Lokalizácia
Formulár sa odosiela
V západnej EU je bežné skôr, že po troch rokoch dá auto na protihodnotu a beré nové. Za “starým” trojročným si idú nohy/ruky dolámať ľudia z východnej EU ;)
Zobraziť komentár 02.02.2018 - 21:12:24
05
omg furt tu riesite trojhrncek ? pol roka ? Na bikoch hltate kazdu novinku kazdu ootinu ale u aut ste stale niekde roku 2003. Nikto vas nic nenuti kupovat tak nechapem preco tak tvrdo proti tomu bojujete :D
palo1707len tak mimo reci, GTRko ma tiez cca 92kW na liter a funguje bez problemov 100 000km+ v beznom rezime aj nahanani na okruhoch, takze nejaky pidi motorcek co ma obmedzovac(na sedacke) na 2500ot asi vydrzi par km.
Zobraziť komentár 02.02.2018 - 21:24:57
01
Zrovna 1,0 EB nie je žiadna novinka s otáznou životnosťou, už sa to predáva dlho, je dosť kusov s viac ako 200 tis. km. Čoho sa vlastne báť na takomto motore ? Kedy skončila životnosť motora ? Keď začne žrať olej ? Keď stratí kompresiu ? Nepoznám žiadne auto v okolí, ktoré by malo takýto problém a to mnohé majú vyše 300 tis. km. Auto skončí na to, že je interier v biednom stave, alebo, že sa na ňom niečo finančne náročné pokazí (nafťák v hodnote 1000 € a vstreky), alebo má majitel peniaze na novšie, prípadne staré je malé a podobne. Zrovna 1,0 EB má napr. o válec a cievku menej, čo je skvelé a majitelia 1,2 htp si to veľmi pochvalujú, pretože o 1/4 menej často sa im pokazí cievka :D Kamarát vozí 2 so sebou a už menil na parkovisku. Má navyše turbo, ktoré ak človek nie je hulvát vydrží dlho a ak je tak repas dnes stojí 500 €. A tie tlaky nie sú až o toľko väčšie ako pri atmosfére a omnoho nižšie ako u naftových motorov, ktoré dnes už tiež majú hliníkové hlavy.
Zobraziť komentár 02.02.2018 - 21:36:39
02
...z konštrukčného hľadiska sa trojvalec proste nedá vyladiť, aby bol vyvážený. Kolega z Čiech ešte na VŠ v rámci diplomovky riešil tému trojvalcov, na základe čoho vznikol 1.2htp a sám povedal, že by si takéto auto nekúpil. Pri fúkaných trojhrnkoch sa naháňa ťah odspodu, vo vyšších otáčkach sú úplne mŕtvoly. Vyššie tlaky a menejkrát uložená kľukovka obmedzujú životnosť takýchto motorov, zase kto s takýmto "približovadlom" najazdí 300k km, to by musel byť iný masochista ;) Osobne mi dáva zmysel takýto motor len v spojení s rýchlym automatom a do mesta...
Zobraziť komentár 02.02.2018 - 21:49:04
03
Dam toto vlakno precitat kolegovi, ktory vlastnil fiestu 1.0ecoboost, ten motor klakol 2 roky + 2 tyzdne, nemal zakupenu zaruku na 5r, neviem ci to uz davaju default, bola ze to velka sranda sa dohadat s nimi, ked ziadal motor spat na expertizu (sud) tak sa stratil a podobne, nakoniec sa dohodli (pomohol pravnik). Auto z fordu na panonskej preslo po oprave rovno do AAA. Ak ma niekto konkretnu otazku mozem sa spytat...
Zobraziť komentár 02.02.2018 - 22:05:58
00
Kamaratka kupila do firmy pre zamestnanca Focusa kombi trojhrncek pred 5 rokmi a doteraz jazdi bez najmensich problemov. Len menia naplne. A teraz babo rad.
PS: podotykam, ze vtedy to bola novinka
Kazdy nech si kupi, co mu vyhovuje, nikto nikoho nenuti. Ozval som sa len preto, ze tu niektori principialne zavrhuju trojhrnceky. Ale to tak byva, ze vsetci su zavodnici, sliapu motoru na krk, vypinaju motor ihned po zaparkovani...a potom su tu zeny, jazdiace komotne v meste, poucene od manzelov kedy radit, kedy vypinat motor a ako sa k autu spravat. Ale co uz. Asi treba vsetkym kupovat velkoobjemove atmosfery.


