Lokalizácia
Formulár sa odosiela
arrow_leftMikeSV napísal:
4 roky su uz ved celkom dost, ked kazdy pise ze sa to po roku rozpadne 😊

len 4 roky sú nič nehovoriaci údaj.. napr my sme v robote v 2019tom brali 2x Corollu, jedna má nabehané už 40tis a druhá necelých 7tis :) myslíš že obe autá sú v rovnakom stave?
Zobraziť komentár 16.02.2021 - 11:32:55
01
arrow_leftDano5 napísal:
áno,TSI mali niekolkokrát menený-inovovaný reťazový rozvod,potom to vzdali a dali tam spolahlivý ozubený remeň-čierny peter ostal v rukách majitelom starších verzií,opravy si pekne zaplatia sami,okrem toho nájazd 130 000 km nie je dostatočný na výmena vysokotlakového čerpadla,to má vydržať podstatne viac


Nuž to ti ja zato nemožem že to odišlo benzín prekvapkával priamo do oleja ak by som bol neaký tlk :) a nezistil to tak zadrem motor. Keď sa čerpadlo vybralo bolo vidno že prasakovál benzín kolo toho piestiká alebo ako sa to volá.
Zobraziť komentár 16.02.2021 - 11:39:02
00
Ja mam okolo 60tis, ved uznavam ze to nie je vela.
Zobraziť komentár 16.02.2021 - 11:40:41
00
arrow_leftGhost5900 napísal:
Nuž to ti ja zato nemožem že to odišlo benzín prekvapkával priamo do oleja ak by som bol neaký tlk :) a nezistil to tak zadrem motor. Keď sa čerpadlo vybralo bolo vidno že prasakovál benzín kolo toho piestiká alebo ako sa to volá.

Vysokotlakové čerpadlo odišlo už na 89 000km
Zobraziť komentár 16.02.2021 - 11:42:06
00
nie je mi jasné,aké vysokotlaké čerpadlo môže na benzínovom motore prepúšťať benzín do oleja-to bude asi niečo iné ?
Zobraziť komentár 16.02.2021 - 13:54:44
00
Keď nevieš aké tak si najdi je to motor z označením EA 211,
Zobraziť komentár 16.02.2021 - 14:02:05
00
to je koniec toto,motor EA211 už má byť ten dobrý,kde vychytali problémy-nemal som taký ešte v ruke,ale ak dokážu hlavnú výhodu benzínového pohonu , t.j. čerpadlo paliva v nádrži,domrviť ešte čarpadlom z ktorého uniká palivo do oleja,ktorý sa riedi a následne motor k.o. tak aj už nemám slov :(
Zobraziť komentár 16.02.2021 - 14:12:30
00
To nieje čerpadlo v nádrží ale priamo na motore. Ale to asi vieš.
Zobraziť komentár 16.02.2021 - 14:30:23
00
ale áno,ja hlavne nechápem,že dnes konštruktéry z vedomosťami,ktoré majú,navrhnú takúto somarinu-umiestniť na horúcu hlavu motora vysokotlaké benzínové čerpadlo,riadené elektronicky a poháňané vačkovou hriadelou-to už z popisu zaváňa prúserom,a reálna prax ukazuje,že to prúser je
Zobraziť komentár 16.02.2021 - 17:36:45
01
nevyziadana zimna umelecka tvorba na celnom skle
prva je este zo Silvestra, a dalsie z poslednych mrazov, ale blbe je, ze tie vlocky su zvnutra. asi by som si mal zaobstarat nejaky pohlcovac vlhkosti.

Prílohy:

IMG_20201231_084910682_HDR.jpg
IMG_20201231_084910682_HDR.jpg 939.36 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up2thumb_down

IMG_20210212_142400148.jpg
IMG_20210212_142400148.jpg 1.29 MiB Otvoriť v novom okne thumb_up3thumb_down

IMG_20210212_142411466.jpg
IMG_20210212_142411466.jpg 987.92 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up2thumb_down

Zobraziť komentár 16.02.2021 - 17:56:07
04
To máš skodofku? Nemáš upchaté odvodňovacie diery v prahoch a voda ti v nich zostava. Videl som čierne ovce kde mal chlapík stále mokrý koberček až mu plával.a konštruktéri to tak pekne navrhli ani reklamáciu v škode mu neuznali.tak to šlo na súdy
Zobraziť komentár 16.02.2021 - 18:00:56
00
to je Civic - ufo a vodu nechavam z dveri odtiect, resp. ked vidim, ze odtial kvapka, tak davam tie gumicky prec nech to odtecie. Minule som si v tych miestach vsimol cencule :lol:
Zobraziť komentár 16.02.2021 - 18:03:43
01
Ja po jazde vylievam bazén z roztopené ho snehu z topanok.a ráno v pohode bez vločiek.aj keď je -15 posledné noci a sneh všade po chodníkoch
Zobraziť komentár 16.02.2021 - 18:06:14
00
u nas je toho snehu pomenej a snazim sa vzdy obuchat topanky a tiez rohozky vylievam/vyprasim
Zobraziť komentár 16.02.2021 - 18:13:23
00
arrow_leftDano5 napísal:
ale áno,ja hlavne nechápem,že dnes konštruktéry z vedomosťami,ktoré majú,navrhnú takúto somarinu-umiestniť na horúcu hlavu motora vysokotlaké benzínové čerpadlo,riadené elektronicky a poháňané vačkovou hriadelou-to už z popisu zaváňa prúserom,a reálna prax ukazuje,že to prúser je

predpokladam ze si uz videl ten pruser od fordu kde vedie plastova hadica k turbu tesne ponad nahorucejsiu cast motora. vysledok je pravidelne derava hadica za 200€ a strata tlaku v turbe = nudzovy rezim
Zobraziť komentár 16.02.2021 - 18:31:33
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up