Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Demolácia karbónového ráfika.
Viac: http://www.mtb-news.de/news/2017/10/02/danny-macaskill-felgen-test-santa-cruz-reserve/

Prílohy:

raf.jpg
raf.jpg 56.49 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up1thumb_down

Zobraziť komentár 03.10.2017 - 08:15:05
05
to mi pripomenulo https://www.youtube.com/watch?v=jxeyI_B4nEE nebol aj toto carbon?
Zobraziť komentár 03.10.2017 - 08:37:23
00
som videl na jednom eshope karbon rafik DT swiss xmc 350 za 130e kus skoda, ze len 21mm vnutorna sirka, snad by tiez vydrzal daco
Zobraziť komentár 03.10.2017 - 08:45:10
00
arrow_leftlto napísal:
A ja si dovolim upozornit na jednu malinkatu vecicku v tomto obrazku a sice pre brzdy "lever a caliper service as needed". To je pre tych, co sa im po case zacne Avid/SRAM brzda zavdusnovat a zacnu nadavat na Avid/SRAM brzdy, namiesto toho aby vymenili tesnenia :) .. je to DOTka, je to casto nutne 2, alebo 3 roky to vydrzi, potom je problem. Aj ked brzda nie je pouzivana, sa to stane. /samozrejme vynimky typu prva verzia Exliri CR, alebo legenradna packa Guide je ina vec/. Vyhoda mineralneho oleja je, ze s tym taky problem nie je a hlavne to zaroven aj maze.


Este dobre ze v autach DOTka nie je. Ci? :lol: Keby v SRAM dali 1/3 penazi z marketingu ludom na technicky dizajn, mali byt medzi ludmi podstatne lepsie meno.
Zobraziť komentár 08.10.2017 - 17:31:42
00
No brzdy auta a bajku neporovnávaj, lebo zistíš, že cena kotúča a platničiek na auto je rovnaká, ako cena kotúča a platničiek na bajk. :-)
Zobraziť komentár 08.10.2017 - 18:05:01
00
arrow_leftKice napísal:
No brzdy auta a bajku neporovnávaj, lebo zistíš, že cena kotúča a platničiek na auto je rovnaká, ako cena kotúča a platničiek na bajk. :-)

Veru dobre hovoriš na Octaviu 3 brzdove kotuce a dosky zadna stranaP+L 40eur spolu, na bajk je to drahsie :)
Zobraziť komentár 08.10.2017 - 18:16:36
00
arrow_leftMageZ napísal:
Este dobre ze v autach DOTka nie je. Ci? :lol: Keby v SRAM dali 1/3 penazi z marketingu ludom na technicky dizajn, mali byt medzi ludmi podstatne lepsie meno.

Prasiatka na aute podliehaju uplne rovnakym problemom .. bezne su zadrete, vysledkom je niekedy az zniceny kotuc,casto sa zadru piestiky a treba to rozhybavat. Len toto nezistis hned, lebo to nie je bajk. Tesnenia na prasiatka nebyvaju problem u DOTkovych brzd ani na bajku, ale ked uz, tak tie piesitky aj vsetko je mensie, tak aj nachylnejsie. Ale co sa tyka pacok, tak si treba uvedomit, ze ta brzda v aute je riesena trochu o dost inak :) .. nehovoriac o tom, ze su tam o dost vacsie nielen tesnenia, ale vsetko okolo. Najvacsi problem byval s taperbore, co je dost chulostiva vec, ale aj napr. na starych Code brzdach je to iste, ako aj dnes na SRAM Guide a cas od casu to trebalo vymenit, preco guma napuchla a packa sa prestala vracat. /napr. ked nastriekas to tesnenie WDckom, tak ti spuchne tak, ako po ustipnuti vcelou :lol:/ Ja to pisem z vlastnej skusenosti, jak auto, tak bajk .. nemam to vycitane, a ani vycucane z prsta /na jednom aute mi napr. chcipol hlavny brzdovy valec/. Proste ludia kazdy rok menia gufera a o-kruzky v tlmicoch a vidliciach, casto aj ked nemusia, ale aby vymenili raz za 2-3 roky tesnenie za 10e v packe, to ich nenapadne /tak, nerobim to ani ja :lol:/. Lebo vyrobca nic nenapisal. Lenze on napisal .. "as needed". A guma je vec, ktoru cas od casu menit treba. Mozes nesuhlasit, ale nic to nemeni na tom, ze je to realita, fakt a treba sa s tym zmierit. Ten fail s Guide je ineho druhu, SRAM uz ofeiloval asi vsetko co maju :lol: .. kopec problemov so starsimi Vivid tlmicmi, Pike patrona, puzdra v snad vsetkych vidliciach, negativka odkedy robia Rebu, motion control patrona, ktora po case pustala olej, lebo sa vydrel plastovy kruzok /inzinieri z RS :lol:/ atd.
No a mozes prejst na olejovy system Shimana, tam netreba menit tesnenia. Tam sa meni cele prasa, alebo packa :D .. "as needed".
Zobraziť komentár 08.10.2017 - 19:05:37
00
keď im vravím, neumývajte bicykel wapkou a nepočúvajú........
ložisko sa netočilo, ale osa v ložisku a vytočila si drážku

Prílohy:

Komentár súboru: stredová trubka
IMG_20171006_104443.jpg
IMG_20171006_104443.jpg 1.05 MiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: drážka v ose BB30
IMG_20171005_160643.jpg
IMG_20171005_160643.jpg 396.75 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 09.10.2017 - 09:01:12
06
a sa tomu človeku nezdalo, že sa mu kľuky točia akosi ťažšie? :)
Zobraziť komentár 09.10.2017 - 09:21:51
01
Musi mat ine lytka ten clovek 😂
Zobraziť komentár 09.10.2017 - 09:56:34
00
wapka nebude až taký problém...ľudia sa skôr o svoje biky nestarajú...
Zobraziť komentár 09.10.2017 - 10:08:43
025
Tamto ani velmi pravdepodobne nie je dosledok wapky, ale bezna klasika - domcek bez odvodnovacieho otvoru, tzn. vsetka voda co natecie do ramu popri sedlovke stecie do domceka a pri neosadenom resp. zle tesniacom tubuse sa loziska zvnutra v tej vode trvalo kupu. Proste ked niekto nevyberie sedlovku z ramu a nevyleje tu vodu von ako je rok dlhy, tak to inak skoncit ani nemoze. Uz som to viackrat pisal - stvorka vrtak vyriesi vsetky problemy. :)
Zobraziť komentár 09.10.2017 - 10:27:14
05
dnešná demolácia...neveril som, že sa to dá, až kým sa mi to nestalo :D

Prílohy:

IMG_20171015_120429.jpg
IMG_20171015_120429.jpg 655.21 KiB 1 Otvoriť v novom okne thumb_up2thumb_down

Zobraziť komentár 15.10.2017 - 14:37:39
014
Zeby slabo utiahnute.
Zobraziť komentár 15.10.2017 - 15:26:43
03
ano, príčina správne odhadnutá :) asi s tou vrstvou špiny, ktorá tam predtým než som to vyčistil bola, nepotrebovala tak zatiahnuť :D
Zobraziť komentár 15.10.2017 - 16:34:01
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up