Lokalizácia
Formulár sa odosiela
arrow_leftbobris napísal:
Co by ste si vybrali, octavia 3 scout 4x4 alebo kombi octavia 4 ?

Som predajca v Škode, ak ti mám poradiť ako priateľ :D kúp Octaviu 3 scout, sú tam teraz hodne dobré ceny a to auto je kvázi už vychytané, a scout je všestrannejší ako nejaké SUV.

Octavia 4 je technologicky popredu, ale ešte to nie sú úplne podarené kusy ktoré idú z výroby, hlavne v oblasti infotaimentu sú zvolávacie akcie, ak sa to všetko vychytá bude to fajn. To auto má ale o dosť bohatšiu výbavu, preto je drahšia, keby mala rovnakú základnú výbavu ako 3, bola by drahšia o cca 300,-€ :)
Zobraziť komentár 13.07.2020 - 22:39:31
00
Ja by som bral scouta kvoli zadnej naprave. Je to stvorkola takze by tam mala byt normalna naprava nie ten vlecny kostitras co prezentuju ze vsetkym obchodskom staci..
Zobraziť komentár 14.07.2020 - 06:57:09
02
Vyssie vybavy novej Octavie so silnejsimi motormi maju nezavisle zavesenie zadnych kolies.
Inak v losich testoch na YouTube su Skodovky na tom velmi biedne.
Zobraziť komentár 14.07.2020 - 08:36:13
00
arrow_leftDudo napísal:
Dnes som si nasiel defekt, tak som pristavil na pumpe a vyuzil fantasticku lepiacu sadu (nie prvykrat). Vybral spic zo skalpela z pneumatiky, nasledne nasadil nadobu s latexom a kompresor. Mysliac si, ze nadoba je uz prazdna, tzn. cely obsah v pneu, som odstranil kompresor a zacala sranda. Zvysny latex som spatnym tlakom z pneu rozstriekal po okoli ako nadrzany panic...
zadrbana stena a vyklad pumpy, kompresor, predajna vytrinka s olejmi a vodami do ostrekovacov, ja uplne cely od hlavy az po paty, cely bok auta a samozrejme cely chodnik... teta z pumpy "mala radost"...
proste taka ekologicka ejakulacia brontosaurusa... j.bem taky system, chcem spat neekologicku rezervu...

Po istej skusenosti s tmelom som sa vratil pre istotu k rezerve.
Zobraziť komentár 14.07.2020 - 09:07:27
01
Super, ked ju mas kam dat. Ja mam na mieste rezervy druhy okruh klimatizacie.
Ale zase vozim zo sebou knoty na opravu defektu - naposledy som v pneumatike nasiel 5mm imbus.
Zobraziť komentár 14.07.2020 - 10:22:32
00
matko001 nechal si si ho? 😁
Zobraziť komentár 14.07.2020 - 11:27:14
02
Niektoré veci si nechávam na pamiatku :-)

Prílohy:

IMG_20200714_114141.jpg
IMG_20200714_114141.jpg 338.71 KiB 3 Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 14.07.2020 - 11:44:11
02
to sa moze stat len v cyklokrajine... :-D
Zobraziť komentár 14.07.2020 - 13:41:17
01
Alebo pred ikeou
Zobraziť komentár 14.07.2020 - 16:28:07
06
Vždy keď niečo takéto vidím, kladiem si otázku: Ako? :-)
Zobraziť komentár 14.07.2020 - 17:17:11
00
Niekto pohodi alebo strati, predne koleso ho roztancuje a pri troche stastia ho zadne trafi, akurat ked je v spravnom uhle.
Zobraziť komentár 14.07.2020 - 17:22:52
01
arrow_leftSesulak napísal:
Vyssie vybavy novej Octavie so silnejsimi motormi maju nezavisle zavesenie zadnych kolies.
Inak v losich testoch na YouTube su Skodovky na tom velmi biedne.

Nemas niekde zdroj? Pri O3 to bolo biedne. Nezavisle tusim mala len 4x4, rs a jej derivaty, CNG a nad 125kw ci ako.

Btw kazda octavia je na tom biedne co sa tyka inych vlastnosti ako jazda dopredu. Jazdim O3 combi a je to naozaj smutne. Dialnica fajn ostatne poslabsie.
Zobraziť komentár 14.07.2020 - 21:23:48
00
Predošlá Octávia mala nezávislé zavesenie vzadu len pri najsilnejších motorch. Pri CNG verzii aj českí redaktori písali, že je to plečka hnoja.

Sobí test je veľmi citlivý na kvalitu šoféra, resp. ovládanie auta a dá sa ovplyvniť už len tým, že si ho na konkrétnom aute proste nacvičíš. To samozrejme nevypovedá o tom, ako manéver dopadne v praxi u bežného šoféra dnešnej doby, ktorý o aute vie len druh paliva.

Ťažká krava zvláda 71kmh stále konzistentne, Outback 2015 Diesel:


Ľahká Impreza 2017 zvláda síce až 79kmh, ale kostrbato. Na videu vidno, že šofér reaguje pomaly a za prekážkou vracia auto do pôvodného smeru príliš neskoro. Na permakolke treba ísť z krajnej polohy do zákruty skôr.
Zobraziť komentár 15.07.2020 - 07:49:24
00
ma pri tých videách napadá nedávna diskusia o dôchodcoch zdržovačoch čo jazdia na okreskách bezdôvodne len 70-80 a popritom sa tam dá ísť pritom bezpečne aj 140 :P
Zobraziť komentár 15.07.2020 - 08:55:26
06
A to nehovorim o brachovom Megane GT s 4Control zadnou napravou. To je ako na magnetoch. Do pravotocivej z privadzaca do TN na Bratislavsku skoro 100km/h. Ale pneu dostavaju zabrat. Tie sportove podvozky Renault skratka vie.

mnavak Chvala to spominal, ked testoval novu Octaviu. Nezavisle zadne budu tiez len pre vykonove top verzie.
Zobraziť komentár 15.07.2020 - 09:19:49
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up