dnes sa mi to stalo uz asi 4ty krat na prednom kolese.. ventil sa proste odlepi tam kde je nalisovany do duse. dnes uplny slus v zjazde, som rad ze zijem. Neviete co robim zle? Preco mi to bobi len na prednom kolese a nikomu inemu sa to tak casto nestava? nemate nejake rady? nechce sa mi vkuse zbytocne kupovat duse...
diki
posledný komentár: 18. 11. 2020 o 16:45
jasnee, ventil je rovno.. aj este davam pozor na to aby nebol nejak vychyleny a pod. Inac je to galuskovy ventil, takze pochybujem ze by sa tam dal strcit zle.. Nemoze to byt tym ze jazdim v predu tlak ktory je pod minimom plastu kvoli prilnavosti?
nic...
Po zmene výrobcu duší je opäť všetko OK. Uvedené duše mi v plášťoch 2,1 palca slúžili dobre. Pri plášťoch 2,25 palca však už nie. Medzi dušou a plášťom nebol dostatočný tlak (nepritláčali dobre plášť o ráf a pri brzdení, najmä z kopca dochádzalo k natrhnutiu vulkanizácie ventilku - zrejme smerovým posunutím duše)
Skús teda inú dušu, dobre sa rozpínajúcu. Ja inak tiež hustím na malý tlak a trhalo mi ventilok na prednom kolese.
Po zmene výrobcu duší je opäť všetko OK. Uvedené duše mi v plášťoch 2,1 palca slúžili dobre. Pri plášťoch 2,25 palca však už nie. Medzi dušou a plášťom nebol dostatočný tlak (nepritláčali dobre plášť o ráf a pri brzdení, najmä z kopca dochádzalo k natrhnutiu vulkanizácie ventilku - zrejme smerovým posunutím duše)
Skús teda inú dušu, dobre sa rozpínajúcu. Ja inak tiež hustím na malý tlak a trhalo mi ventilok na prednom kolese.
OK dik, duse sice pouzivam nejake random co kupim v prvom obchode, alebo co kupim od okoloiducich
Riešenie: Zvýšiť tlak alebo použiť inú dušu, kto rá sa dobre rozpína.
Pozor aj na veľkostné označenie duší. (musia sedieť s veľkosťou pneu)
pravda moze byt skor s tym zatlacanim ventila do vnutra pred dofukanim, to totiz vacsinou robim presne naopak, a sice ze ventil sa snazim vytiahnut smrom von, aby som si pri navliekani plasta akoby v tom mieste prichytil plast dusou, mozno to vyskusam.
ot: jaka je inac vyhoda galuskoveho ventilu?? vzdy som mal s tym len problemy.. rozmislal som o prevrtani na auto..
v tejto téme na predchádzajúcej strane
v inej téme
Môj postup: Veľmi slabučko nafúkam dušu vložím do ráfu a ventil prikrútim k ráfu len toľko, aby trčala len postačujúca časť na pumpu. Keď je pneumatika nahodená, dofúknem na potrebný tlak. Až v tejto fáze doťahujem matičku na ventilku. Dotiahnem ju len mierne, aby nevťahovalo dušu (uchytenie ventilku) do ráfu. Inak, na ráfe ja mám nejaký širší otvor na ventil.
Môj kamarát silným pritiahnutím natičky vytrhol ventil už pri fúkaní kolesa. Dal som mu svoju dušu a znova pri fúkaní utrhol ventil. Problém bol v tom, čo hore popisujem.