Lokalizácia
Formulár sa odosiela
asi tak.. ale proste všetci svetový výrobcovia majú rámy na AM alebo prípadne Trail ale váhou ani z daleka pri takom zdvihu.. na 1800-1900g sa hýbu XC fully..
a žeby bol zrovna Haibike priekopník v stavbe rámov a technológií spracovania :shake:
Zobraziť komentár 19.09.2010 - 11:53:51
00
Mozno budu testovat na ludoch ako Merida. :lol:
Zobraziť komentár 19.09.2010 - 12:01:41
00
Po dnesnom umyti bajku pridavam prototyp Maxxisu 26x2.10 urceneho na suchy podklad, v katalogu 2011 nie je... takze asi az 2012 ;)
Musim zatial skonstatovat, ze je to naozaj rychly plast s vybornym odvalovanim :nod:

Prílohy:

maxxis.jpg
maxxis.jpg 103.55 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 19.09.2010 - 19:09:50
00
maxxis vie robit rychle plaste - takze by to mohlo byt fajn...
Zobraziť komentár 19.09.2010 - 19:15:59
00
váha?
Zobraziť komentár 19.09.2010 - 19:36:03
00
Vratim sa k tomu Haibiku. Mne sa ta vaha vzhladom na zdvih (na AM??) tiez nejako nepozdava. Ak si uvedomim, kde sa vahovo pohybuje konkurencia v karbone, tak neviem, neviem co to naozaj vydrzi...
Zobraziť komentár 19.09.2010 - 20:18:20
00
váha?

prečo by váhal?
Zobraziť komentár 19.09.2010 - 20:57:56
00
romanx: :nod: , marketing .. zobrali XC ram, upravili na viac, a hurra .. 9/10 bajkerom to vydrzi (pohodlne jazdenie po lese), ten 10ty na to narve kilove Miniony a rozoberie na kusky v nejakom bajk parku :D .. ale im sa to oplati. Nieco podobne asi ako 1.2HTP v turbo .. podobny vykon ako 2litrovy motor .. ale .. :lol:
Zobraziť komentár 19.09.2010 - 21:15:49
00
Po dnesnom umyti bajku pridavam prototyp Maxxisu 26x2.10 urceneho na suchy podklad, v katalogu 2011 nie je... takze asi az 2012 ;)
Musim zatial skonstatovat, ze je to naozaj rychly plast s vybornym odvalovanim :nod:

rychla drzka :lol:
Zobraziť komentár 19.09.2010 - 21:16:47
00
ked si raz niekto kupi lahky bike, tak tam nebude podla mna davat miniony a podobne zavazia ;)
Zobraziť komentár 19.09.2010 - 21:24:47
00
Ano, ale otazkou je, naco Ti je na lahkom bajku na XC zdvih 155 mm. Pochopim este 130 mm, ale na XC viac naozaj nie - vsetko s vyssim zdvihom ma uz vyznam len ak sa s tym bude aj lietat vzduchom a na takom light rame asi nikto prilis lietat nebude. No ale ved nechajme sa prekvapit ako to komponentovo osadia. Ak tam nechaju tie Cobalty, tak je to len jasny marketing a ram nic extra nevydrzi. Ak tam v serii osadia Crossmax SX, tak vtedy dvihnem obocie a mozeme sa bavit, ze asi ten ram nieco vydrzi. :)
Zobraziť komentár 20.09.2010 - 03:41:51
00
na takom light rame asi nikto prilis lietat nebude.

týmto by som si až tak istý nebol :lol:

btw osadenie:
Heet SL (Shimano SLX 30-G; RS Reveleation; Fox RP23XV; Sunringle LRS; Avid Elixir 3 185/185mm), Heet RC (Shimano XT 30-G; Fox 32 FIT RLC Talas; Fox RP23XV; Crank Brothers Cobalt LRS; Avid Elixir CR 185/185mm)
Heet RX (Sram XX 20-G 39/26; Fox 32 FIT RLC Talas; Fox RP23XV; Xentis Squad 2.5 LRS; Avid XX 185/185mm)
Zobraziť komentár 20.09.2010 - 08:00:57
00
Jezus: ale to nie je bajk na XC, na zavody. Ale na normalne jazdenie po lese .. nazyvaju to sice AM, ale je to toto. Je to pohodlne. Aj ked v tomto pripade bohvie ako to bude chodit ... nejak sa mi nepozdava pri hentakej zadnej stavbe takyto zdvih :tmi:
Zobraziť komentár 20.09.2010 - 11:38:13
00
Heet RX (Sram XX 20-G 39/26; Fox 32 FIT RLC Talas; Fox RP23XV; Xentis Squad 2.5 LRS; Avid XX 185/185mm)

Tak tie rafky su cisty AMEN :rofl:
Raver: skusal si ten plast s tubelesskitom?
Zobraziť komentár 20.09.2010 - 14:22:22
00
Čo tak novinky z Interbiku:
lp1.pinkbike.com

lp1.pinkbike.com

lp1.pinkbike.com
Zobraziť komentár 22.09.2010 - 15:40:51
00
keyboard_arrow_up