Lokalizácia
Formulár sa odosiela
...vcom sa lysi BB30 resp. ake ma vyhody voci shimanu ?


O 4 hlavnych vyhodach (lighter, narrower, stiffer & more durable) sa mozes docitat na fsackej stranke: http://www.fullspeedahead.com/bb30/ staci vzdy rozkliknut prislusnu vyhodu vpravo dole :wink:

Uvidime ci sa to naozaj uchyti a stane standardom v sirokom rozsahu...
Zobraziť komentár 03.07.2008 - 22:04:28
00
...takze je nutne mat na rame kvoli BB30 aj hrubsiu a uzsiu trubku stredoveho zlozenia ?
Zobraziť komentár 03.07.2008 - 22:26:20
00
:lol: :lol: :lol:
Zobraziť komentár 03.07.2008 - 22:28:48
00
...takze je nutne mat na rame kvoli BB30 aj hrubsiu a uzsiu trubku stredoveho zlozenia ?


Na BB30 potrebujes novy ram, ktory ma iny priemer mufny na stredove zlozenie.
Mufna je navyse bez zavitov, loziska su vo vnutri ramu, hlinikova oska na ktorej su loziska ma priemer 30mm, od toho nazov BB30.

Pripadne existuje aj spatna kompatibilita, kedy pomocu redukcie sa da aj do takhoto ramu namontovat klasicke BB.
Zobraziť komentár 03.07.2008 - 22:45:59
00
Hmmm, no ja by som týmto FSA drístom až tak neveril. Kluky by som od nich nechcel. To už radšej mačkine mega škaredé Tune na hnusnom štvorhrane. hehe /ano trošku preháňam./
Zobraziť komentár 03.07.2008 - 22:48:41
00

Na BB30 potrebujes novy ram, ktory ma iny priemer mufny na stredove zlozenie.
Mufna je navyse bez zavitov, loziska su vo vnutri ramu, hlinikova oska na ktorej su loziska ma priemer 30mm, od toho nazov BB30.

Pripadne existuje aj spatna kompatibilita, kedy pomocu redukcie sa da aj do takhoto ramu namontovat klasicke BB.


..no a dlzky BB mufien su u oboch systemoch rovnake ?
Zobraziť komentár 03.07.2008 - 22:51:33
00
Hmmm, no ja by som týmto FSA drístom až tak neveril. Kluky by som od nich nechcel. To už radšej mačkine mega škaredé Tune na hnusnom štvorhrane. hehe /ano trošku preháňam./


Turbi: ved dristaju vsetci a kazdy od nas chce len vytiahnut prachy :lol:
Zobraziť komentár 03.07.2008 - 22:55:56
00

..no a dlzky BB mufien su u oboch systemoch rovnake ?


Je naozaj taky problem rozkliknut si na odkaze co som daval o nieco skorej jedine PDFko ktore tam je? :roll:

http://www.fullspeedahead.com/bb30/08_FSA_BB30Info.pdf

Keby si si to otvoril, tak najdes info na strane 4, ze domecek ma sirku 68mm...

EDIT: keby si naaahodou chcel este niekto nieco o BB30 precitat: http://www.cyclingnews.com/mtb/2008/apr ... er_tech408
Zobraziť komentár 03.07.2008 - 22:58:41
00
Dudo, teraz neviem, puká aj tebe alebo si len zvedavý....
pukam si uz od Sely, dokonca to vykricali do amplionu, ze si ani bajk neviem zoservisovat... :( odvtedy cistim a rozoberam pravidelne, bezuspesne, niekto mi vravel, ze je to "iba blba" vlastnost karbonu...

lezie mi to tak na nervy, ze som si zo zufalstva objednal cely novy stred :roll:

a mozno to bude tym, ze mam toto... :cry:
Pripadne existuje aj spatna kompatibilita, kedy pomocu redukcie sa da aj do takhoto ramu namontovat klasicke BB.


Naposledy upravil Dudo dňa 03.07.2008 - 23:34:26, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 03.07.2008 - 23:09:03
00
[quote=""][/quote]

...no mne to pdf-ko blokovala mozilla a vsimol som si to az teraz :wink:....takze, tak.
Zobraziť komentár 03.07.2008 - 23:24:22
00
..mno, pricipialne mi to dost pripomina integrovane hlavove zlozenie.......podla mna systemu BB30 urcite patri buducnost :!:
Zobraziť komentár 03.07.2008 - 23:36:49
00
www.bicy.cz
Zobraziť komentár 07.07.2008 - 13:07:12
00
Specialized 2009

http://www.singletrackworld.com/article.php?sid=2934
:arrow: Lepšie fotky modelov SX a BigHit.

http://www.singletrackworld.com/article.php?sid=2933
:arrow: Niečo viac o modele Epic.

http://www.singletrackworld.com/article.php?sid=2935
:arrow: Niečo o doplnkoch a komponentoch, Spešl začne vyrábať vlastnú teleskopickú sedlovku.
Zobraziť komentár 08.07.2008 - 21:12:22
00
SX a Bighit po búračke ... aspoň Epic je troššku rovný
Zobraziť komentár 08.07.2008 - 21:39:11
00
tak to bude "po búračke" stále viac bikov.....
radi si zvykneme 8)
Zobraziť komentár 08.07.2008 - 21:45:26
00
keyboard_arrow_up