Lokalizácia
Formulár sa odosiela
dobre si spravil ze si menil. uz mali pravdepodomne plôšky tie gulicky hucalo by ti to a mohlo poskodit konusy.
Zobraziť komentár 08.06.2013 - 21:47:46
00
ono to praskalo teda dost+ strasne tazko sa to tocilo... uz nastastie funguje :)
Zobraziť komentár 08.06.2013 - 21:49:56
00
Keby ste chceli niekto vedieť, ako vyzerajú XTR kľuky zvnútra, tak takto nejako...

Zlomilo sa to pri normálnom zábere do miernučkého stúpania, žiadna veľká záťaž. Keby kamarát nemal prilbu, tak to už možno nerozchodí. To je aj také malé varovanie pre tých, ktorí prilbu "nepotrebujú", prípadne jazdia s prasknutou, "veď si dajú pozor"...

Stretli ste sa už niekto s niečím takým?

Prílohy:

P1000529.jpg
P1000529.jpg 487.25 KiB 2 Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

P1000531.jpg
P1000531.jpg 494.98 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

P1000537.jpg
P1000537.jpg 585.49 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 09.06.2013 - 19:44:04
00
To uz muselo byt nacate predtym. Tu sa prejavila gramarina. Videl som par takychto SLX puknutych.
Zobraziť komentár 09.06.2013 - 19:54:23
00
fuha riadna unava materialu. Ale holt, su to stare kluky..
Zobraziť komentár 09.06.2013 - 20:04:16
00
bedo - prosim ta z akeho roku boli tie kluky? respektive to su tieto: ?
http://aplikacie.webygroup.sk/wobj/data/57/obrazky/xtr%20kluky.jpg
Zobraziť komentár 09.06.2013 - 21:06:34
00
Hej su to stare 960ky, veď to tam je na tej odlomenej kľuke napísané...
Zobraziť komentár 09.06.2013 - 21:07:47
00
aha ok,
aj tuto to uz bolo:
o-hocicom/demolacie-t12630-615.html
Zobraziť komentár 09.06.2013 - 21:09:42
00
2003-2006
Zobraziť komentár 09.06.2013 - 21:10:34
00
Nemyslim si ze sa to stalo kvoli gramarine. Ved mu tie kluky uz pekne dlho vydrzali. Bedo nevies kolko mal na nich odkrutenych kilometrov? :P
Zobraziť komentár 09.06.2013 - 21:25:21
00
odhadom tak 4000 km ročne x 9 rokov, v tom asi tak 10 maratónov každý rok... plus-mínus

O to by ani tak nešlo, tie kľuky sa nenudili, ale zasa neboli ani havarované, alebo také čosi. Ale koho by napadlo, že prdnú v podstate na rovnej ceste (i keď zasa lepšie, ako keby dole kopcom). Na tom lome vyzerá, že tam bola predtým prasklinka (na vonkajšej strane je tam taká šedivšia časť, foťák to zachytil pomerne verne), lenže na pohľad nebolo vidno nič, a kto preventívne kontroluje kľuky s lupou?
Zobraziť komentár 09.06.2013 - 21:52:11
00
Tak, kto vie, co to mholo byt. Najskor unava materialu. Vacsina ludi tolko km neda za cely zivot a nieto este naa jednych klukach. Napiste Shimanu, mozno sa budu vediet vyjadrit.
Zobraziť komentár 09.06.2013 - 22:07:35
00
bedo, nespadol ti niekoľko krát bicykel, keď bol opretý napr. o stenu? V takom prípade dostanú kľuky a aj riadítka peknú "facku". Tam sa to mohlo začať. Pamätám si ešte z detstva, keď sa sused čudoval, prečo mu kľuka čoraz viac búcha o rám. Lenže debílek, vždy keď na bicykli zastavil, tak ho jednoducho pustil vždy na jednu stranu na zem. Aj keď väčšinou do trávy, tak sa mu časom jedna kľuka ohla až búchala pri šliapaní o rám. Keďže šlo o pomerne mäkkú oceľ, tak sa zohla a nepraskla.

Preto ma napadlo, či sa to nezačalo náhodným spadnutím bicykla...
Zobraziť komentár 10.06.2013 - 11:16:40
00
obyčajná vada materiálu...:) Lord, tak to už je čo za teória :D
Zobraziť komentár 10.06.2013 - 11:48:11
00
Ja s Lordom súhlasím, taká "facka" tým klukám uškodí určite viac, ako šliapanie v strmom kopci.
Ja by som to po toľkých km vôbec neriešil :)
A predísť tomu by sa dalo asi len vtedy, keď by sa kluky dali pod röntgen, ako to robia napr. profesionálny zvárači, alebo konštruktéri rallye áut.
Zobraziť komentár 10.06.2013 - 12:19:48
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up