Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Efekt to je isto nejaky, aj pri aute zevraj plati. ze odlahcenie 1 kg na kolese je jak kedy odlahcil 25 kg inde.
Zobraziť komentár 27.10.2012 - 13:00:09
00
pri aute ide hlavne o znizenie spotreby, velmi velka cast pohybovej energie sa totiz staca prave v pneumatikach. Lenze zase to ma iste hranice, musi tam byt trenie medzi vozovkou a pneu, inak by auto nemalo dostatocnu trakciu. Napriklad zimne pneumatiky maju zamerne zvysene toto trenie vyuzitim lamiel. O rozdielnostiach v zmesi ani nemusim hadam pisat.
Zobraziť komentár 27.10.2012 - 13:04:11
00
nemiešajte hrušky s jablkami.. riešte bajky a nie autá :)
Zobraziť komentár 27.10.2012 - 13:15:53
00
klídek :lol:
Zobraziť komentár 27.10.2012 - 13:28:37
00
povedal by som, ze velmi zalezi od plynulosti jazdy, cim vacsie kolisanie rychlosti, tym vacsi vplyv ma hmotnost kolies
pri ustalenej jazde bez zmeny rychlosti by teoreticky hmotnost kolies nemala mat vplyv

mala, ťažšie budú mať výhodu väčšej zotrvačnosti (za predpokladu, že je tá hmotnosť sústredená na obvode). Viem si kľudne predstaviť tempára jazdiaceho na rovine, ktorý si zámerne vyberie ťažšie kolesá práve z tohto dôvodu. Inak samozrejme súhlas.
Zobraziť komentár 27.10.2012 - 13:42:10
00
ťažké kolesá ťažko rozbehnúť, ťažko zastaviť.. veď aj 29" sa horšie rozbiehajú ale potom sú ako tank..
Zobraziť komentár 27.10.2012 - 14:40:31
00
... presne tak a navyse aj jazda s tazsimi kolesami si proste vyzaduje viac energie. Presunut 2kg bude proste vzdy vyzadovat minimalne 2x viac energie ako presunutie 1kg. Nosit 25kg vrecko cementu je vzdy menej narocne ako nosit 50kg.
Povedal by som, ze na rovine je dost podstatna aerodynamika (ak sem mozem pliest aj cestne kolesa) a ta je pri vyssich (vacsinou aj tazsich) rafkoch lepsia a tak proste idu lepsie. Do kopca, kde uz rychlost klesa nema odpor vzduchu az taky vyznam a je viac citit hmotnost. Ja som zatial nikdy zvysenim hmotnosti na kolesach zlesenie jazdnych vlastnosti nepocitil a tak si budem spokojne dalej vozit kilove kolieska ;)
Zobraziť komentár 27.10.2012 - 15:01:44
00
tak na casovky sa davaju podla mna tazsie kolesa aj preto ze ked uz rozhybes tu hmotnost ktora je na obvode...tak valiva energia pomaha k udrziavaniu rychlosti ktorou ides...velmi lahke kolesa...viac spomaluju ked polavis v slapani..tie tazsie sa lahsie valia dalej.. :) samozrejme v kopcoch su dobre co najlahsie kolesa...a co sa tyka odlahcenia kolies tak ak sa koleso odlahci len o 200 gramov na obvode tak to je citit :)
Zobraziť komentár 27.10.2012 - 18:34:29
00
aj tak je to "nic" oproti tomu ,ked zhodi biker napr. z 93kg na 85kg a pod. to pociti najviac,ale aj tomu tazsiemu sa ide lepsie na lahsom biku :)
Zobraziť komentár 27.10.2012 - 18:55:10
00
Pre nas menej vlasovych je takyto darcek idealnym do chladnejsich dni.

Prílohy:

P1050672.JPG
P1050672.JPG 356.18 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 27.10.2012 - 20:58:52
00
Vcera som si vyzdvihol na poste:

Prílohy:

Komentár súboru: plaste+mlieko
S6304369.JPG
S6304369.JPG 394.89 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 27.10.2012 - 22:29:15
00
To príde na Demu? :lol:
Zobraziť komentár 28.10.2012 - 07:29:37
00
Zatial nie, Dema je skromná, nedávno dostala iné Rubeny :)
Zobraziť komentár 28.10.2012 - 07:53:23
00
Predčasné vianoce :D

Prílohy:

P1040024.JPG
P1040024.JPG 152.16 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

P1040025.JPG
P1040025.JPG 155.27 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 28.10.2012 - 13:24:07
00
Velmi pekne boty. Co su to zac?
Zobraziť komentár 28.10.2012 - 14:37:25
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up