mam taku otazocku, da sa este nieco spravit s krkom vidly ktory bol privelmi skrateny?
smozrejme viem ze sa da vyhodit alebo otlct o stenu, skor hladam nejake konstruktivnejsie rady. diki
posledný komentár: 30. 11. 2025 o 17:05
posledný komentár: 30. 11. 2025 o 17:05
http://www.triexpert.sk/product_info.php?manufacturers_id=11&products_id=1761&osCsid=ft899atggq1dn86shj53b56qr3
Brat má na starom biku a vyzerá to strašne debilne...
Moze byt maly ram, resp. kratky .. ak si takto vysoky a mas obvyklo dlhe nohy, tak na tuto vysku by si mal mat 600-630mm dlzku hornej ramovej trubky. Co je obvykle 20,21" alebo Lko.
si chceš asi rozbit hubu nebo fakt myslíš že jsou ve všech vidlicích udělané stejně krky?
každý výrobce to má trochu jinak, jsou i rozdíly mezi typy vidlice, a v poslední řadě to není tak jednoduché je riziko že praskneš korunku, nebo se ti krk následně v korunce protočí, todle určitě, ne.
Nahrej opatrne duralovú korunku a vybi krátky krk kladivom a nasaďf dlhší. Keď to vieš, nie je problém. Problémy neexistujú. Existujú len riešenia.
jediný zjazdný návrh je turbošov
jestli s to doma někomu uděla pak chudák co na tom jezdí
Hovoril som o odbornom servise. Hovoril som o novom krku a nehovoril som o výmene doma pri vidlách RS a iné vyššie rady. A predstav si, že som za studena už oceľový krk vymenil. Chlapík jazdí na ňom dodnes a je O.K. A jazdí v teréne. Takže nebuď paranoidný.
jaký je rozdíl mezi vidlicemy vyšší a nižší třídy?
pokud měníš krk tak nové spojení nikdy není tak pevné jak původní - proč asi?
pokud naklepeš do korunky použitý krk riziko protočení je opravdu značné
ale dělej jak myslíš, jem pro tvé info většina výrobců výměnu krku přím zakazuje
Nahrej opatrne duralovú korunku a vybi krátky krk kladivom a nasaďf dlhší. Keď to vieš, nie je problém. Problémy neexistujú. Existujú len riešenia.
podla mna je dobry servis taky, co da zaruku na vykonanu pracu a vymenene dielce, ale neviem si predstavit odborny (predpokladam, ze si tym myslel kvalitny) servis, ktory da zaruku zrovna na vymenu krku....aj ked nepopieram, ze su take, co to robia, ale to uz asi nebude o odbornosti a kvalitnosti servisu, ale o potrebe za kazdu cenu zarobit, nech je to akakolvek blbost....
vymenit krk sa pochopitelne da, ale ako uz bolo pisane, je to ako chodza popod lanovku - len na vlastne nebezpecenstvo a myslim si, ze kazdemu je jasne, ze to co spravi original vyrobca bude (ci uz to lisuje stroj alebo ujkopajko) lepsie ako to, co ty spravis doma kladivom...s5 k mojej povodnej otazke a odpovedi....pokial ti krk prejde cez predstavec, tak ako uz bolo pisane, ries to predstavcom a rajdami, je to asi najlepsie riesenie....jo, a nabuduce kup ram na tvoju velkost
Máš ale pravdu, že v prípade, že sa jedná o krk AL alebo carbón, tak by som to riešil predajom celej vidly a kúpil vidlu novú s dlžkou krku, aká je potrebná k rámu. "Nie sme tak bohatí, aby sme kupovali lacné veci" v cyklistike to platí JEDOZNAČNE
"Vidlice sú dodávané s krkom, korunkou a vnútornými nohami zalisovanými do jedného celku.
Žiadnu z týchto častí nie je možné vymeniť samostatne."
Ja osobne by som krk urcite nemenil. Je to hlupost.
Máš ale pravdu, že v prípade, že sa jedná o krk AL alebo carbón, tak by som to riešil predajom celej vidly a kúpil vidlu novú s dlžkou krku, aká je potrebná k rámu. "Nie sme tak bohatí, aby sme kupovali lacné veci" v cyklistike to platí JEDOZNAČNE
aspoń si to po sobě přečti jedna blbost za druhou, ale když myslíš že jedna vyměněná vidle je dost k hodnocení tak ok