Naposledy upravil romanx dňa 02.02.2018 - 22:48:48, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 02.02.2018 - 22:37:38
00
Môže to byť v pohode a niekomu to môže vyhovovať, no ja by som si kombíka s 1l motorom nekúpil. Príde mi to trochu divné, ale pokiaľ to ľudia kupujú a sú s tým spokojní, tak prečo nie. Každý výrobok si napokon svojich záujemcov nájde :)
Zobraziť komentár 02.02.2018 - 22:46:57
02
Pisal som o hatchbacku. A uz koncim. Vyzeram uz ako zaprisahany obhajca 1,0 EB. Pritom sam jazdim 2,3L diesla. :-)
Zobraziť komentár 02.02.2018 - 22:53:15
02
nj, preco mam pocit ze chyba nebude v motore ale v elemente za volantom :D

( tu niekto hovori o vyladenosti trojhrnku a pritom bezne jazdite na dizlovych trasakoch a to vam nevadi )
Zobraziť komentár 02.02.2018 - 23:03:26
01
už by sa to asi mohlo aj ukončiť :) štúdia od Škodovky http://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000612/1686961/Studia-mestskeho-crossoveru-Skoda-Vision-X-zazije-premieru-v-Zeneve aj keď pochybujem, že sa niečo také dostane do výroby, ale uvidíme o pár rokov :)
Zobraziť komentár 02.02.2018 - 23:10:21
00
Z mojho pohladu, rozlisovacia hodnota ked sa da bavit o motore je 1,5. Tiez som na tom musel skoncit kvoli emisiam, zbil by som toho kto to vymysla ako parameter v ramci firmy. 1,5 tdci 88kW/120 slavne to nebude
Zobraziť komentár 02.02.2018 - 23:20:08
00
...u nás vo firme sú benevolentnejší :P ... Olympiáda 3.0TDI 220kW/300HP 660Nm :rock: 100.000 km v sérii...230.000 km v chipe a stále pôvodná spojka, pôvodné turbo ;)
Zobraziť komentár 02.02.2018 - 23:30:44
00
arrow_leftRobio napísal:
omg furt tu riesite trojhrncek ? pol roka ? Na bikoch hltate kazdu novinku kazdu ootinu ale u aut ste stale niekde roku 2003. Nikto vas nic nenuti kupovat tak nechapem preco tak tvrdo proti tomu bojujete :D
palo1707len tak mimo reci, GTRko ma tiez cca 92kW na liter a funguje bez problemov 100 000km+ v beznom rezime aj nahanani na okruhoch, takze nejaky pidi motorcek co ma obmedzovac(na sedacke) na 2500ot asi vydrzi par km.

:lol: porovnavat motor GTR s 1.0eb? Si ten motor niekedy videl? Hruby liatinovy blok, kovane piesty. Tomu mozes turbom nalozit taky tlak aky len chces a vydrzi to. A aj ked ma rovnaky litrovy vykon, musia sa po kazdej ostrejsej jazde menit sviecky a olej ;)
Zobraziť komentár 03.02.2018 - 07:03:06
01
Tak potom mame ine predstavy o tom co je ostra jazda :D
Zobraziť komentár 03.02.2018 - 11:58:37
00
Ludia, mate nejake skusenosti s 1,8TSI v octavii? Mame ponuku na 2009 v slusnej vybave za velmi fajnovu cenu, ale o tom motore som na nete precital len zle veci. Jazdil ho dakto?
Zobraziť komentár 03.02.2018 - 16:03:13
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up