mam taku otazocku, da sa este nieco spravit s krkom vidly ktory bol privelmi skrateny?
smozrejme viem ze sa da vyhodit alebo otlct o stenu, skor hladam nejake konstruktivnejsie rady. diki
dik za pomoc, ten adapter by mohol pomoct..ono problem je v tom ze som kupil uz taku vidlu od ruky,myslel som ze to utiahnem lenze hoc krk prejde cez trubku a aj predstavec dam, zda sa mi ze rajdy mam strasne nizko a celkovo som prehnuty do predu...alebo zeby to bolo velkostou ramu?? mam 183 a vel. M, no aj tu mi radili ze na AmEn a skor technickejsiu jazdu je tato velkost vhodnejsia...
dik za pomoc, ten adapter by mohol pomoct..ono problem je v tom ze som kupil uz taku vidlu od ruky,myslel som ze to utiahnem lenze hoc krk prejde cez trubku a aj predstavec dam, zda sa mi ze rajdy mam strasne nizko a celkovo som prehnuty do predu...alebo zeby to bolo velkostou ramu?? mam 183 a vel. M, no aj tu mi radili ze na AmEn a skor technickejsiu jazdu je tato velkost vhodnejsia...
Moze byt maly ram, resp. kratky .. ak si takto vysoky a mas obvyklo dlhe nohy, tak na tuto vysku by si mal mat 600-630mm dlzku hornej ramovej trubky. Co je obvykle 20,21" alebo Lko.
a nemas doma nejaky zostatkovy krk,keby ze henten vylisujes a nalisujes ten co by si zohnal dlhsi
si chceš asi rozbit hubu nebo fakt myslíš že jsou ve všech vidlicích udělané stejně krky?
každý výrobce to má trochu jinak, jsou i rozdíly mezi typy vidlice, a v poslední řadě to není tak jednoduché je riziko že praskneš korunku, nebo se ti krk následně v korunce protočí, todle určitě, ne.
V tvojom prípade bude rozumnejšie, najbezpečnejšie a najlacnešie kúpiť predstavec s nejakým 40° uhlom poprípade to vylepšiť 40mm lastovičkami. Samozrejme za predpokladu, že naozaj nemáš problém na pôvodný krk namontovať hlav. zloženie s predstavcom.
Tak pri tvojej výške je to žalostne malý rám. To "M" zodpovedá takým 19". A dávať adaptér na vidlu na MTB by som nerobil. A keď tak len na vozenie po parku. Urob to, čo ti odporúča ten biker, že vymeniť celý krk. V odbornom servise to urobia za počkaním, alebo šikový mechanik.
Nahrej opatrne duralovú korunku a vybi krátky krk kladivom a nasaďf dlhší. Keď to vieš, nie je problém. Problémy neexistujú. Existujú len riešenia.
Čo je to zjazdný? To nie je zvrhlý výraz? Chcel si povadať prijateľný, nie? A môj návrh je najlacnejší. A je to len a len návrh. Ostatné rozhodnutie je na TEBE alebo WEBE?
A ešte by som doplnil. To nahrievanie u RS REBA nepripadá do úvahy, prepáč. Takže len a len za "studena". A ešte poznámka: Zvrhlé bolo to, že si na taký rám kúpil vidlu s takým krátkym krkom. FUJ, hanbi sa
To Kubad:
Hovoril som o odbornom servise. Hovoril som o novom krku a nehovoril som o výmene doma pri vidlách RS a iné vyššie rady. A predstav si, že som za studena už oceľový krk vymenil. Chlapík jazdí na ňom dodnes a je O.K. A jazdí v teréne. Takže nebuď paranoidný.
najdi mě odborný servis který to udělá?
jaký je rozdíl mezi vidlicemy vyšší a nižší třídy?
pokud měníš krk tak nové spojení nikdy není tak pevné jak původní - proč asi?
pokud naklepeš do korunky použitý krk riziko protočení je opravdu značné
ale dělej jak myslíš, jem pro tvé info většina výrobců výměnu krku přím zakazuje
T.... že vymeniť celý krk. V odbornom servise to urobia za počkaním, alebo šikový mechanik.
Nahrej opatrne duralovú korunku a vybi krátky krk kladivom a nasaďf dlhší. Keď to vieš, nie je problém. Problémy neexistujú. Existujú len riešenia.
podla mna je dobry servis taky, co da zaruku na vykonanu pracu a vymenene dielce, ale neviem si predstavit odborny (predpokladam, ze si tym myslel kvalitny) servis, ktory da zaruku zrovna na vymenu krku....aj ked nepopieram, ze su take, co to robia, ale to uz asi nebude o odbornosti a kvalitnosti servisu, ale o potrebe za kazdu cenu zarobit, nech je to akakolvek blbost....
vymenit krk sa pochopitelne da, ale ako uz bolo pisane, je to ako chodza popod lanovku - len na vlastne nebezpecenstvo a myslim si, ze kazdemu je jasne, ze to co spravi original vyrobca bude (ci uz to lisuje stroj alebo ujkopajko) lepsie ako to, co ty spravis doma kladivom...s5 k mojej povodnej otazke a odpovedi....pokial ti krk prejde cez predstavec, tak ako uz bolo pisane, ries to predstavcom a rajdami, je to asi najlepsie riesenie....jo, a nabuduce kup ram na tvoju velkost
Keď som bol pred rokom v Kremnici, na námestí som stretol jeden bike kultovej značky , a podľa mňa je to lepšie riešenie ako lisovanie nového krku, samozrejme ak chceš rajdy dvihnúť aspoň o 25 canti.
