Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Co Ti poviem, mozem zobrat bocak, ako testovaci jazdec/specializacia lamac :-). Ale je pravda, ze toto je posledna sanca, co davam Canyonu. Na druhu stranu si nemyslim, ze niektore reklamacie, by som omnoho rychlejsie vyriesil aj v miestnom obchode. Samozrejme zalezi pripad od pripadu, obchod od obchodu. Uvidime, dam vediet co a ako.
Zobraziť komentár 03.08.2016 - 11:50:37
01
Veď to nehovorím, že by to miestny obchod vyriešil rýchlejšie v niektorých prípadoch. Len mne vadí, to, že musím bike zabaliť do krabice (strach či sa nepoškodí pri prevoze), nájsť si niekoho kto ho odovzdá kuriérovi keďže v tom čase keď chodí kuriér som v práci. To isté keď bike príde (samozrejme je to iba moja výhovorka, keďže som vedel do čoho idem keď som kupoval bike z direct sales obchodu :) ).
No čo mi najviac vadí je tá komunikácia. Pošleš mail a odpíšu niekedy skôr, niekedy neskôr (najmä nikdy mi neodpovedali presne na to na čo som sa pýtal). A keď tam zavolám a počujem "Dobrý deň Vojta Kocour...." tak sa mi otvára nožík vo vrecku.. Viem, že a to dá riešiť priamo s podporou v Nemecku.. ale načo kua sú tu potom títo "odborníci" v CZ? A chce sa mi to riešiť zo zahraničím?...

Neviem asi som na to až príliš alergický. Ale tak je to zavinené aj tým, že som ten bike musel reklamovať hneď ako mi prišiel, keďže bol poškodený, potom som krátko na to riešil reklamáciu vidlice a teraz nedávno to zlé vahadlo. Keby na tom biku mám najazdených veľa km a jazdím s ním prasačiny tak ok. No mám na ňom malý nájazd a jazdím len tak do pohody.. a radšej takéto reklamácie riešim osobne..
Ale tak to je moja skúsenosť. Niekto iný nemusí mať ani jeden problém za x rokov.
Zobraziť komentár 03.08.2016 - 12:00:26
01
Nuž, všetko čo si vymenoval je žiaľ dôsledok direct sale... (mám Spectrala :-) ). Aj keď je pravda, že radšej riešim všetko telefonicky a už vôbec nie z CZ, no nič som nemusel doteraz reklamovať..klop-klop. Jediné čo so žiadal, bola druhá pätka, nakoľko mi miesto 27 poslali 26. To prebehlo bez problémov a zdarma.
Zobraziť komentár 03.08.2016 - 12:04:40
02
Veď nevravím, že to tak nie je. :)
No bola to moja prvá osobná skúsenosť na základe, ktorej som sa rozhodol pre budúcnosť brať niečo z miestneho shopu aj za cenu toho, že si niečo priplatím. Najmä keď mám teraz po ruke MTBiker centrum v Hrádku (30km), alebo by som kľudne vybehol aj do Sadesportu (cca 90km, čo som ochotný docestovať autom).
Zobraziť komentár 03.08.2016 - 12:09:26
00
Jedno som sa naucil, ak mam pocit, ze CZ zastupenie je pomale, alebo zahmlieva, Okamzite pisem Nemcom a nasledne sa odozva CZ zase zlepsi. V poslednej reklamacii to bolo tak,ze ja som pisal Nemcom a odpisovali mi z CZ :-). Kazdopadne su to veci, ktore si clovek musi pri rozhodnuti zvazit, cena je len jedno rameno na vahach.
Zobraziť komentár 03.08.2016 - 12:11:59
00
To ste ma teda nepotešili :/ , lebo idem posielať po t ýždni spät môjho Nerva nakoľko z teleskopky sa stráca tlak. Takže sa môžem pripraviť na pár týždňov bez bajku.
Zobraziť komentár 03.08.2016 - 12:20:17
00
Tak zas povedzme si, že ani ktorýkoľvek lokálny predajca ti bicykel nemusí dať hneď na druhý deň - zvlášť keď sa jedná o veci, ktoré sa môže riešiť len vo výhradnom zastúpení, teda Sram, Shimano, Fox...skôr je ozaj to balenie a dohadovanie kuriéra nepohodlné, v porovnaní s tým, že hodíš bike do auta a odvezieš do obchodu.
Zobraziť komentár 03.08.2016 - 12:49:17
00
arrow_leftKaski napísal:
To ste ma teda nepotešili :/ , lebo idem posielať po t ýždni spät môjho Nerva nakoľko z teleskopky sa stráca tlak. Takže sa môžem pripraviť na pár týždňov bez bajku.


To kvoli teleskopickej sedlovke musis poslat naspat cely bike?!
Zobraziť komentár 03.08.2016 - 18:28:13
00
Dali mi na výber buď teleskopu demontovanú alebo celý bike, vzhľadom nato že bike mám týždeň nemám chuť na ňom čokoľvek rozoberať
Zobraziť komentár 03.08.2016 - 19:23:26
00
Ako važne rozoberať ? dat dole sedlovku je akože velký zakrok to ano ...
Zobraziť komentár 03.08.2016 - 20:25:37
04
arrow_leftKaski napísal:
Dali mi na výber buď teleskopu demontovanú alebo celý bike, vzhľadom nato že bike mám týždeň nemám chuť na ňom čokoľvek rozoberať

Pravda, načo dať dolu sedlovku, radšej byť mesiac v lete bez bajku.
Zobraziť komentár 03.08.2016 - 20:42:43
00
pre netechnickeho cloveka davat dole reverb stealth nie je trivialne...
Zobraziť komentár 03.08.2016 - 21:12:55
09
Základný servis ako reťaz a iné zvládam ale teleskopka je niečo úplne neznáme, takže nestojí mi to za tie nervy. A asi by som túto debatu uzavrel :) a mám druhý bajk takže keď som na ňom vydržal pár rokov , pár týždňom ešte zvládnem.
Zobraziť komentár 03.08.2016 - 21:46:21
00
myslím, že tu na fóre je minimálne 5 ľudí z MT, ktorí ti ju hravo zhodia...
Zobraziť komentár 04.08.2016 - 07:46:48
00
mne včera odišiel xloc full sprint, konkrétne ten malý plastový krúžok, ktorý má vo vnútri drážky...v rámci reklamačky by som bike počítam nevidel tak 2 týždne, tak si to radšej kúpim (za krásnych 35 €...) a vymením sám...

Prílohy:

20160803_171345.jpg
20160803_171345.jpg 673.51 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 04.08.2016 - 07:50:12
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up