Zdar, mam taký delikátny problém. Každý deň lepím dušu. Každý deň mám defekt. či nafúkam na 1,5baru alebo na 4,5bar, po pár kilometroch skôr alebo neskôr pichnem. Plášte vyzerajú OK.
Tak to je naozaj delikátny problém. V prvom rade sprav, čo ti poradil Peter. Dôkladne skontroluj plášť po celom obvode. Dosť pomôže, keď po objavení defektu priamo skontroluješ inkriminované miesto v plášti. Stáva sa totiž, že ti v ňom ostane malý záškodník, ktorého necítiť, nevidieť pri kontrole, no občas vylezie a defekt je na svete. Ďalej mrkni pásku, ktorá ti kryje diery pre niple, či je na svojom mieste. A či nemáš v ráfiku nejaký bordel, ktorý koluje medzi páskou a dušou. Ak ani to nepomôže, chyba bude inde. Riešením je jazda bez duše.
V plášti neni nič. V ráfku tiež nič. Špice netrčia z niplov. Ráfik mám dvojstenný. Pásku v ráfiku nemám - mám to niekoľko krát oblepené izolačkou. A dnes som konečne po dlhej dobe došiel domov bez defektu.
Má niekto z vás skúsenosti s tým sprayom do gúm - to čo samé opravuje defekty?
aký to je presne ráfik? Ak by mal vhodný profil, tak zober nejaké vhodné plášte a prejdi na bezdušový systém Nebolo by to najlacnejšie, ale defekty od tŕňov alebo nejakých malých ostrých vecí by to zvládlo odstrániť
srandicky bokom, mam podobny problem ... jazdil som tiez bez pasky, len s izolepou, ale po 4 defektroch z vnutornej strany duse (od rafika, zakazdym na inom mieste a len na zadnom kolese, predne jazdim tiez len s izolepou) ma to prestalo bavit a kupil som pasky a novu dusu (conti light), nafukam 2,2 baru, nahodim, pomackam a chvilu v pohode, za 15 minut makke ako sracka a cuduj sa svete, znovu diera od rafika.....jazdim spinergy cyclone, rozstrapkane nylonove spice, ktore ani netrcia nad matku nemaju sancu spravit dieru....patky plastov som skontroloval ako aj zvysok plastu...nikde nic, ide ma slak trafit...moze byt, ze je ta "high pressure" paska od Kendy taka makka aby nemala ziadny efekt? tie defekty som pripisoval cisto ostremu okraju dier od s*****v, ta izolepa sa totiz kde tu zvykla zosuchnut, inak tomu vazne nerozumiem, kedysi som jazdil aj bez tej izolepy a dalo sa...
aký to je presne ráfik? Ak by mal vhodný profil, tak zober nejaké vhodné plášte a prejdi na bezdušový systém Nebolo by to najlacnejšie, ale defekty od tŕňov alebo nejakých malých ostrých vecí by to zvládlo odstrániť
Mám 622x14 (vysoký) výrobcu neviem... A vzadu mám totožný rozmer len je nízky.
Môže byť, že keď tie kolesá prepletiem do nejakých cross ráfkov problém zmizne? Lebo gumy mám 700Cx35
Dobre, prejdem na bezdušovky... Pichnem a čo? To sa ako lepí?
V plášti neni nič. V ráfku tiež nič. Špice netrčia z niplov. Ráfik mám dvojstenný. Pásku v ráfiku nemám - mám to niekoľko krát oblepené izolačkou. A dnes som konečne po dlhej dobe došiel domov bez defektu.
Má niekto z vás skúsenosti s tým sprayom do gúm - to čo samé opravuje defekty?
tu IZOlACKU OKAMZITE VYHOD A DAJ SI TAM ORIGO PASKU A MAS POKOJ, DOBRE NAFUKAJ
dalsi mudry ako radio...izolacka predsa setri gramy ...jazdil som aj uplne bez nej, jazdim bez nej aj na slickoch kde fukam 6 atmosfer...akurat na tomto sete kolies sa to akosi serie, neviem ci je to zla kombinacia s dusou alebo co...kazdopadne mi to robi aj po tom, ako som kupil tu debilnu pasku, takze bud ta paska nie je o nic lepsia ako trapna elektrikarska izolacka v dvoch vrstvach, alebo je ta paska skratka uplne zanedbatelna a problem je v naprd dusi...alebo ja uz fakt neviem...teraz obrusujem kazdu niplovu dierku, uvidim co to spravi...
