Lokalizácia
Formulár sa odosiela
a nech ma huba nepali ale www.pokec.sk do roka a do dna 30 % pokles navstevnosti... facebook to rozbije...
Zobraziť komentár 04.02.2009 - 13:05:42
00
sa mi paci, ako neviem spojit nick z fora so skutocnym menom uzivatela FB v niektorych pripadoch :D postupne povystupujeme z anonymity fora 8)

hehe, veru tak, ešte že sú tam tie profilové fotky - podľa nich si človeka zapamätám skôr ako podľa mena :P
Zobraziť komentár 04.02.2009 - 13:06:32
00
peso, sa nemas co ucit? he?
Zobraziť komentár 04.02.2009 - 13:30:31
00
bohaaaca! aspon hodinu tu mohol nechat tie vylevy nase!
inak nikde si nepokecam tak dobre ako na saldi wall...
pridaj sa k nam peto... spamujeme teraz tam...
jo a ucit sa mam v plane... :mrgreen:
Zobraziť komentár 04.02.2009 - 13:32:52
00
o chvilu sa moja wall zapise do knihy rekordov :P
Zobraziť komentár 04.02.2009 - 13:46:41
00
no vidíš, aké zázraky dokáže granadír :P dokáže dať asociácie od vtákov, cez intelektuálne náboženské myšlienky až k počatiu a rodeniu :twisted:
Zobraziť komentár 04.02.2009 - 13:52:57
00
mas uz take krce ze to vyzeta ako porod?
Zobraziť komentár 04.02.2009 - 13:54:06
00
...počala z Ducha Svätého... Aááámeeen...
Zobraziť komentár 04.02.2009 - 13:59:02
00
teraz je celkom zaujimave hadat, ze kto je kto :)
Zobraziť komentár 04.02.2009 - 14:35:44
00
pravda je u saldi na walle :-)))
Zobraziť komentár 04.02.2009 - 15:03:12
00
http://pocitace.sme.sk/c/4292949/pat-rokov-facebooku.html
Zobraziť komentár 04.02.2009 - 15:47:33
00
nedavno som bol v rakusku na jednej prednaske a tam bol facebook spominany ako najnovsi marketingovy fenomen. doteraz sa nikomu nepodarilo tak lahko a v takom rozsahu zhromazdovat o ludoch marketingovo relevantne udaje.

marketingovi guruovia sa len usmievali, ked spominali, ako sa ludia boja pri vseliakych kartickovych a zlosovacich akciach uvadzat svoj mail a na facebooku im veselo poskytuju ovela dovernejsie informacie... o tom sa im doteraz ani nesnivalo...

vznika novy trh s udajmi o konzumentoch... preto ta zavratna trhova cena facebooku...

p.s. nepatrim k paranoikom. to len na obohatenie fora moja skusenost... :mrgreen:
Zobraziť komentár 04.02.2009 - 19:53:44
00
facebook je pre marketerov juchu chuuuu...

ale tiez nechapem co ludia maju s tym predavanim ich osobnych udajov...

sak to tu uz mame roky... databazy sa vzdy kupovali a kupovat budu, direct marketing tak funguje od zaciatku, najprv to bolo nahodne vyberanie ludi z telefonneho zoznamu teraz je to trosku na vyssom levely...

ma to ale sak svoje vyhody konecne poriadne targetovana reklama... nebudu mi tu vybiehat okna na umele prsia a podobne... ale BAJKY ! :-)
Zobraziť komentár 04.02.2009 - 20:49:35
00
Obzvlášť súhlasím s bodmi 7,8,10
http://abaffy.net/post/46/facebook-10-dovodov-preco-ho-nemam-rad.html
Zobraziť komentár 06.02.2009 - 12:50:24
00
ma sice pravdu ... ale nema to by len sposob socialneho inzinierstva ako prilakat ludi na jeho birdz?
Zobraziť komentár 06.02.2009 - 13:00:02
00
keyboard_arrow_up