presne ako pise LMS. Mozes mat stastie, a rozne zaplaty typu lepidlo, alebo vyssie uvedene stredy, ktore ti problem "zakryju", a mozes mat dalsi kus stastia ze ti casom ani neznicia este viac ten stred.
Ako si napisal, sily sa tam musia presunut niekam inam z tej casti co sa vydrala, a takto od brucha, "ani srnky netusia" kam a ake velke/nebezpecne budu. Ovsem, prve pocudovanie pre mna je ze jak to ze sa vobec BB krutila v rame.... Nieco tam muselo byt zle, ci uz na rame alebo s BB alebo loziskami uz pred poruchou - muselo to mat celkovo velku volu aby sa to zacalo hybat a tak velmi drat. Mozno tomu aj ta vazelina mohla dopomoct ako si napisal.
Ak poskodenie nie je velke/je bb vyrobitelna (problem c.1), tak nieco ako hambini ti pomoze. Tam je ale problem ze mu budes musiet do Nemecka posielat ram (po tom co s tym on bude suhlasit - problem c.2) a musi si to premerat a na tu vydratu stranu vyfrezovat pre tvoj konkretny pripad svoju bottom bracket. Ak je poskodenie velke, tak ti ostava asi uz len bud domace riesenie alebo carbonfactory.
(este 3-tie riesenie by bolo keby sa dalo spravit BB ktora je poddajna pri aplikovani a dokaze svoj vonkajsi rozmer zdeformovat tak aby sa prisposobila a vyplnila poskodenie, a pritom vnutorny rozmer ostal fixny a presny. A to vsetko v domacom prostredi, bez vysokych teplot, tlakov....)
Lenže epoxid je nafurt kdežto Loctite v prípade potreby nahreješ a misky vylisuješ. Ale ak tam má takúto veľkú vôlu a nechce to dať do carbonfactory tak je to asi najlepšie riešenie.
Ale stredové zloženie by som volil kvalitné jednodielne kovové kde sa menia len ložiská.
Presne tak múdro hovoríš zalepil som mu to na pevno vlozku a do vlozky isli klasika Ht 2 ložiska ale lepil som aj original na PF30 s tým že sa potom uz vyberajú samotne loziska.
Chybu hľadaj dakde inde.
QR som jazdil so 130 zdvihmi, ani raz mi koleso nevypadlo a po jednom kotrmelci som mal takú 8-ičku že koleso šúchalo o vidlicu, ráf išiel do kytek, ale koleso bolo na svojom mieste.
QR upinak normalne nevypadne, malo by to byt tak tvarovane, ze ak aj sa povoli upinak, tak to nevypadne. Aspon teda na vidliciach to tak byvalo, vzadu mozno nie.
Na tych kolajniciach som mal pad pred mnohymi rokmi, ktory mi sposobil najvacsie trvale nasledky asi. Obycajny prechod skrz sikme kolaje /ani autom to nebyvalo bohvieco/. A mesto sa 15 rokov vyhovaralo, ze oni nemozu ich dat prec, lebo im to nepatri, majitel sa vyhovaral zas na nieco ine. Proste Hlava 22. Pritom na to stacilo vyliat par kyblov asfaltu. A nevadilo by to nicomu, ani "majetku" ani nic.
Rumakk sorry, že až teraz. Neviem samozrejme úplne presný technologický postup, ale malo by to byť vybrúsené, následne nová hrubšia vrstva karbónu a tá zbrúsená na požadovaný rozmer. Následne som tam dal pressfit BBB PF30 24 MTB a drží to parádne. Cenu posielam v súkromnej správe.
Chybu hľadaj dakde inde.
QR som jazdil so 130 zdvihmi, ani raz mi koleso nevypadlo a po jednom kotrmelci som mal takú 8-ičku že koleso šúchalo o vidlicu, ráf išiel do kytek, ale koleso bolo na svojom mieste.
Ved aj mne si tak 10 rokov dozadu rovnal koleso v Slanskych na am.en otváračke, keď som sa nejako po ceste medzi Javornickou a Hanusovskym sedlom vyrubal. Tiež bolo na qr a nevypadlo
Technicka chyba, skrivil sa kotuc na prednej brzde. Bud zlyhala brzda alebo som mal slabo upevnene predne koleso.
Brutalny pad na asfalt, obe kola vypadli z ramu. Padol som na prilbu, lavu cast tvare, rameno a potom ruky, lakte kolena, vsetko rozbite. Zlomena licna kost.
Je to prerobena 26 na 27.5 gravel. Ma to 7.5kg bez lampy. Pri tom pade odpadli obe kola, bez kolies to ma necelych 5kg. Zo spodu je nalepena ochranna folia co utlmilo naraz.
Kotuc by sa len tak skrivit nemal, pokial teda nebol extremne zodraty, alebo nejaky papierovy neznameho povodu.
Za istych okolnosti (napr. uplne uvolneny strmen), moze paprsok kotuca trafit hranu strmena a bloknut koleso. Toto by bolo na strmeni jednoznacne vidno + je to aj malo pravdepodobne - zvacsa sa kotuc len bude suchat v strmeni.
Kedze ti vypadli obe kolesa, zrejme tie upinaky neboli dostatocne dotiahnute, alebo sa casom uvolnili.
Samotna ALI vidla podla mna tomu tiez dost pomohla https://www.aliexpress.com/item/32767306125.html
-nema zapustene konce proti vypadnutiu pri povoleni upinaku
-v recenziach spominaju aj nie presne rozmery uchytov, tuhost vies posudit sam
Neviem kolko vazis, ale podla toho co si napisal, mam celkovo z toho biku dojem, ze je moc "papierovy" (=nie bezpecny).
