Lokalizácia
Formulár sa odosiela
prevodovka ma este dost velku rezervu, spojka by tiez mala zvladat, pojde tam lahsi set z 1.6, ktory mam teraz v aute, kedze sa nejedna o turbo stavbu ale NA tak to nebude mat taky vysoky krutak aby to nicilo diely :)
Zobraziť komentár 26.10.2017 - 09:26:40
00
podla mna to v pohode zvladne, no aj tak by som ho nejak nevytacal
Zobraziť komentár 26.10.2017 - 09:50:28
00
to nie, do vysoko otackovych extremov nejdem, zakladna konstrukcia motora to nedovoluje bez velmi velmi nakladnych uprav, max bude len 8000
Zobraziť komentár 26.10.2017 - 11:13:32
00
:D len 8000...99% fora take otacky v aute este urcite ani nevideli...
Zobraziť komentár 26.10.2017 - 11:34:41
010
Ja som videl. Ale o sekundu som videl ako leti von ojnica :D
Zobraziť komentár 26.10.2017 - 11:35:53
010
prevodovka ma este dost velku rezervu, spojka by tiez mala zvladat, pojde tam lahsi set z 1.6, ktory mam teraz v aute, kedze sa nejedna o turbo stavbu ale NA tak to nebude mat taky vysoky krutak aby to nicilo diely :)


pokiaľ nepôjde o prepĺňanie turbom alebo kompresorom , akým spôsobom chceš z toho motora dostať 150kw na kolesách (t.j. cca 240k na kluke)?
Zobraziť komentár 26.10.2017 - 11:58:28
00
v skratke, vybalancovana kluka, lahke kovane ojnice a piesty (tiez balanced), prevrtane valce, znizena hlava + port a unshroud ventilov, komplet 2.5" vyfuk, COP, vacsie vstreky, ITBcka, programovatelna riadiaca jednotka a dalsie drobnosti aby to v pohode zvladalo tych 800 otacok navyse (prakticky ventilove viko bude asi jediny neupraveny diel :)). stavba chvilu potrva ale myslim, ze to bude stat zato. Turbo by vyslo lacnejsie a dalo by viac ponikov, no chcem to najprv skusit takto lebo atmosfera je top :) ak bude malo tak bude mat ten motor aspon bulletproof pripravu na slimaka ale do toho by som siel nerad
Zobraziť komentár 26.10.2017 - 12:34:07
03
robo96 Ty deti asi este nemas, vsak? :-)
Zobraziť komentár 26.10.2017 - 12:38:57
00
mas pravdu nemam, ale to by si sa mohol pytat kazdeho druheho tuna na fore co kupuje novy bike alebo nejake komponenty :), mozno ten "plan" vyznieva straslivo, no stale bude ten motor lacnejsi ako vacsina bikov co sa tuna prezentuju, takze ja neinvestujem do noveho biku kazdy rok alebo dva, toto je moje druhe hobby a tiez zerie prachy ako aj bike (aby som to dal do kontextu napr. set dobrych kolies napr Mavic alebo DTswiss je drahsi ako kovane ojnice a piesty dokopy, oakley okuliare co tu kupuje pomaly kazdy, za to mam olejovu pumpu s kovanymi vnutornostami atd.) takze v porovnani s bikom je to tak isto nakladne hobby :)

edit. hlavne je to sen, a tie si treba plnit zakial sme mladi :)


Naposledy upravil robo96 dňa 26.10.2017 - 12:57:25, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 26.10.2017 - 12:54:44
013
Skor lacnejsie, kovane ojnice vydrzia obvykle viac, ako rafiky :lol: .. a nie je frustracia z toho, ze jeden blby adapter na naboj stoji 30e.
Zobraziť komentár 26.10.2017 - 12:57:23
03
robo96 Pytal som sa to v dobrom, chcel som ti napisat, aby si so to uzil kym mozes, potom bude na to menej penazi a casu....Resp. peniaze a cas budu, ale zvazis ako s tym nalozis... :-) Presiel som tym aj ja, takze drzim palce, nech sa ti podari podla predstav.... :-)

Prílohy:

DSC03301- výrez.jpg
DSC03301- výrez.jpg 281.33 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 26.10.2017 - 13:32:54
02
Tak tou Ochcafkou si to zabil. :D
Zobraziť komentár 26.10.2017 - 13:50:37
03
arrow_leftrobo96 napísal:
v skratke, vybalancovana kluka, lahke kovane ojnice a piesty (tiez balanced), prevrtane valce, znizena hlava + port a unshroud ventilov, komplet 2.5" vyfuk, COP, vacsie vstreky, ITBcka, programovatelna riadiaca jednotka a dalsie drobnosti aby to v pohode zvladalo tych 800 otacok navyse (prakticky ventilove viko bude asi jediny neupraveny diel :)). stavba chvilu potrva ale myslim, ze to bude stat zato. Turbo by vyslo lacnejsie a dalo by viac ponikov, no chcem to najprv skusit takto lebo atmosfera je top :) ak bude malo tak bude mat ten motor aspon bulletproof pripravu na slimaka ale do toho by som siel nerad


Dva a pol palcový výfuck pri NA 1.8mičke je nezmysel, prídeš o spätný tlak a stratíš krútiaci moment...japonci sú na to dosť náchylní. Niečo podobné sme riešili kedysi strašne dávno pri Civicu 1.6Vti...motor bol podobne upravený ako plánuješ...na brzde vyšlo cca 25hp+ oproti sérii, ale Nm boli nižšie ako OEM...trocha laborovania...nakoniec sa použilo užšie výfuckové potrubie. Hneď bolo 25Nm+ a tuším 195HP.
Zobraziť komentár 26.10.2017 - 13:54:46
01
Tak je to viac ako 10 rokov stare foto, kludne to mozes zmazat :-)
Zobraziť komentár 26.10.2017 - 13:57:56
00
Nie, len ma to pobavilo. :)
Zobraziť komentár 26.10.2017 - 13:58:41
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up