Lokalizácia
Formulár sa odosiela
A k čomu je dobre to fotenie, keď to aj tak nič nedokazuje?
Zobraziť komentár 02.08.2018 - 07:24:01
04
akoze to nic nedokazuje? pouziva sa to v pripade, ked ti pride poskodena zasielka, ci zasielka kde nieco chyba, aby si mohol podat reklamaciu u prepravcu a oni mohli nasledne overit ci bola zasielka naozaj prebalena a preco, prip. k lepsej identifikacii strateneho balika v sklade. Ako pise martinn je to uplne bezne
Zobraziť komentár 02.08.2018 - 07:57:48
02
Vysvetli mi prosim, ako pohadzany tovar na stole dokazuje to, co bolo naozaj vlozene do krabice.
Zobraziť komentár 02.08.2018 - 08:08:59
08
Mne tak z Mtbikeru raz dosli nespravne brzdove dosticky, prisiel mail, ze idu pozriet fotku balenia, a hned podla fotky bolo jasne kde nastala chyba, cize vyznam to urcite ma.
Zobraziť komentár 02.08.2018 - 08:09:23
02
Na taketo pripady rozumiem, ale nie na chybajucu vec. Fakt ked vam bude nieco v zasielke chybat, tak vas bude zaujimat nejaka fotka od eshopu?
Zobraziť komentár 02.08.2018 - 08:14:13
02
Fotka skutočne nič nedokazuje. To že je to na stole neznamená, že to bolo tak vozene aj do balíka. Sofistikovanejšia prax je kamerový záznam z balenia, aby bolo jasne vidieť, či balič predmet do balíka vložil a či ho tak aj zalepil.

Pri rozbaľovaní balíka odporúčam ten istý postup. Na mobil si natočiť rozbaľovanie a vyberanie obsahu po položkách. Ak to používa dodávateľ ako dôkaz, mal by to akceptovať aj od vás ako dôkaz.
Zobraziť komentár 02.08.2018 - 08:19:16
02
Presne tak, ale aj to nie je definitivny dokaz. Proste eshop pokial si nekameruje cely proces az po odovzdania krabice do ruk kuriera nema sancu dokazat nieco. Je to cele o dovere a ratingu daneho eshopu. Rovnako eshop si moze monitorovat zakaznikov, ci nema medzi nimy nejakych spekulantov, ktori az podozrivo casto reklamuju chybajucu vec a pod.
Zobraziť komentár 02.08.2018 - 08:21:44
04
a drona, ktory sleduje kazdy balik od procesu balenia az po dodanie a rozbalenie by si nechcel?
Zobraziť komentár 02.08.2018 - 08:23:26
04
arrow_leftrobo96 napísal:
a drona, ktory sleduje kazdy balik od procesu balenia az po dodanie a rozbalenie by si nechcel?

Coskoro budu tie drony dorucovat :)
Zobraziť komentár 02.08.2018 - 08:32:45
00
arrow_leftrobo96 napísal:
a drona, ktory sleduje kazdy balik od procesu balenia az po dodanie a rozbalenie by si nechcel?

Citanie s porozumenim nebude ani tvoja silna stranka. Nie si tu jediny. Ja problem s dorucovanim veci nemam.
Zobraziť komentár 02.08.2018 - 08:37:21
01
"Muz s brasnou nesmi projet" :D
Zobraziť komentár 02.08.2018 - 08:39:34
018
Bezna prax ze sa foti tovar pred odoslanim, niekedy sa foti rovno aj na vahe, nerobi sa to len kvoli "dokazu". MTBIker niekedy posiela vo viacerych mensich krabiciach takze treba pozriet ci to nebol aj tento pripad pretoze na fotke je vidiet aj krabica do ktorej by sa to cele nezmestilo. Skoda ze uz stitok nemas mozno tam bolo 1z2 balikov. Ak mas sms s tracking cislom tak skus overit u kurierskej spolocnosti. Vo firme sa nam uz stalo ze dorucili iba jeden z dvoch a kurier nic az na nas popud objavili niekde na strednom slovensku druhy balik a pritom dorucenie ba.
Zobraziť komentár 02.08.2018 - 10:58:11
00
My na eshope fungujeme na vahach v pripade reklamacii. Na samolepiacom harku mas presnu vahu celkoveho balika (s 50g odchylkou ako kde), tak ak brasna mala viac gramov, co som presvedceny, ze mala, tak zistis ci bola realne zabalena, alebo ju niekto vybral.

Vo vynimocnom pripade sa aj baliky zvyknu otvarat kvoli bezbecnostnej kontrole, lebo henten obsah na skeneri musel vyzerat ako priorita 1. Pri vnutrostatnej preprave som sa vsak s tym nestretol.
Zobraziť komentár 02.08.2018 - 11:31:30
00
Ja som raz reklamoval v Ali počet brzdných doštičiek. Odpísali, že skontrolovali hmotnosť odoslaného balíčka a naozaj tam dva páry chýbali. Tak mi potom odoslali ešte 4 páry.
Zobraziť komentár 02.08.2018 - 11:46:48
00
S nemeckými e-shopmi mám podobnú skúsenosť. :)
Zobraziť komentár 02.08.2018 - 12:37:07
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up