Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Dana> no to chcelo pri kupe nerozmyslat o designe a kupit kombika. Tam sa bike zmesti nerozobraty. Aj ked sedan je o hodne krajsi.
A pokial mas 2,5tds a bola by si bez hanby a chrbtovej kosti tak s tym chodis k Mekacu po vypaleny olej. :D
Zobraziť komentár 25.03.2009 - 22:03:45
00
warzone- mal si Peugeota? HDi čka šli dobre aj samé, len to potom nejako začalo vrrzkag v aute a práve to ma odrádza od Fr.
a typ- audi bola 1,8?
Zobraziť komentár 25.03.2009 - 22:06:36
00
-2 misoR- proste japonec :wink: a dúfam že nie si hriešnik a máš tam nejaké doplnky?

aký japonec? :shock: seat alhambra...samozrejme, nemám nič proti japoncom. No tak po 1. nie je to moje auto, ale otcove :wink: a po 2. čo myslíš pod pojmom doplnky?auto je v plnej výbave, so športovým podvozkom a máme ho cca 2 mesiace. mne sa to auto páči tak ako je :wink:
Zobraziť komentár 25.03.2009 - 22:07:10
00
a čo si to jazdila na ňom?


Startovky su z biku (ako inak) :wink: 8)

2warzone: dik, kukam, ze fiestu mas 8) . zatial som sa na nom moc nevozila, ale sak budem, nic mi neujde. musim ale povedat, ze je to taka krabicka ... :oops: ... a zvuk motora to ma jak elektromobil :oops: ... a ked clovek otvori kapotu - tam take male motorča, jak tretina z byvaleho :shock: :D .... no jo zvyk je zvyk, 6 valcov je 6 vlacov 8) .

2 stqeno: design bol praveze na druhom mieste, keby slo o design, tak je to Audi (alebo nove BMW). 8)
Zobraziť komentár 25.03.2009 - 22:08:11
00
sorry, čítal som almera :D neviem, šak tá nikdy nemala 2,8 V6 .. .ale tak ked sa darí tak sa darí... to bude tou chorobou :shock:
a u danky som si robil nádeje nad motoristickou polokarierou :| :mrgreen:


Naposledy upravil EA8zy dňa 25.03.2009 - 22:12:09, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 25.03.2009 - 22:10:57
00
warzone- mal si Peugeota? HDi čka šli dobre aj samé, len to potom nejako začalo vrrzkag v aute a práve to ma odrádza od Fr.
a typ- audi bola 1,8?

hdicka sli mozno dobre,ale nie ten moj s filtrom pevnych castic,ten ho dost obmedzoval(bohuzial taka bude buducnost u vsetkych novych aut...).Teraz mam ten isty motor nastaveny fordom bez fapu a je to 100 a 1...
A inak mne to ani po 138tis.km v 307sw nevrzgalo,bol som s nim celkovo spokojny az na ten fap nestastny.
A to Audi-1,9
Zobraziť komentár 25.03.2009 - 22:11:56
00
1,8čky boli len turbá benzínáky. Mohol som to kuknuť hned. A to zase záleží od majiteľa auta. Sú aj 250 000 km a nič im neni, len tie tlmiče, ale su aj po 100 tis. autá na sračky
Zobraziť komentár 25.03.2009 - 22:16:34
00
dana kukni este raz,mame C-Max :) Tipujem 1,4benzin?
Zobraziť komentár 25.03.2009 - 22:19:31
00
aha, sory, mal si fotku na 85 strane :D
jj, dobry typ :wink:
Zobraziť komentár 25.03.2009 - 22:28:39
00
no chcelo by to 1,6...ale na behanie po meste a sem-tam dlhsie staci.
edit: pridavam videjko-DMAX D Motor - Renault Clio RS vs. Opel Corsa OPC:
http://www.youtube.com/watch?v=G2SieS3Xfaw
Zobraziť komentár 26.03.2009 - 06:35:54
00
jeeej.... tesi ma, ze niekto okrem mna sleduje DMAX :)
Zobraziť komentár 26.03.2009 - 09:21:27
00
dana> pekna farba :)
Zobraziť komentár 26.03.2009 - 09:57:46
00
Kubi: mali sme sharan 85 kw/115PS a bol čipovaný na 140 koní. Išlo to o poznanie lepšie...teraz máme alhambru 2.8v6 150 kw/204PS a ide to jak besné a spotreba nie je až taká vysoká(mesto okolo 12l/100km, mimo mesta sa dá dostať aj na 8l/100km, ale to musíš jazdiť veľmi šetrne:D). Nevýhoda je, že benzín zaberá od vyšších otáčok...a nedá sa tuniť(iba výmenou nejakých dielov). Ale zvuk to má nádherný :twisted: a má to dosť tvrdý podvozok, takže slovenské cesty sú na tomto aute na nezaplatenie :roll:


