Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Takých propagátorov elektromobility, čo objavili senzáciu a potom sú zrazu ticho, je plný internet. Takže trionq nie je prvý ani posledný.
Príloha:
4113.png
4113.png 37.27 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down


Naposledy upravil bicycletour dňa 15.12.2024 - 18:24:11, celkovo upravené 2 krát.

Zobraziť komentár 15.12.2024 - 18:20:20
00
až na to že ten parkovací dom zdieľal zamestnanec Škodovky, ale nevadí propagatori ropomobilov si stale niečo najdu
Zobraziť komentár 15.12.2024 - 18:23:42
01
Chlapče, strápňuješ sa tu. Ale chápem, že treba šíriť senzácie.

Prílohy:

94363.png
94363.png 15.59 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up1thumb_down

Zobraziť komentár 15.12.2024 - 18:45:09
00
z tychto prislusnikov tesla army ma clovek pocit, ze si nadbiehaju na vidle naschval :D nic proti tesle, ale fanboys si uplne ulietli.

Napriklad novy Model 3 Performance je vyzorovo konecne pekne auto. Minula generacia vyzerala jak McDuck. A v ultra red sa mi to fakt ze vyzorovo paci az tak, ze za 50-60K by som to aj bral.

Ale teda ked som pozeral, ze co to teda okrem tych 460 koni, ktore vyuzijes v discipline "King zo semaforu" dokaze, tak som zostal sklamany.

https://youtu.be/0tdhYevUGwM?si=3c2l5X9HU02gd7WN
Brzdy boli problem uz hadam v polke kola, na konci kola uz bola vykonom na 168kw. Na konci Mischa uplne rezignoval.

Komentar pod videom, ktory to zhrnul jak snezny pluh:
„Hyundai Ionic 5N please hold my beer.“ Two laps no temperature or brake problems out of the box.


Naposledy upravil Zubesuch dňa 15.12.2024 - 20:28:07, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 15.12.2024 - 20:08:52
01
Ty chceš teslu na okruh? To nerob.
Zobraziť komentár 15.12.2024 - 20:23:44
00
nerobim
Zobraziť komentár 15.12.2024 - 20:28:22
00
Len kolko promile zakaznikov zaujima, ako sa sprava auto na okruhu? Schvalne pisem promile, lebo je otazne, ci to su vobec percenta. A porovnavat bezne e-auta s Ioniq 5N je mimo. Prave Ioniq bol na okruh stavany, takze ak niekto chce e-auto na okruh a nie je blby, tak si ine ani nekupi. Na bezne pouzitie ma Tesla dobre baterie a dojazd, ale zas aj zopar velkych nedostatkov. V podstate dnes uz vie konkurencia ponuknut dojazdovo porovnatelne a praktickostou a servisovatelnostou lepsie auta. Kazdy si vyberie podla svojich potrieb.
Zobraziť komentár 15.12.2024 - 20:50:21
02
ja sa s tebou absoludne o tomto nehadam. mas pravdu. Ja v mojom poste hovorim len sam za seba.
Zobraziť komentár 15.12.2024 - 21:00:55
00
arrow_leftJaroh napísal:
..., že ak niekto pracuje v automobilke, tak niet dôvodu, prečo by nemohol mať iné auto. ...

a niekedy je prave dovod preco si kupil ine :lol:

Inak k fotke, kludne to moze byt zamer sa "naskladat" vedla seba :) rovnake srandy mali aj Subaristi v CZ, ked bolo volne vedla "kolegu" tak sa zaparkovalo pohromade a potom sa cvakali fotky na forum a parovali sa majitelia kto koho stretol ;) a to teda zdaleka nebola nikdy taka kult sekta jak tito s Tckom na cele..

a jeden prispevok k nedavnej diskusii o poklese a navratu k spalovakom https://www.techbyte.sk/2024/12/majitelia-elektromobilov-vracaju-spalovakom-studia-hovori-jasne/
Zobraziť komentár 16.12.2024 - 15:49:07
01
https://www.mojelektromobil.sk/emisie-elektromobilov-slovensko-studie/

Toto si tu odložím keď zase nejaký expert príde s mudrostami z autofora. 😎
Zobraziť komentár 17.12.2024 - 14:39:03
02
Nenašiel som tam nikde základnú veličinu ,aká je životnosť vozidla od ktorej všetko počitaju.ani v článku ani v odkazoch...
Pretože ropné vozidla bežne jazdia 15r ale čo elektrické? Aká je reálna životnosť v premávke?
Zobraziť komentár 17.12.2024 - 16:06:31
00
Zatial ich moc neni no tu sa spomína 10 ročny elektricky Nissan
Desaťročný elektromobil
Britský internetový kanál AutoTrader investoval do najlacnejšieho jazdeného elektromobilu v ponuke. Za približne 4 600 libier (5 500 eur) získali desať rokov starý Nissan Leaf s nájazdom 115 000 km na pôvodnej 24 kWh batérii. Z dnešného pohľadu ide o mimoriadne zastaraný elektromobil. Tak malú batériu už v modernom elektromobile prakticky nekúpite, súčasný štandard kapacity prekonáva hranicu 50 kWh (dvojnásobok v porovnaní s jazdeným Leafom). Zmenila sa tiež technológia nabíjania či ochrany akumulátorov, ktorou starý Leaf ešte nedisponoval. Oveľa sofistikovanejší a efektívnejší je tiež samotný pohon. Napriek tomu si Leaf zachoval pomerne slušné vlastnosti. Dojazd klesol z pôvodných 130 kilometrov na 100 kilometrov. Treba tiež spomenúť, že zakúpený exemplár bol vyrábaný ešte v Japonsku so starším chemickým zložením batérie, novšie verzie Nissanu Leaf tak vykazujú ešte nižšiu úroveň degradácie batérií.
https://www.autoviny.sk/novinky/123094
Zobraziť komentár 17.12.2024 - 17:00:50
00
bezny 10 rocny spalovak na inzeratoch mava kilometre blizsie k 200k nez ku 100k km :!:
Zobraziť komentár 17.12.2024 - 17:38:29
01
ja som predával 9,5 ročný s 164tis a druhý 12,5 ročný s 234tis... preto som spomenul kolko je udávaná životnosť vozidla podla výrobcu elektromobilu.. nikde som to nevidel , nikde o tom vo výpočtoch neuvádzaju ani študie.
Zobraziť komentár 17.12.2024 - 18:15:27
00
arrow_leftsranki napísal:
https://www.mojelektromobil.sk/emisie-elektromobilov-slovensko-studie/

Toto si tu odložím keď zase nejaký expert príde s mudrostami z autofora. ?

Vytiahnem jeden sarkastický z klobúka
Hned tie cisla elektromobility vyzeraju lepsie, ked aj malolete deti prilozia ruku k dielu v tazbe baterkovych kovov.

substackcdn.com
Zobraziť komentár 17.12.2024 - 18:16:52
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Elektrobicykle)
keyboard_arrow_up