Mr. Kubad, k tým triedam vyšším a nižším je, že nižšie rady majú oceľový krk a vyššie AL alebo Carbon. U nižších tried je, resp. bolo zalisovanie a v korunke vidly tiež, ale opačné garde. Takže, keď si vymenil krk poškodený, krátky a podobne, tak nový zapadol do vylisku korunky, aby nemohlo dôjsť k pretočeniu. Ešte jedna tech. pripomienka: predstavec pri doťahocvaní a zamknutí skrutkami ťahá celý krk smerom hore, teda proti korunke.
Máš ale pravdu, že v prípade, že sa jedná o krk AL alebo carbón, tak by som to riešil predajom celej vidly a kúpil vidlu novú s dlžkou krku, aká je potrebná k rámu. "Nie sme tak bohatí, aby sme kupovali lacné veci" v cyklistike to platí JEDOZNAČNE
Mr. Kubad, k tým triedam vyšším a nižším je, že nižšie rady majú oceľový krk a vyššie AL alebo Carbon. U nižších tried je, resp. bolo zalisovanie a v korunke vidly tiež, ale opačné garde. Takže, keď si vymenil krk poškodený, krátky a podobne, tak nový zapadol do vylisku korunky, aby nemohlo dôjsť k pretočeniu. Ešte jedna tech. pripomienka: predstavec pri doťahocvaní a zamknutí skrutkami ťahá celý krk smerom hore, teda proti korunke.
Máš ale pravdu, že v prípade, že sa jedná o krk AL alebo carbón, tak by som to riešil predajom celej vidly a kúpil vidlu novú s dlžkou krku, aká je potrebná k rámu. "Nie sme tak bohatí, aby sme kupovali lacné veci" v cyklistike to platí JEDOZNAČNE
aspoń si to po sobě přečti jedna blbost za druhou, ale když myslíš že jedna vyměněná vidle je dost k hodnocení tak ok
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
http://www.triexpert.sk/product_info.php?manufacturers_id=11&products_id=1761&osCsid=ft899atggq1dn86shj53b56qr3
Brat má na starom biku a vyzerá to strašne debilne...
Moze byt maly ram, resp. kratky .. ak si takto vysoky a mas obvyklo dlhe nohy, tak na tuto vysku by si mal mat 600-630mm dlzku hornej ramovej trubky. Co je obvykle 20,21" alebo Lko.
si chceš asi rozbit hubu nebo fakt myslíš že jsou ve všech vidlicích udělané stejně krky?
každý výrobce to má trochu jinak, jsou i rozdíly mezi typy vidlice, a v poslední řadě to není tak jednoduché je riziko že praskneš korunku, nebo se ti krk následně v korunce protočí, todle určitě, ne.
Nahrej opatrne duralovú korunku a vybi krátky krk kladivom a nasaďf dlhší. Keď to vieš, nie je problém. Problémy neexistujú. Existujú len riešenia.
jediný zjazdný návrh je turbošov
jestli s to doma někomu uděla pak chudák co na tom jezdí
Hovoril som o odbornom servise. Hovoril som o novom krku a nehovoril som o výmene doma pri vidlách RS a iné vyššie rady. A predstav si, že som za studena už oceľový krk vymenil. Chlapík jazdí na ňom dodnes a je O.K. A jazdí v teréne. Takže nebuď paranoidný.
jaký je rozdíl mezi vidlicemy vyšší a nižší třídy?
pokud měníš krk tak nové spojení nikdy není tak pevné jak původní - proč asi?
pokud naklepeš do korunky použitý krk riziko protočení je opravdu značné
ale dělej jak myslíš, jem pro tvé info většina výrobců výměnu krku přím zakazuje
Nahrej opatrne duralovú korunku a vybi krátky krk kladivom a nasaďf dlhší. Keď to vieš, nie je problém. Problémy neexistujú. Existujú len riešenia.
podla mna je dobry servis taky, co da zaruku na vykonanu pracu a vymenene dielce, ale neviem si predstavit odborny (predpokladam, ze si tym myslel kvalitny) servis, ktory da zaruku zrovna na vymenu krku....aj ked nepopieram, ze su take, co to robia, ale to uz asi nebude o odbornosti a kvalitnosti servisu, ale o potrebe za kazdu cenu zarobit, nech je to akakolvek blbost....
vymenit krk sa pochopitelne da, ale ako uz bolo pisane, je to ako chodza popod lanovku - len na vlastne nebezpecenstvo a myslim si, ze kazdemu je jasne, ze to co spravi original vyrobca bude (ci uz to lisuje stroj alebo ujkopajko) lepsie ako to, co ty spravis doma kladivom...s5 k mojej povodnej otazke a odpovedi....pokial ti krk prejde cez predstavec, tak ako uz bolo pisane, ries to predstavcom a rajdami, je to asi najlepsie riesenie....jo, a nabuduce kup ram na tvoju velkost
Máš ale pravdu, že v prípade, že sa jedná o krk AL alebo carbón, tak by som to riešil predajom celej vidly a kúpil vidlu novú s dlžkou krku, aká je potrebná k rámu. "Nie sme tak bohatí, aby sme kupovali lacné veci" v cyklistike to platí JEDOZNAČNE
"Vidlice sú dodávané s krkom, korunkou a vnútornými nohami zalisovanými do jedného celku.
Žiadnu z týchto častí nie je možné vymeniť samostatne."
Ja osobne by som krk urcite nemenil. Je to hlupost.
Máš ale pravdu, že v prípade, že sa jedná o krk AL alebo carbón, tak by som to riešil predajom celej vidly a kúpil vidlu novú s dlžkou krku, aká je potrebná k rámu. "Nie sme tak bohatí, aby sme kupovali lacné veci" v cyklistike to platí JEDOZNAČNE
aspoń si to po sobě přečti jedna blbost za druhou, ale když myslíš že jedna vyměněná vidle je dost k hodnocení tak ok