Myslim, ze uz ti to vysvetlili aj ostatny. Ja len dodam k tym vzdialenostiam- pri navrhovani ciest sa vzdy rata s podorysnou vzdialenostou, ci uz pri cestach alebo zelezniciach- vzdycky vodorovne. Tak sa aj rataju stanicenia, ako je to v autoatlasoch neviem.
Ak sa vyznaš v železniciach, mi vyvráť, čo som kedysi dávno čítal - keď som chcel byť železničiar a hodne som o železniciach čítal. Už som to spomínal pred dvomi - tromi stranami. Popri trati sa nachádzajú bieločierne tabuľky, na ktorých sú dve čísla. Horné udáva stúpanie v promile a dolne dĺžku stúpania v metroch. Myslím si, že je to šikmá dĺžka a nie vodorovná. Veľmo by to tým jednoduchým železničiarom v čase, keď neboli kalkulačky, skomplikovalo život.
Ak to je vodorovná dĺžka, tak všetko, čo som doteraz uviedol, beriem späť.