale silné je to riadne - kamoš ich mal
no na druhej strane urobis osmicku na rafe a hned ti gumicky suchaju o raf... a v mokrom prostredi ich ucinnost rapidne klesa oproti kotucom. ale ak chces usetrit na vahe, dajme tomu - hydraulicke Vecka od Magury som oskusal aj ja a brzdili gut.
je to zvláštne, že mne teda účinnosť Včok v mokrom prostredí rozhodne rapídne neklesá
asi som málo napáchol marketingovými oblbovákmi
tohtoročný Horal so stádom vydratých platničiek kde nebrzdilo nikomu nič budem dlhé roky dávať ako príklad toho, že s tou environmentálnou odolnosťou diskových bŕzd je to dosť prehnané tvrdenie, inak povedané, ním definitívne hasne nejaká diskusia na tému že by snáď disky boli až taká výrazná spása
je to zvláštne, že mne teda účinnosť Včok v mokrom prostredí rozhodne rapídne neklesá
asi som málo napáchol marketingovými oblbovákmi
tohtoročný Horal so stádom vydratých platničiek kde nebrzdilo nikomu nič budem dlhé roky dávať ako príklad toho, že s tou environmentálnou odolnosťou diskových bŕzd je to dosť prehnané tvrdenie, inak povedané, ním definitívne hasne nejaká diskusia na tému že by snáď disky boli až taká výrazná spása
no ja ti tvoj nazor neberiem... zacinal som na obycajnych neVeckovych, potom Vecka, nakoniec kotuce - takze viem posudit co a ako brzdi. to ze ucinnost Vecok klesa v mokrom pocasi, to sa popret ani neda. na to by sa dal spravit uplne jednoduchy test - odmerat brzdnu drahu biku s kotucovymi a Veckovymi brzdami za sucha a na mokro. myslim, ze tymto by sa vyriesila cela dilema ohladom brzdneho ucinku
Ja som taktiez zacinal na mechanickych V-eckach a teraz mam mechanicke kotucovky:
Kazda brzda ked je mokra brzdi slabsie ale u kotucovych sa kotuc zahreje a voda sa rychlo odpari a silny brzdny ucinok je s5. U vecok sa toto nestane lebo maju velmi velku plochu na ktorej sa rozptyli teplota ale voda sa nestiha odparovat. Na horalovi nepretrzite prsalo a preto sa ani kotucovky nestihali ususit, alebo sa stalo ze sa oblozenie odtrhlo od podlozky.
Pokial chces byt cisty XC-ckar tak ti vecka postacia.
Dalej prehanat to z tym ze mechaniky su pliaga je dost silne! Mechaniky brzdia tak dobre ako dobre si ich nastavis.
Ani mne vykon Vcok pri mokre ani blate neklesa,akurat niekedy zapiskaju,aj v dazdi ich musim asi tak 5-10s intenzivne zabrzdovat (tlacit na rafik uplne,tzn. mat zatiahnutu brzd.paku nadoraz) dole kopcom Potom je to v pohode
mne na mojich V-ckach trsoku klesne brzdny ucinok, ked jazdim za mokra, ale neprejavi sa to nejak extremne...stale to brzdi aj ked je mokro, len viac pocut gumicky...to je moj dojem z brzdenia za mokra
Vykon brzd dost zavisi od gumiciek. OEM montovane budu vzdy horsie ako viacfarebne gumky kupene v obchode. Dokonca je myslim aj norma ze brzdny ucinok za mokra musi byt aspon 40% ucinku za sucha. Lepsie AFM gumky maju za mokra ucinnost az 65% oproti suchu. Rozdiel tam je ale pocitovo to nieje uz take zle. Mne sa neoplati upgradovat Vcka za hydry. Tie bude mat az novy bike OEM.
Vacsinou su OEM gumicky z prilis tvrdej zmesi,aj na mojom Kellyse boli OEMky a boli tvrde ako beton,ale predsa boli paradne zjazdene Teraz mam Author trojzmesovky a su ovela maksie a brzdia ovela lepsie
mam otazku, dnes mi prisiel kotuc, a idem dokupit prasa, je rozdiel medzi prednym a zadnym???
Vpredu je pri rovnakom priemeri iny adapter: takze predny adapter 180 je vzadu v skutocnosti 160.
Navyse u hydrauhlikach mas ine dlzky hadic a opacne paky ale to uz je aj na tvojej logike.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Už ma neser. Práve naopak. Páka v sete nie je a rotor tam máš velkými písmenami napísaný že 160mm.
Niečo Ťa naučím. Rotor je kotúč. Kapišto?!
A už sa k tomu nevyjadruj. To bude najlepšie čo môžeš pre blaho národa urobiť.
Pre mňa je toto koniec tejto témy.
ja ked som tam bol kupovat avidy bb tak tam bol kotuc , adapter a prasa
no na druhej strane urobis osmicku na rafe a hned ti gumicky suchaju o raf... a v mokrom prostredi ich ucinnost rapidne klesa oproti kotucom. ale ak chces usetrit na vahe, dajme tomu - hydraulicke Vecka od Magury som oskusal aj ja a brzdili gut.
asi som málo napáchol marketingovými oblbovákmi
tohtoročný Horal so stádom vydratých platničiek kde nebrzdilo nikomu nič budem dlhé roky dávať ako príklad toho, že s tou environmentálnou odolnosťou diskových bŕzd je to dosť prehnané tvrdenie, inak povedané, ním definitívne hasne nejaká diskusia na tému že by snáď disky boli až taká výrazná spása
asi som málo napáchol marketingovými oblbovákmi
tohtoročný Horal so stádom vydratých platničiek kde nebrzdilo nikomu nič budem dlhé roky dávať ako príklad toho, že s tou environmentálnou odolnosťou diskových bŕzd je to dosť prehnané tvrdenie, inak povedané, ním definitívne hasne nejaká diskusia na tému že by snáď disky boli až taká výrazná spása
no ja ti tvoj nazor neberiem... zacinal som na obycajnych neVeckovych, potom Vecka, nakoniec kotuce - takze viem posudit co a ako brzdi. to ze ucinnost Vecok klesa v mokrom pocasi, to sa popret ani neda. na to by sa dal spravit uplne jednoduchy test - odmerat brzdnu drahu biku s kotucovymi a Veckovymi brzdami za sucha a na mokro. myslim, ze tymto by sa vyriesila cela dilema ohladom brzdneho ucinku
Kazda brzda ked je mokra brzdi slabsie ale u kotucovych sa kotuc zahreje a voda sa rychlo odpari a silny brzdny ucinok je s5. U vecok sa toto nestane lebo maju velmi velku plochu na ktorej sa rozptyli teplota ale voda sa nestiha odparovat. Na horalovi nepretrzite prsalo a preto sa ani kotucovky nestihali ususit, alebo sa stalo ze sa oblozenie odtrhlo od podlozky.
Pokial chces byt cisty XC-ckar tak ti vecka postacia.
Dalej prehanat to z tym ze mechaniky su pliaga je dost silne! Mechaniky brzdia tak dobre ako dobre si ich nastavis.
A o tom to je.
Pri Včkach sa voda nemusí zrovna odpariť, pri - hrubo povedané - prvej otáčke ju predná časť gumičky, ktorá na to býva aj dizajnovaná, zotrie.
Vpredu je pri rovnakom priemeri iny adapter: takze predny adapter 180 je vzadu v skutocnosti 160.
Navyse u hydrauhlikach mas ine dlzky hadic a opacne paky