V kazdom pripade takyto pad mohol dopadnut aj fatalnejsie, takze stale je dovod na oslavu. Skore zotavenie prajem.
nvm ci toto patri do mrtva alebo sem ... uz na zaciatku leta som vedel ze pressfit uz ma volu ale vravel som si ze kym to nerobi ziadne zvuky tak asi v pohode ....
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Ako si napisal, sily sa tam musia presunut niekam inam z tej casti co sa vydrala, a takto od brucha, "ani srnky netusia" kam a ake velke/nebezpecne budu. Ovsem, prve pocudovanie pre mna je ze jak to ze sa vobec BB krutila v rame.... Nieco tam muselo byt zle, ci uz na rame alebo s BB alebo loziskami uz pred poruchou - muselo to mat celkovo velku volu aby sa to zacalo hybat a tak velmi drat. Mozno tomu aj ta vazelina mohla dopomoct ako si napisal.
Ak poskodenie nie je velke/je bb vyrobitelna (problem c.1), tak nieco ako hambini ti pomoze. Tam je ale problem ze mu budes musiet do Nemecka posielat ram (po tom co s tym on bude suhlasit - problem c.2) a musi si to premerat a na tu vydratu stranu vyfrezovat pre tvoj konkretny pripad svoju bottom bracket. Ak je poskodenie velke, tak ti ostava asi uz len bud domace riesenie alebo carbonfactory.
(este 3-tie riesenie by bolo keby sa dalo spravit BB ktora je poddajna pri aplikovani a dokaze svoj vonkajsi rozmer zdeformovat tak aby sa prisposobila a vyplnila poskodenie, a pritom vnutorny rozmer ostal fixny a presny. A to vsetko v domacom prostredi, bez vysokych teplot, tlakov....)
https://www.lepidla-tmely.sk/loctite-638-10ml-upevnovac-valcovych-dielov-univerzalny/
Brutalny pad na asfalt, obe kola vypadli z ramu...
Ako sa Ti to mohlo podarit, vsak osky by to mali podrzat, nie?
Ale stredové zloženie by som volil kvalitné jednodielne kovové kde sa menia len ložiská.
Presne tak múdro hovoríš zalepil som mu to na pevno vlozku a do vlozky isli klasika Ht 2 ložiska ale lepil som aj original na PF30 s tým že sa potom uz vyberajú samotne loziska.
Asi ze to nie su osky ale len QR.
Chybu hľadaj dakde inde.
QR som jazdil so 130 zdvihmi, ani raz mi koleso nevypadlo a po jednom kotrmelci som mal takú 8-ičku že koleso šúchalo o vidlicu, ráf išiel do kytek, ale koleso bolo na svojom mieste.
Na tych kolajniciach som mal pad pred mnohymi rokmi, ktory mi sposobil najvacsie trvale nasledky asi. Obycajny prechod skrz sikme kolaje /ani autom to nebyvalo bohvieco/. A mesto sa 15 rokov vyhovaralo, ze oni nemozu ich dat prec, lebo im to nepatri, majitel sa vyhovaral zas na nieco ine. Proste Hlava 22. Pritom na to stacilo vyliat par kyblov asfaltu. A nevadilo by to nicomu, ani "majetku" ani nic.
Chyby sa stávajú 😉😁
QR som jazdil so 130 zdvihmi, ani raz mi koleso nevypadlo a po jednom kotrmelci som mal takú 8-ičku že koleso šúchalo o vidlicu, ráf išiel do kytek, ale koleso bolo na svojom mieste.
Ved aj mne si tak 10 rokov dozadu rovnal koleso v Slanskych na am.en otváračke, keď som sa nejako po ceste medzi Javornickou a Hanusovskym sedlom vyrubal. Tiež bolo na qr a nevypadlo
Brutalny pad na asfalt, obe kola vypadli z ramu. Padol som na prilbu, lavu cast tvare, rameno a potom ruky, lakte kolena, vsetko rozbite. Zlomena licna kost.
Je to prerobena 26 na 27.5 gravel. Ma to 7.5kg bez lampy. Pri tom pade odpadli obe kola, bez kolies to ma necelych 5kg. Zo spodu je nalepena ochranna folia co utlmilo naraz.
Kotuc by sa len tak skrivit nemal, pokial teda nebol extremne zodraty, alebo nejaky papierovy neznameho povodu.
Za istych okolnosti (napr. uplne uvolneny strmen), moze paprsok kotuca trafit hranu strmena a bloknut koleso. Toto by bolo na strmeni jednoznacne vidno + je to aj malo pravdepodobne - zvacsa sa kotuc len bude suchat v strmeni.
Kedze ti vypadli obe kolesa, zrejme tie upinaky neboli dostatocne dotiahnute, alebo sa casom uvolnili.
Samotna ALI vidla podla mna tomu tiez dost pomohla
https://www.aliexpress.com/item/32767306125.html
-nema zapustene konce proti vypadnutiu pri povoleni upinaku
-v recenziach spominaju aj nie presne rozmery uchytov, tuhost vies posudit sam
Neviem kolko vazis, ale podla toho co si napisal, mam celkovo z toho biku dojem, ze je moc "papierovy" (=nie bezpecny).
V kazdom pripade takyto pad mohol dopadnut aj fatalnejsie, takze stale je dovod na oslavu. Skore zotavenie prajem.