Zrovna 1,0 EB nie je žiadna novinka s otáznou životnosťou, už sa to predáva dlho, je dosť kusov s viac ako 200 tis. km. Čoho sa vlastne báť na takomto motore ? Kedy skončila životnosť motora ? Keď začne žrať
olej ? Keď stratí kompresiu ? Nepoznám žiadne auto v okolí, ktoré by malo takýto problém a to mnohé majú vyše 300 tis. km. Auto skončí na to, že je interier v biednom stave, alebo, že sa na ňom niečo finančne náročné pokazí (nafťák v hodnote 1000 € a vstreky), alebo má majitel peniaze na novšie, prípadne staré je malé a podobne. Zrovna 1,0 EB má napr. o válec a cievku menej, čo je skvelé a majitelia 1,2 htp si to veľmi pochvalujú, pretože o 1/4 menej často sa im pokazí cievka

Kamarát vozí 2 so sebou a už menil na parkovisku. Má navyše turbo, ktoré ak človek nie je hulvát vydrží dlho a ak je tak repas dnes stojí 500 €. A tie tlaky nie sú až o toľko väčšie ako pri atmosfére a omnoho nižšie ako u naftových motorov, ktoré dnes už tiež majú hliníkové hlavy.