Lokalizácia
Formulár sa odosiela
arrow_leftmaros1974 napísal:
... teraz mam objednany novy 7miestny s-max ako som uz pisal a kedze som na webe natrafil na fotku uplne totozneho vozu (no volant bude samozrejme na druhej strane) tak sa s vami podelim ako bude vyzerat ked v aprili-maji cca dofici. moj bude mat disky v ciernom metalickom laku graphite, inak presne to iste co vidite na fotke (2.0 tdci, automat, 210koni, biturbo, sport packet)

Príloha:
Príloha 12495927_10209158350105544_2985998253785543745_o.jpg už nie je dostupná.


maros1974
Tak moj štvorkolesový miláčik má takmer identickú masku ako tvoj s-max... :-)
Pôvodne som plánoval 2 kolesového Focusa, nakoniec to skončilo u 4 kolesového... :-)

Prílohy:

IMG_20160331_004942_147.jpg
IMG_20160331_004942_147.jpg 70.37 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 31.03.2016 - 00:57:53
00
Tak som vyskusal zenine auto na presuny kvoli synovym treningom

Prílohy:

20160401_154852.jpg
20160401_154852.jpg 617.03 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 04.04.2016 - 07:47:04
00
V ničom nieje najlepšie, no ako celok veľmi dobré autíčko :) Audi A4/S4 B7 3.0 tdi avant M6

Prílohy:

10267033_10201796322614006_1528686259_o.jpg
10267033_10201796322614006_1528686259_o.jpg 368.38 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up1thumb_down

Zobraziť komentár 04.04.2016 - 07:52:41
08
Kto nejazdil Ameriku, este nejazdil vsetko... :-D
Tento biely pohrebak mi uz nejaky ten tyzden hovori yes sir, odometer ukazuje vyse 6000km a tak mozem postnut zopar pocitov, kedze nepredpokladam, ze vozidla tohto druhu su beznou vybavou slovenskych parkovisk:

Je to prostitutka velke !!! Aj na americke pomery obrovsky kus auta dlzky skoro 6 metrov. Parkovacie miesta (a takmer aj jazdne pruhy) to zabera od ciary po ciaru.
Bublavy motorcek 5,3 V8 355hp je tak tak akurat na masu zeleza a elektroniky. Konecne jazdim na automate, co pracuje s objemom motora a nepodradzuje pri prvom zosliapnuti pedalu :-D
Spotreba sa drzi mimo mesta pod 11 litrov, v meste tak za 12 aj daco s lahsou nohou. Pri cene menej ako 60 centov za liter benzinu to az taky problem nie je :-P V najhorsom sa da tankovat E85-ka este o tretinu lacnejsia. Celkovo tomu pomaha system vypinania polovice valcov, ktory si v dialnicnom tempe 120 hodinovych kludne pradie na 4 valce pri atmosferickych 1600 otackach. Bezne automat drzi otacky v urovni 1100-1300, podradenie pri predbiehani znamena hodnotu tak 1700 ;-D
Jazdne vlastnosti nekomentujem. Prirovnam to k vani s vodou na 4 kolesach (rozmeru 265/65 R18). Kraken sa da zosliapnutim pedalu zobudit, ale po 200 metroch roviny sa cela zabava konci v prvej zakrute a pri pokuse zatlacit brzdu este aj ocami. Toto je proste trojtonovy cruiser a pojazdna obyvacka.
Obyvacka v kozi pre 8 dospelych ludi a jednu Oktaviu kombi plnu batoziny k tomu.
Amici su znami tym, ze palubky robia z kusu bakelitu. Tu si uz dali zalezat a pouzili kozu a pod nu nieco makke. Zato plastove imitacie dreva si odpustit naozaj mohli :-D
Kapitanske kreslo s kormidlom je klasika nad klasiky. Kurbla pod volantom umoznila urobit mega laktovu opierku s priestorom na mensi rodinny nakup, drziaky na dve flase a este aj nieco navyse. Pristrojovka samy budik vratane teploty oleja, displej dava pre zmenu aj take informacie, ako tlak pneumatik a naklon vozidla v offroad rezime ;-D
Vsade su USB porty s pripojenim na palubny entertainment system a nechyba ani rozvod pre 110V zasuvky. Pasazieri sa predsa nesmu na nekonecnych cestach Nevady nudit! Na to mnozstvo elektroniky je v aute len jedna malicka bateria, ale pod kapotou je miesto na uchytenie dalsich dvoch. Nechyba analogovy voltmeter.
Luxusnou vychytavkou su elektricky nastavitelne pedale, imidzovkou otvaranie aj zatvaranie kufra na tlacidlo v strope.