vies poviem ti ze usetril si tak pocitam 2,5678g alebo menej? poradim ti v ENTE (to je take zeleziarstvo keby si nepoznal) predavaju kvalitne izolacky ta ti vydrzi dlhsie.
ber to s nadhladom, ja nie som zastancom gramarenia na nespravnych miestach, ale skratka s tou izolackou to jazdi kvantum ludi, je to nieco co funguje, ja som poriadnu pasku mal snad zatial iba na jednych kolesach, ktore boli tubeless ready, takze reci "kup si pasku, izolacka je nanic" u mna moc nezavazia ale kazdopadne pasku som uz kupil a bud je to riadny smejd (inu nemali) alebo je fakt problem inde no... btw. ak to chces vediet, oproti tej paske co som teraz kupil som usetril 12g na kolese ...tu na fore su ludia, co by si za to dali kolena vrtat
Elektrikarska izolacka jedine, jazdim to uz hodne dlho aj s dusami a obcas aj bez. Urcite to je lepsie jak tie rozne origo pasky s ostrym okrajom a schopnostou furt sa zosunut na stranu. Pokial su ale otrepy na dierach pre niple treba ich zabrusit a dat 2-3 vrstvy minimalne. Usetrit sa da do 10g a hlavne to drzi na mieste a neposuva sa pod patky.
Snáď autor témy prepáči, nasledujúci dotaz nesúvisi priamo s defektom ( dúfam ) ale zaujimalo by ma akú použiť pásku na dvojstennom ráfiku s dušou 26x2,5 MAXXIS ( freeridový plášť ) ( ??? textil - polyamid - polyuretan ??? )
Bude stačiť napr. KENDA - HIGH PRESSURE : 20-559/20 mm x 26"
Pri tej priležitosti, neviem či je tu téma o lankách ale zaujímalo by ma po akej dobe meníte brzdové lanká s teflonovým povrchom, resp. či ich vyberáte z bowdenov a utierate ( sušíte bowdeny) po každom kúpeli bicykla.
Prepáčte za odbočenie od podstaty témy, ale potrebujem to vedieť.
paska sa dava podla vnutornej sirky rafku..18-24mm a material , to je na uvazeni...guma ci pvc
lakna na brzdach ? mame olej
ale v minulosti som to riesil vypnutim bowdenu z ramu utretim lanka a striekackou som dal najprv technicaku a potom oleja do bowdenu... potom isli roky hladko:)
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Má niekto z vás skúsenosti s tým sprayom do gúm - to čo samé opravuje defekty?
Mám 622x14 (vysoký) výrobcu neviem... A vzadu mám totožný rozmer len je nízky.
Môže byť, že keď tie kolesá prepletiem do nejakých cross ráfkov problém zmizne? Lebo gumy mám 700Cx35
Dobre, prejdem na bezdušovky... Pichnem a čo? To sa ako lepí?
Má niekto z vás skúsenosti s tým sprayom do gúm - to čo samé opravuje defekty?
tu IZOlACKU OKAMZITE VYHOD A DAJ SI TAM ORIGO PASKU A MAS POKOJ, DOBRE NAFUKAJ
toto som robil ked som mal 10
vies poviem ti ze usetril si tak pocitam 2,5678g alebo menej? poradim ti v ENTE (to je take zeleziarstvo keby si nepoznal) predavaju kvalitne izolacky ta ti vydrzi dlhsie.
Bude stačiť napr. KENDA - HIGH PRESSURE : 20-559/20 mm x 26"
Pri tej priležitosti, neviem či je tu téma o lankách ale zaujímalo by ma po akej dobe meníte brzdové lanká s teflonovým povrchom, resp. či ich vyberáte z bowdenov a utierate ( sušíte bowdeny) po každom kúpeli bicykla.
Prepáčte za odbočenie od podstaty témy, ale potrebujem to vedieť.
Ďakujem za pochopenie.
lakna na brzdach ? mame olej
ale v minulosti som to riesil vypnutim bowdenu z ramu utretim lanka a striekackou som dal najprv technicaku a potom oleja do bowdenu... potom isli roky hladko:)