Kategórie
Bike-techČo vám priniesla poštárka? # cestná cyklistika # doplnky # eshop # skúsenosti # diskusia # oprava defektu # nákup
posledný komentár: 11. 5. 2015 o 15:37
savings SRAM GX T-Type Eagle Transmission AXS sada, kľuky 175 mm, 32T, kazeta 10-52T, 1x12
789 €
savings
MOC 1 419 €
savings SRAM XX SL T-Type Eagle Transmission Powermeter AXS sada, kľuky 175 mm, 10-52T, 1x12
od 2 099 €
savings
MOC 3 499 €
savings SRAM GX T-Type Eagle Transmission AXS sada, kľuky 165 mm, 32T, kazeta 10-52T, 1x12
849 €
savings
MOC 1 419 €
-22% SRAM GX Eagle AXS Transmission E-MTB sada, kľuky 160 mm, kazeta 10-52T, 1x12
799 €
-22%
MOC 1 369 €
-11% SRAM GX T-Type Eagle Transmission AXS sada, kľuky 170 mm, 32T, kazeta 10-52T, 1x12
939 €
-11%
MOC 1 419 €
-29% SRAM GX Eagle Lunar DUB Boost sada, kľuky, 32T, kazeta 10-52T, 1x12
od 366 €
-29%
MOC 689 €
savings SRAM NX Eagle DUB Boost sada, kľuky 175 mm, 32T, 11-50T, 1x12
269 €
savings
MOC 509 €
savings SRAM XX Eagle Transmission T-Type AXS sada, 32T, 10-52T, 1x12
od 1 559 €
savings
MOC 2 749 €
Výpredaj -23% TORP DUB ALU sada samosťahovacích skrutiek, M18/M30, zelená
11,59 €
-23%
MOC 14,99 €
Priedušnosť - neviem zatiaľ posúdiť, ale sieťovina to nieje. Podľa reviews by to malo byť celkom priedušné. Kupoval som ich hlavne na jazdenie v 20°C+ tak dúfam že som moc nechybil
nie je pekné, to čo je pekné, ale to čo sa ľuďom páči
Priedušnosť - neviem zatiaľ posúdiť, ale sieťovina to nieje. Podľa reviews by to malo byť celkom priedušné. Kupoval som ich hlavne na jazdenie v 20°C+ tak dúfam že som moc nechybil
Skús prefúknuť materiál ústami či ide ťažšie alebo ľahšie
Shimano Deore XT BR-M8220 Brake Caliper.
Oproti mojim "letným" Northwave Scorpius 2 plus sú cca o 25% menej priedušné (iste, NW sú priedušné cez takmer priesvitnú sieťku). A oproti mojim "zimným" Shimano XM7 to nemá zmysel porovnávať
Fuj to je hnusne.neboli by radšej lepšie kvalitné mechaniky bb7
Shimano Deore XT BR-M8220 Brake Caliper.
Osobne si nemyslim, ze by to nemalo fungovat.
Praveze vyzeraju uplne paradne.
Mechaniky mam teraz, toto chcem vyskusat.
Pri HY/RD som mal problém, že po čase, ako sa platničky optrebovávali, prestávali brzdiť, pretože mi na nich nefungovala automatická kompenzácia vysunutia piestikov pri zjazdených platničkách a hoci som ich mal viackrát rozobraté neprišiel som na to, ako to opraviť. Snáď ti budú fungovať lepšie.
Na BB7 musíš upravovať vysunutie piestikov síce ručne a pri brzdení sa výsúva len jeden piestik, ale brzdia a podľa mňa na mechanické brzdy parádne.