Celkovo je to v premavke ako slon v porcelane. Americke rovne zrkadla s mrtvym uhlom su proste nepouzivatelne a pri kazdom manevri musim obsolvovat tanec v sedacke aby som si obzrel okolie. Dozadu sa vidiet ani nesnazim, cez 3 rady sedadiel, kufor a cierne folie je to nula bodov. Nastastie v aute nechyba zadna kamera s prenosom obrazu na centralny displej. Parkovacie senzory nepipaju, posadka sa predsa nesmie rusit ani ked sa sminkuje alebo chatuje v mobile (najoblubenejsia cinnost americanov pocas soferovania). Namiesto pipania teda vibruje sedadlo vodica a upozornuje na prekazky na ceste. Headup displej varuje pred dodrziavanim bezpecnej vzdialenosti a system kontroly jazdnych pruhov sice ukazuje, ci idem pekne v strede, no pri opusteni pruhu neurobi okrem rozvsietenej kontrolky na palubke nic ;D
Zaverom: je to proste KUS auta, symbol americkeho konzumu, luxusu a megalomanstva na cestach. Budi to respekt (a zvacsuje ego aj ine nedostatocne vyvinute casti tela). No o nejaku dobu sa urcite rozlucime a pre mna to bude len spomienka. Spomienka na nieco, v com by som dlhodobo fungovat nemohol. A na slovenskych cestach to plati trojnasobne...

Prílohy:

DSC_4530.jpg
DSC_4530.jpg 85.86 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 15.04.2016 - 00:28:42
014
A co je to zac?

Toto?

The Simpsons - CanyoneroOtvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
Zobraziť komentár 15.04.2016 - 08:04:54
00
Chevrolet Tahoe
Zobraziť komentár 15.04.2016 - 09:04:06
00
Este o kusok viac XXL
Vezmes Tahoe, pridas 30cm razvoru a 60cm kufra a vznikne Suburban :-D
Zobraziť komentár 15.04.2016 - 09:08:55
00
typoval som to na navigatora long verziu, jj v amerike su to dobre koraby dokonca aj taky japonec nissan armada ci titan co europania velmi nepoznaju
Zobraziť komentár 15.04.2016 - 12:38:17
00
ja si v usa beriem z pozicovne suburban a zda sa mi ze je mozno este o kapku vacsi ako tahoe, ale mozno sa mylim. dve lavice za sedadlom vodica su super vec. ak cestujeme styria, tak dvaja vzadu sa mozu natiahnut kazdy na svojej lavici, vzhladom k predpisanej rychlosti, zvycajne cca 70mph a obrovskej cestnej sieti nehrozia na medzimestskych cestach moc kolizie, s tou vanou plnou vody to vystihol uplne presne. Mal som raz aj Ford Explorer v tejto velkosti a tiez bol super. Do buducnosti zvazujem nechat si cez cechov doviezt Ford F-150 Raptor, je to 5miestny pickup offroad, v podstate kultovka, modely 2017 vyzeraju luxusne, je to vsak v cenovke minimalne novej dost dobre nalozenej kvé sedmy.
Zobraziť komentár 15.04.2016 - 20:02:05
00
Subik je o tych 90cm dlhsi, v Tahoe sa v tretej rade 180cm clovek neposklada pohodlne, kdezto v Suburbane to problem na hodku-dve nie je. A ked sa zlozi stredna rada, tak dvaja vzadu maju letisko 1st biznis class premium
Raptor je uz uplne ina liga. Ale zivit by som to v Europe nechcel.
Zobraziť komentár 15.04.2016 - 21:45:11
00
arrow_leftAxel napísal:
Kto nejazdil Ameriku, este nejazdil vsetko... :-D
...Aj na americke pomery obrovsky kus auta dlzky skoro 6 metrov. Parkovacie miesta (a takmer aj jazdne pruhy) to zabera od ciary po ciaru.

Malého pimprláka si vylepšuješ veľkým autom?
Zobraziť komentár 15.04.2016 - 22:37:07
00
Asi si to najprv precitaj cele a potom urazaj
Zobraziť komentár 15.04.2016 - 22:41:45
00
Ani nie, vozim v nom do prace 6 dalsich chlapov a jednu zenu :-D
A na letisko 12 kufrov k tomu.
Parkovne len za jedno auto, vstupne sa vsade plati na auto.

A ano, je v tom aj kus ega, lebo vo velkom aute sa mi medzi ostatnymi mamutmi jazdi proste prijemnejsie ako v nejakom Focuse, z ktoreho sa vacsine tych truckov pozeram pod naraznik. Nic moc pocit v pripade cohokolvek... Hoci aj v pripade obzerania sa v krizovatke, ked to stoji vedla mna.

Edit: myslim, ze na konci JoKovho prispevku mal byt velky smajlik.
Zobraziť komentár 15.04.2016 - 22:45:21
00
@axel super popis auta a jazdenia v nom. pre europanov je to asi dost nezvycajny zazitok. ako rychlo si si zvykol? myslim na velkost auta aj pohybovanie sa po tych mnohoprudovych cestach.
Zobraziť komentár 15.04.2016 - 22:53:31
00
Axel som si neuvedomil, ze tagy rozlisuju male a velke.
Zobraziť komentár 15.04.2016 - 22:55:18
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up