Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Tak pozdrav Doc. Májeka , Matúša Paulinyho a samozrejme Vlada Hollého … patofyziologia chorobných procesov ďaleko prekračuje rámec tejto témy , a preto navrhujem ako starší kolega opustiť od ďalšej dišputy .
Zobraziť komentár 11.03.2023 - 23:54:09
00
Ramon1
Prednostu Matúša P. pozdravím keď s ním budem. Nechcel som tu zahlcovať tému. Ale k tým dpf filtrom mi nedalo. Lebo častice sú svinstvo a nasledky prevádzky starých vrakov pociťujeme všetci. Sám som astmatik a viem o čom hovorím. Majiteľom takýchto áut by som doprial na chvíľku zážitok dyspnoe a zmenili by názor :)
Pozdravujem do Košíc a želám veľa štastia 16.4. :)
Zobraziť komentár 12.03.2023 - 06:02:07
11
Preto sú lepšie elektrá :)
Zobraziť komentár 12.03.2023 - 06:05:30
00
S DPF filtrom je to podobné ako s olejovym. Je dizajnovaný na určitý rozmer častíc. To však neznamená že menšie nechytá vôbec,len beta ratio je horšie.
https://www.machinerylubrication.com/Read/1289/oil-filter-efficiency
Zobraziť komentár 12.03.2023 - 07:32:23
01
arrow_leftskynet napísal:
Preto sú lepšie elektrá :)

A preto si si nevybral ani to ospevovane elektro, ani atmobenzin, ani atmobenzin prerobeny na LPG (co je btw. emisne najcistejsie riesenie spomedzi spalovakov nevytvarajuce ziadne castice), ale aj s prihliadnutim na zdravie svojich deti si zvolil hnusnu staru dymovnicu. :)
Zobraziť komentár 12.03.2023 - 09:27:09
09
Jezus A pritom taký odporca spalovákov ktoré tu hejtuje že jazdia na odpad :D

arrow_leftskynet napísal:
autíčko na odpad z ropy
Zobraziť komentár 12.03.2023 - 11:50:17
02
Jo jo, je to tak, všetko je o ekonomike, nie o ekológii ako sa tu snaží niekto vtĺcť ľuďom do hlavy.
Zobraziť komentár 12.03.2023 - 13:01:26
01
Nie je to ciernobiele - len peniaze, alebo len ekologia. Treba kompromis. A LPG je idealny kompromis. Stale nerozumiem preco sa od neho automobilky odklonili. Umoznuje znizit emisie aj prevadzkove naklady a vykryt obdobie prechodu na bezemisne riesenia. A ked diesel alebo priamovstrekovy benzin, tak s filtrom.
Zobraziť komentár 12.03.2023 - 13:12:04
03
Možno zato, že je to vedľajší produkt spracovania ropy? Možno sa ho ani nevyrobi také veľké množstvo, neviem. A ďalší argument možno bude ten, že má vyššiu hustotu ako vzduch a preto vie byť nebezpečný.
Zobraziť komentár 12.03.2023 - 14:44:41
01
Jezus Ja to vidím ako čisto ekonomiku. KeĎ bude elektro auto lacnešjšie (v rovnakej veľkostnej kategórii) ako spalovacie, tak ľudia budú kupovať elektro...
Ja tiež.
Zobraziť komentár 12.03.2023 - 16:52:30
01
Kym budu funkcne elektromobily a infrastruktura k nim aby mali cenovky 17rocnej studne na peniaze menom x3 tak to este potrva 😀
Zobraziť komentár 12.03.2023 - 17:51:47
00
s tou X3 ostal jeremy clarskon nehybne na vlhkej polnej ceste niekolko krat, asi tolko k tej 4x4. Ale zas obute mal myslim normal pneu, takze to nie je asi relevantne. Ale znamena to to, ze obcasne vylety mimo asfalt mozu byt risk... Dufam, ze som trafil rocnik
Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
Zobraziť komentár 12.03.2023 - 17:59:33
01
Takže rozmočená bažinatá lúka je vlhká poľná cesta? :lol: Tam by som sa bál ísť aj tankom :lol:
Zobraziť komentár 12.03.2023 - 18:03:22
01
tak bola po dazdi, preto vlhka, a videl som polia, preto polna. Ano, nie kazdy ma to cervene mazlave svinstvo za domom :-D (ja hej)
Zobraziť komentár 12.03.2023 - 18:10:21
00
Clarkson je showmen, nie reportér. Emócie predávajú jeho show. S tou x3 sme ťahali drift káry na podvalniku niekedy aj po nespevnenych cestách a šlo to
Zobraziť komentár 12.03.2023 - 18:28:05
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up