Lokalizácia
Formulár sa odosiela
arrow_leftzihadlo 5 napísal:
Skoda ze sram nema kazetu 10/46

...keby mal, zabila by ju cena. Ináč, 32-46 je už hodne ľahký prevod, si to skúšal jazdiť, alebo len z výpočtov hodnotíš? 22-36 využívaš často?
Zobraziť komentár 22.05.2017 - 22:29:51
00
32/46 teda rozhodne nie je hodne lahky prevod, vsak je to tazsie ako klasika 22/32 :) /a je to cca prevod, ktory sa da pouzit pri slusnej kondicke aj v narocnejsich lokalitach/terenoch ako najahsi .. na 26" kolesach/
Zobraziť komentár 22.05.2017 - 22:38:13
05
tiež by som občas uvítal väčšiu kazetu (prípadne menší prevodník) pokiaľ niekto žije v hornatej oblasti, tak také prevody využije asi pravidelne :)
Zobraziť komentár 22.05.2017 - 22:47:48
00
zihadlo5 šak si daj 32 ovál alebo Hope má 10-48
Zobraziť komentár 22.05.2017 - 23:39:45
00
arrow_leftlto napísal:
32/46 teda rozhodne nie je hodne lahky prevod, vsak je to tazsie ako klasika 22/32 :) /a je to cca prevod, ktory sa da pouzit pri slusnej kondicke aj v narocnejsich lokalitach/terenoch ako najahsi .. na 26" kolesach/

Mal som najľahší 24-36 pri 29er, pre mňa to bol už hodne ľahký prevod, radil som ho už len keď som šiel nejakú strechu, ináč mi stačil 24-32...a 32-46 je takmer to isté, ako 24-36...ktorý je možno o chlp ľahší. Je to len môj subjektívny postreh, nedá sa to samozrejme aplikovať na každého jazdca a každý profil trate rovnako.
Zobraziť komentár 23.05.2017 - 01:49:54
00
prevod 32-46 je skôr bližší k 24-34 ako 24-36.
24-36 je totožný s 32-48z
Zobraziť komentár 23.05.2017 - 06:54:36
02
arrow_leftdaniel_po napísal:
...keby mal, zabila by ju cena. Ináč, 32-46 je už hodne ľahký prevod, si to skúšal jazdiť, alebo len z výpočtov hodnotíš? 22-36 využívaš často?

no na každom výjazde, u nás su stojky a kamenistý korenistý podkld, nerád tlačím... tieto stojky jazdím frekvenčne...
a pri niekolko hodinovom výjazde je dobre nohám aj odlahčiť...napríklad v malej aj velkej fatre hrebenovka či výjazd na Chleb.. u nas useky na holi, v Chočských atd
na zvažniciach používam do 36/36 ...keby som býval v TN ako v minulosti, tak ten prevod 32/46 bohate stačí
Zobraziť komentár 23.05.2017 - 07:02:13
03
Presne tak. Vypocty su jedna vec, podklad v terene druha.
Zobraziť komentár 23.05.2017 - 07:29:47
02
podklad ,plaste ,kolesa, celkova dlzka ,vyska vyletu aj dlzka nepreruseneho stupania ....
Zobraziť komentár 23.05.2017 - 07:55:56
00
a samozrejme to najhlavnejšie, dobrá kondícia a aj hmotnost bajku robí svoje, na 29 ine 24/36x11-36 využívam skoro pri každom výjazde všetky prevody, naposledy bolo aj málo, únava robí na dlhších výjazdoch svoje :)
Zobraziť komentár 23.05.2017 - 08:03:52
00
Klepaniu bowdenov a hadic je koniec.

Prílohy:

IMG_20170523_105257.jpg
IMG_20170523_105257.jpg 455 KiB 4 Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 23.05.2017 - 10:57:06
05
Mne sa to rozpojovalo. Tak som tam kvapol sekundaku a odvtedy to plni sluzbu ako ma.
Zobraziť komentár 23.05.2017 - 10:59:43
01
Taketo spojenie ma naucili miestny chalani co robia siete. A funguje super. Nerozpaja sa ani nic. :-)
i.ytimg.com
Zobraziť komentár 23.05.2017 - 11:02:46
09
arrow_leftdaniel_po napísal:
Mal som najľahší 24-36 pri 29er, pre mňa to bol už hodne ľahký prevod

Pisem si ta na zoznam dupacov, obvod stehna polmetra :D .. toz vsak su aj takito borci :)
Zobraziť komentár 23.05.2017 - 11:32:43
02
24-36 radim casto a to mam aj kondiciu aj lahky bajk,ale vela krat chcem ist regen a nizko v tepoch a zaroven pojazdit kopce-trail-y a takto to ide bez problemov.
Zobraziť komentár 23.05.2017 - 11:34:03
04

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up