objektivne - vyssia vybava za nizsiu cenu ako enyaq. pripisujem to dotaciam v nemecku na operacny lizing ID.4 a ID.5. enyaq je problem kupit tak vybaveny
subjektivne - enyaq sa mi paci len coupe v najvyssich sport vybavach (sport look na 2.2t SUV je take ze....) inak ma moc nezaujal. uznavam ze interier ma urcite vyrieseny konzervativnejsie, mozno aj jemne praktickejsie, ale mna to ako balik nepresvedcilo. navyse mam pocit ze dizajn starne rychlejsie ako ID.4. ako pisem, subjektivne. problem enyaq coupe je ze as im tam rozmohol taky nesvar.. vo vysokych vybavach je casto s panoramatickym oknom. ktore za A nechcem a za B nema motorizovanu clonu, co je strasny fail. sluzobne som mal skodovky, kupovat to za vlastne peniaze mam trosku odpor a zatial som uz druhy krat siahol po VW. nie je to to iste, aj ked je to to iste
vo vybere bol este ioniq 5 ale .. asi este nemam nervy na korejca. som prilis zvyknuty na VAG interiery.. ovladanie auta, vsetko. pri korejcovi nic nie je na "svojom" mieste. ale to je SILNE subjektivna zalezitost
CraObs brzdi uz Jednak si asi prvy, co tu spomina bev toyotu. No hlavne tieto modely asi nikoho nezaujimaju ani v samotnej toyote a nie este aby ich ludia kupovali, takze nemusime zachadzat az do takychto obskurnosti
Zaujimavy prispevok z jednej diskusie. Vyzera to tak, ze v autonomnej jazde uz Tesla nieze nevedie, ale doslova zaostava.
Pozrel som ako si Tesla vodi podla NCAP, a nie je to dobre hodnotenie. Napriklad v Assistance Competence kategorii, ich autopilot dosiahol 30% (testovanie prebehlo na Model S tento rok, teda 2025). Este aj KIA ci Renault mali v tejto kategorii cez 70%.
Tesle bolo tiez vytykane, ze ich auta casto ignoruju "Driver Override" (teda ked sa vodic snazi ziskat kontrolu manualne a vypnut automatiku). U Tesly sa system pri testoch aktivoval, aj ked bol rucne deaktivovany.
V celkovom hodnoteni Assisted Driving Grading (za rok 2025) dosiahol druhe najnizsie hodnotenie.
Tolko dohladatelne fakty - ja na to svoj nazor nemam, lebo na Tesle som nejazdil, tam len preberam co som sa docital.
žiadal niekto o oslobodenie od diaľničnej v Čechach(EL)? Podpis musí byt overený alebo musí byt overená len plná moc, keby náhodou nie si vlastník ? Lebo keď som to vyplňovať tak mi prišlo že netreba, keďže si vlastník. Ale v papieroch je úradne overený podpis oznamovateľa ….. takže asi treba
To je pekny bizar.
Ked budu jazdit po dialnici elektricke tanky alebo kamiony tak budu tiez oslobodene od dialnicnej ? => neprispievaju k opotrebeniu cesty =))
Hluk robia. Keď okolo teba prejde v 130 km/h bežný spalovák alebo elektromobil, urobia rovnaký hluk. V tých rýchlostiach sú už hlavnými zdrojmi hluku pneumatiky a areodynamický odpor, nie motor.
Tento príspevok vyhodnotili používatelia ako nekvalitný alebo ofenzívny, a preto sa nezobrazuje visibility
Forma podpory. Chodte sa strapnovat na detske ihrisko a zmierte sa uz konecne s nevyhnutnou realitou. Dookola tu clovek cita len o vasich komplexoch, je to fakt trapne.
Soused - overeny ma byt podpis, cize to podpis u notara, pretoze predpokladam, ze elektronicky podpis nepouzivas (ak ano, vies to podpisat v pc cez obciansky preukaz a poslat mailom)
a) vyplněný .PDF formulář v elektronické podobě opatřený elektronickým podpisem, se kterým zvláštní právní předpis spojuje účinky vlastnoručního podpisu
b) autorizovaná konverze vyplněného .PDF formuláře v listinné podobě opatřeného úředně ověřeným podpisem, kterou vám opatří na úředních místech s označením Czech Point
v listinné podobě s úředně ověřeným podpisem na adresu: Státní fond dopravní infrastruktury, Sokolovská 1955/278, 190 00 Praha 9, Česká republika
Prave v clanku spominana i3 sa u nas stale predava dobre. Sledoval som vyse roka inzeraty, kym som kupil pre seba, a dost sa to tam podla mojho videnia tocilo. A bude sa stale predavat dobre, lebo je to technologicky nadcasove auto (dizajnovo urcite nie.. :/). Po meste (ako druhe auto do rodiny) bohate staci aj tych 200km, naucil som sa stym jazdit aj dlhsie trasy.
S vynimkou ked v inzeratoch za najnizsiu kapacitu 60Ah pytali vela, resp vysoke najazdy km. Tie tam svietia aj rok. Ale 94 -120 Ah s mensimi najazdami sa stale predavaju dobre a relativne draho.
A ohladne zivotnosti baterie..ak mi klesne pod urcitu hranicu, viem si ju v Cechach upgrejdnut v cene od 8k do 12k euro za najvyssiu kapacity s dojazdom 300 km... A moja povodna tam zostava a instaluje sa ako staticka bateria niekam do domu ako ulozisko energie pre FVE...
Ekologicky zmyslajuci ludia nemaju dve auta v rodine.
Predtym som vsetko potrebne jazdenie v meste obhospodaroval 7 miestnym Voyagerom, ktory mam hlavne na dlhe trasy a na cestovanie na preteky do zahranicia.
