ja berem tabulky len ako nastrel aby som nenatlacil prilis moc alebo prilis malo psikov. uz samotna finalna hodnota je len v mojom subjektivnom pocite.
preco by to teda s tlmicom malo byt inak? okrem toho pri tlmici hra velku ulohu prepakovanie zadnej stavby. rovnaky tlmic moze byt na rame zo 120 aj 160mm zdvihu cize aj hodnota tlaku bude urcite vyssia pre vacsi zdvih(prepakovanie).
ja osobne mam 66kg aj swinger 3way(190x50). zdvih ramu 150mm. tlak v pruziacej komore 150psi, spv min (teda asi 55psi). experimentoval som s urcenym sagom ale to som pri tlaku 120-130psi chodil na dno velmi casto a hlavne to bolo aj citit. zmena spv mala za nasledok len slabsiu reakciu v malej rychlosti a na mensie prekazky. no a moja cesta postupne viedla k spominanym tlakom.
Tlak v pružiacej vzduchovej komore si nastav tak, aby si mal sag približne 25% z celkového zdvihu tlmiča. Tam by mali byť smerodatné skôr hodnoty udávané výrobcom bicykla, pretože indiáni nevedia, aký je pomer medzi zdvihom konkrétneho biku a zdvihom tlmiča.
tolko tlaku tam musis mat,ze ked na to sadnes,nemalo by sa to stlacit viac ako 20% z celkovej dlzky.Ja som to tak spravil a zatial ziadny problem....
posledný komentár: 17. 10. 2016 o 15:10
posledný komentár: 8. 10. 2014 o 8:13
posledný komentár: 14. 1. 2014 o 15:26