Lokalizácia
Formulár sa odosiela
lto Ano, ved to prave chapem pod pojmom konverzia.
Nechat povodne len kluky a kupit konverzny kit - obidva nove prevodniky napr 36/22 s retazovou linkou 46,5mm. Aspon takto to ma FSA.
(obidva konverzne prevodniky su viac posunute doprava, len pri jednom posunutom by nefungoval index radenia ;-) )
Zobraziť komentár 10.01.2014 - 19:13:57
00
Robia sa aj 2x10 s rockringom, videl som nejake karbonove FSA (ak teda este ich robia).
Pozeral som nejake 2x10 na suncycle, ale vsetko su to prevodniky 26/38 alebo podobne strasne prevody :tmi: .. to sa nerobi nic normalne 24/36 ? Potreboval by som to na svoj AM/EN bajk. Samozrejme moznost rockringu. Stacia aj SLX (XT), ale cierne :P Konverzia 3x10 na 2x10 nie je moc dobre riesenie, kvoli retazovej linke :(

robia sa sramy, shimano som nenasla ani ja, a tak som isla na 2x9
inak na co potrebuje niekto na AM/EN ist 40 km/h :P
Zobraziť komentár 10.01.2014 - 19:56:54
02
A čo je strašné na 26/38? Ja som uvažoval nad 40/28. No niesom ešte plne rozhodnutý či ísť do prerábky, alebo nie. Malú 22z pílu som použil asi iba doma, nech nieje reťaz zbytočne natiahnutá...Najčastejšie jazdím strednú 32. Veľkú využívam na presuny. Preto ma teraz táto téma prechodu z 3 na 2 prevodník zaujíma.
Zobraziť komentár 10.01.2014 - 20:05:01
00
Admich to chod rovno na jednoprevodnik ;)
lto vsak ty si chlap, tak 38/24 a 11/36 musi byt dost
Zobraziť komentár 10.01.2014 - 20:08:34
00
inak na co potrebuje niekto na AM/EN ist 40 km/h :P


Pri rýchlosti nad 40 km dokážu aj malé nerovnosti pekne odraziť do skoku a môžem ja zato, že vo vyšších rýchlostiach je to v lese viac zábavné :angel:
Po prechode na SJ FSR pociťujem "handycap", že bike by zvládol viac ale geometria a posed ma nepustí kvôli odporu vzduchu viac než 55 km (dolekopcom). Nie som edurista, skôr XC-AM.
Zobraziť komentár 10.01.2014 - 20:11:17
00
Tak menej brzdi :D
Zobraziť komentár 10.01.2014 - 20:16:02
03
silva Idem radšej rovno na :beer:
Zobraziť komentár 10.01.2014 - 20:19:50
02
prišlo s US nejaké to oblečenie na novú sezónu

Prílohy:

P1100143.JPG
P1100143.JPG 90.35 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 10.01.2014 - 20:27:24
00
lto Ano, ved to prave chapem pod pojmom konverzia.
Nechat povodne len kluky a kupit konverzny kit - obidva nove prevodniky napr 36/22 s retazovou linkou 46,5mm. Aspon takto to ma FSA.
(obidva konverzne prevodniky su viac posunute doprava, len pri jednom posunutom by nefungoval index radenia ;-) )

Ahaaa! Toto som nevedel, ze sa robia speci prevodniky. No ale ja aj tak pokukujem po novych klukach a 10kovej kazete. Prevodniky chcem jedine ocelove :P

A čo je strašné na 26/38? Ja som uvažoval nad 40/28. No niesom ešte plne rozhodnutý či ísť do prerábky, alebo nie. Malú 22z pílu som použil asi iba doma, nech nieje reťaz zbytočne natiahnutá...Najčastejšie jazdím strednú 32. Veľkú využívam na presuny. Preto ma teraz táto téma prechodu z 3 na 2 prevodník zaujíma.

Odpoved je lahka. Proste jazdim 22/34 a vyhovuje mi to, ked k tomu pripocitam tucnejsie gumy a eventualne mozny prechod na 27.5" tak je proste jasne, ze ak mam vzadu 36, vpredu to holt chce 24 (menej nechcem, pokial sa da). No a 36tka .. staci, no. Ked chcem jazdit silovo, neni problem zaradit o stupne,dva tazsi prevod. Opacne to jaksi pri 26-28tke nejde :)

Admich to chod rovno na jednoprevodnik ;)
lto vsak ty si chlap, tak 38/24 a 11/36 musi byt dost

No ale ani tu 24ku nejak som velmi nenasiel v ponuke, co som zbezne pozeral. 38ku som povodne chcel, ale nemali s nabehovymi hranami (ale to je asi vyse 6 rokov dozadu, tak dlho mam 2 prevodnik na Reignovi asi). Ale je to zbytocne, zistil som, 36tka je lepsia /ale dlho som to nejazdil, tak neviem uz tak celkom posudit/. Ono aj tak je 2 prevodnik dost ohlodana vec z hladiska plynulosti prevodov. Ale co, pomozem si ? Idealne by bol rohlof ne retaz v strede ramu :)

2prevodnik riesim z jedineho dovodu .. rockring a zvysena svetlost pri prejazde terenom /no a este v zasade nemam velmi rad velku pilu v nohe pri noseni a podobne/. Dobre sa potom prechadza cez padnute stromy :lol: Kriky a vetvicky mimo ciest mam poriesene pevnou osou na prehazke, uz len dopredu dat radlicu :rofl:
Zobraziť komentár 10.01.2014 - 22:08:28
00
Na druhej strane: "každý dobrý závodník, má na nohe prevodník" :-)
Zobraziť komentár 10.01.2014 - 22:25:55
03
novy ram po reklamacii za fuel ex8 2008, Trek fuel ex8 2014, asi bude na predaj kto by mal zaujem.

Prílohy:

fuel ex8 f.jpg
fuel ex8 f.jpg 149.55 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 11.01.2014 - 19:54:32
012
krásny TREK :y:
Zobraziť komentár 11.01.2014 - 23:01:04
00
dobry deal vymenit 6 rocny ram za novy :D
Zobraziť komentár 11.01.2014 - 23:41:19
00
To by som bral aj ja :y:
Zobraziť komentár 12.01.2014 - 07:51:21
00
uplne zadarmo to nebude, tlmic som musel kupit, bude treba aj nove hlavko aj pressfit stred
Zobraziť komentár 12.01.2014 - 08:02:01
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up