Teraz Voyager jazdi len von a vsetko mesto obriadi male EV nabijane s FVE..
V com su dve auta v rodine neekologicke....??!?
žiadal niekto o oslobodenie od diaľničnej v Čechach(EL)? Podpis musí byt overený alebo musí byt overená len plná moc, keby náhodou nie si vlastník ? Lebo keď som to vyplňovať tak mi prišlo že netreba, keďže si vlastník. Ale v papieroch je úradne overený podpis oznamovateľa ….. takže asi treba
ja som to posielal asi dva roky dozadu, podpisal cez e-obciansky , k tomu pridal scan velkeho technicaku a to bolo vsetko co chceli , ziadost vybavena obratom
Toto by sa dalo aplikovat aj na cyklistov, ze naco im je bajk, ked mozu ist peso (a teraz kolki z nas maju iba jeden ), a barefootisti by pesiakom oponovali ze je neekologicke kupovat boty. A vratime sa do jaskyn, uz len aby vedci nejako vzkriesili mamutov. Ale kolko energie mina veda, hmm a takto dookola
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
subjektivne - enyaq sa mi paci len coupe v najvyssich sport vybavach (sport look na 2.2t SUV je take ze....) inak ma moc nezaujal. uznavam ze interier ma urcite vyrieseny konzervativnejsie, mozno aj jemne praktickejsie, ale mna to ako balik nepresvedcilo. navyse mam pocit ze dizajn starne rychlejsie ako ID.4. ako pisem, subjektivne. problem enyaq coupe je ze as im tam rozmohol taky nesvar.. vo vysokych vybavach je casto s panoramatickym oknom. ktore za A nechcem a za B nema motorizovanu clonu, co je strasny fail. sluzobne som mal skodovky, kupovat to za vlastne peniaze mam trosku odpor a zatial som uz druhy krat siahol po VW. nie je to to iste, aj ked je to to iste
vo vybere bol este ioniq 5 ale .. asi este nemam nervy na korejca. som prilis zvyknuty na VAG interiery.. ovladanie auta, vsetko. pri korejcovi nic nie je na "svojom" mieste. ale to je SILNE subjektivna zalezitost
Tesle bolo tiez vytykane, ze ich auta casto ignoruju "Driver Override" (teda ked sa vodic snazi ziskat kontrolu manualne a vypnut automatiku). U Tesly sa system pri testoch aktivoval, aj ked bol rucne deaktivovany.
V celkovom hodnoteni Assisted Driving Grading (za rok 2025) dosiahol druhe najnizsie hodnotenie.
Tolko dohladatelne fakty - ja na to svoj nazor nemam, lebo na Tesle som nejazdil, tam len preberam co som sa docital.
Ked budu jazdit po dialnici elektricke tanky alebo kamiony tak budu tiez oslobodene od dialnicnej ? => neprispievaju k opotrebeniu cesty =))
Hluk robia. Keď okolo teba prejde v 130 km/h bežný spalovák alebo elektromobil, urobia rovnaký hluk. V tých rýchlostiach sú už hlavnými zdrojmi hluku pneumatiky a areodynamický odpor, nie motor.
Soused - overeny ma byt podpis, cize to podpis u notara, pretoze predpokladam, ze elektronicky podpis nepouzivas (ak ano, vies to podpisat v pc cez obciansky preukaz a poslat mailom)
do datové schránky: ws5mh9w
e-mailem na adresu: [email protected]
a) vyplněný .PDF formulář v elektronické podobě opatřený elektronickým podpisem, se kterým zvláštní právní předpis spojuje účinky vlastnoručního podpisu
b) autorizovaná konverze vyplněného .PDF formuláře v listinné podobě opatřeného úředně ověřeným podpisem, kterou vám opatří na úředních místech s označením Czech Point
v listinné podobě s úředně ověřeným podpisem na adresu: Státní fond dopravní infrastruktury, Sokolovská 1955/278, 190 00 Praha 9, Česká republika
https://edalnice.cz/osvobozeni/index.html
o predaji jazdeniek
Prave v clanku spominana i3 sa u nas stale predava dobre. Sledoval som vyse roka inzeraty, kym som kupil pre seba, a dost sa to tam podla mojho videnia tocilo. A bude sa stale predavat dobre, lebo je to technologicky nadcasove auto (dizajnovo urcite nie.. :/). Po meste (ako druhe auto do rodiny) bohate staci aj tych 200km, naucil som sa stym jazdit aj dlhsie trasy.
S vynimkou ked v inzeratoch za najnizsiu kapacitu 60Ah pytali vela, resp vysoke najazdy km. Tie tam svietia aj rok. Ale 94 -120 Ah s mensimi najazdami sa stale predavaju dobre a relativne draho.
A ohladne zivotnosti baterie..ak mi klesne pod urcitu hranicu, viem si ju v Cechach upgrejdnut v cene od 8k do 12k euro za najvyssiu kapacity s dojazdom 300 km... A moja povodna tam zostava a instaluje sa ako staticka bateria niekam do domu ako ulozisko energie pre FVE...
Predtym som vsetko potrebne jazdenie v meste obhospodaroval 7 miestnym Voyagerom, ktory mam hlavne na dlhe trasy a na cestovanie na preteky do zahranicia.
Teraz Voyager jazdi len von a vsetko mesto obriadi male EV nabijane s FVE..
V com su dve auta v rodine neekologicke....??!?
ja som to posielal asi dva roky dozadu, podpisal cez e-obciansky , k tomu pridal scan velkeho technicaku a to bolo vsetko co chceli , ziadost vybavena obratom
p.s. pozdravujem majitelov i3
predpokladám že už len samotnou existenciou toho "druhého"
(len na pokračovanie/dokončenie tejto uletenej debaty)