Neviem, ale ja si osobne myslím že chipovať motor na také hodnoty aké ste mali vy, je skôr krok späť ( myslím teraz na to TDi PD-čko, konkrétne motor AUY 85kw ), ak trochu vyznáš v problematike, a niečo ti jednotlivé súčasti motorov hovoria a poznáš ich záťažové maximá, tak asi vieš že medzi motormi AUY a ASZ ( 96kw/ 130PS ) je značný rozdiel čo sa týka veľkosti intercooleru a typu turba. S takými nadsadenými hodnotami ako ty píšeš, odchádza časom s vyšším objemom najazdených kilometrov spojka, a bez výmeny turba a chladiča časom skrz vstreky a trysky na ktoré budú pôsobiť tie zvýšené plniace tlaky zrušíš komplet motor. Tieto motory sa v zahraničí chipujú maximálne na hodnotu 92kw a krútiaci moment sa skoro nemení (6-8 Nm čo je nič), robí sa to len kôli lepšej spotrebe, zmiznutiu turboefektu kt. v nechipnutom stave je niekde až od 1800 otáčok a teda mierne zlepšenej akcelerácii. My sme alhambru kúpili zhruba pred rokom s úmyslom mať doma "spoľahlivé" veľké auto, ktoré vydrží daľších 4-5 rokov bez nadštandarnej starostlivosti.

Celkovo je môj postoj voči chipu skeptický a nedôverčivý, veď ide o to, aký vplyv to má na motor a spotrebu... Jednoducho povedané, vplyv na spotrebu to má! Nieje potreba tak často radiť, dynamickejšia krivka motoru zabezpečuje akceleráciu aj na vyššom rýchlostnom stupni a do kopca je to úplná rozprávka. Myslím, že pri rovnakom štýle jazdy s a bez chipu spotreba s chipom bude nižšia (no pod 3 l/100km asi nepôjde...) asi o 0,5 - 1 l na 100km, podľa záťaže - bavím sa o normálnej jazde.
Samozrejme že druhá vec je, že ak nám auto ide, tak je potreba toho využiť a tak mu šlapneme po krku a ideméééé...
Spotreba pekne rastie a dá se povedať, že v záťaži to môže ísť oproti normálu zase tak o litrík hore (aj 2 litríky :lol: ). Ruku na srdce, pokiaľ to ide, tak na každom rozjazde tomu dám, predbieha se lepšie, proste keď ho čipnem, tak tiež tak idem a všeobecne by bol výsledok asi o liter a pol vyšší v dlhodobej spotrebe než bez chipu.

Vtedy je dobré sa zamyslieť, či nieje lepšie investovať radšej peniaze do kvalitných náplní, olejov a najmä kvalitnej nafty, myslím si že sa tieto investície určite neskôr vrátia... :wink:
Zobraziť komentár 26.03.2009 - 15:48:56
00
Hlavne ma zaujal tvoj posledný odstavec. My máme ASZ a cez zimu sme šli na shellácku naftu Alpine alebo aká je tam. Spotreba sa tiahla po dialnici v rovinách nad 4 litre a priemer cca 5l/100km bez chipu. Chip je milná predstava toho, že niečo s toho diesla dostaneš. Akurát tak, že ak jazdíš predpisovo podľa možnosti sa moc nenáhliš a nepredbiehaš ako keby ťa za to platili, tak sa vypláca.

Otázka: Nevie niekto ako je to s chipom v kamionoch? Tak ma to napadlo, pretože viem že koli 10- 15 Nm by tých 20 PS( ak má dajme tomu ťahač 400 PS a ide 420) nechipli. Tam sa však krútiaci moment šplhá na štvorciferné hodnoty, niekedy aj s 3 nazačiatku, tak sa pýtam.
Zobraziť komentár 26.03.2009 - 16:39:31
00
Podla debaty s "chipmenom" co mi chipoval predtym je to s tou spotrebou sporne,on sam tomu moc neveril.Spominal mi,ze jedine auto,kde ide preukazatelne ta spotreba o cca.1liter dole je starsia Oktavka 81kw...Ale robil to aj na dodavky,tranzity a kamiony.
A co sa tyka mojej skusenosti,so spotrebou to ani nehlo-pri rovnakom style jazdenia(a nejazdim ako zviera...),takze stale okolo 6litrov.Spotreba mi klesla teraz v zime,ked som pridaval do nadrze zvlast aditiva,bolo to pekne citit aj na vykone.
Zobraziť komentár 26.03.2009 - 19:27:33
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up