Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Laro22 takze nabuduce znova Canyon ? :D Ale nie, verim, ze ti uznaju reklamaciu. Viem ale urcite, ze Canyon by sa nevykrucal pri takomto pochybeni.
Zobraziť komentár 30.08.2018 - 13:41:09
00
ako vyrobca sa ešte nevyjadril a predajca sa nevykruca len mal blby komentar ze skoda ze som to rozoberal...no ani ma s canyonom nedrazdi :d ved som sa rozhodoval prave medzi luxom novym a orbeou a vidis ako som dopadol za neveru :D... na druhej strane oiz jazdi skvelo, to co mi chybalo na nervovi to tento bike ma tak dufam to dopadne dobre...
Zobraziť komentár 30.08.2018 - 14:09:12
00
Celkom srandista ten predajca. Ako inak by si na to prišiel, keby si to nerozoberal. Je to aj jeho chyba, bicykle by mal skontrolovať pred predajom či sú ok.
Zobraziť komentár 30.08.2018 - 15:17:51
011
Ako volodaj píše, predajca je zodpovedný za predaj skompletovaného, nastaveného bajku v 100% stave, takže má svoj diel viny keď na to neprišiel. Som zvedavý či sa ukáže výhoda kúpy v kamennej predajni a či všetko vyriešia k tvojej spokojnosti.
Zobraziť komentár 30.08.2018 - 15:23:10
00
arrow_leftcrymo99 napísal:
Po cisteni hlavoveho...V ruke momentak nastaveny na predpisany moment podla manualu - 5Nm. Zrazu iba puk.

Ostal som vyvaleny...Neviem ci to budu chcet vyreklamovat. Najviac ma sere, ze momentak v ruke...


Update k tomuto postu.

Renthla Apex predstavec - uznana reklamacia, vratenie penazi.

Za mna super - kupoval som u CRC.
Zobraziť komentár 30.08.2018 - 15:32:58
03
super by bolo keby nepraskol pri predpisanom momente vzhladom na kupnu cenu. ale dobre ze vratia peniaze a nenukaju druhy kus.
Zobraziť komentár 30.08.2018 - 16:03:11
05
CRC sa s tym velmi nebabre .. vzhladom na ceny a asi aj obrat, si to asi mozu dovolit a neriesit ani. Ti v GB kupuju asi len tam, my ostatni v akciach :lol: .. kebyze to kupis v kamennom obchode na Slovensku, asi by si takto nepochodil :lol: .. aj ked, zlepsuje sa to . S CRC mam dobru skusenost.
Zobraziť komentár 30.08.2018 - 21:36:12
00
U nás by mu k tomu predstavcu napísali že to má ďalej jazdiť a oni zatiaľ kontaktujú výrobcu :lol:
Zobraziť komentár 30.08.2018 - 23:40:14
00
( PRÍSPEVOK VYMAZANÝ )

Autor sa rozhodol vymazať svoj účet spolu s obsahom, ktorým do fóra prispel.


Naposledy upravil IDVert3X dňa 24.06.2019 - 20:17:28, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 31.08.2018 - 00:22:39
00
Ja som bol hlavne prekvapeny tym refundom. Co potesilo, ze by som nemusel predavat novy kus tu na bazari... Ale jasne, lepsie by bolo ak by sa ta prasklina nestala.
Zobraziť komentár 31.08.2018 - 09:31:47
00
Dnes mi volá české číslo zdvihnem a tam pán zastupujúci Orbeu pre CZ-SK že videl moj problém na fore a vyžiadal si na mňa číslo od predajcu a ide to riešiť on, podložky už sú na ceste a zadnú stavbu už riešia tú majú len v španielsku, tak takýto prístup sa mi páči!
Zobraziť komentár 31.08.2018 - 12:47:28
047
tak ono podlozky ich stoja par drobnych a zadna stavba pre zastupenie resp firmu je malinka polozka voci tomu co by si sposobili keby to takto neriesili :) ale ano su aj take firmy, takze sa tesim s tebou
Zobraziť komentár 31.08.2018 - 12:49:38
00
jasné že to je pre nich nič ale zlá reklama to už je niečo iné... páčil sa mi aj jeho pohlad na vec som rád že sa to takto rýchlo a velmi ochotne rieši...
Zobraziť komentár 31.08.2018 - 12:52:15
05
Chyby sa stavaju, aj ramy obcas praskaju, no dolezite je ako sa k tomu postavi predajca ci vyrobca. A podla tohto sa spozna seriozna firma, resp jej distribucna siet. Som rad, ze to je na dobrej ceste. Tak nech coskoro jazdis! :-)
Zobraziť komentár 31.08.2018 - 13:13:04
06
vdaka bratia za podporu ;)
sila internetu je všemocná :D :D
Zobraziť komentár 31.08.2018 - 13:27:05
06

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up