Takze zakladam tuto temu, aby sa veci suviasace aut, motoriek a hoci aj kosaciek preberali tu a nie medzi bikami. Urcite je tu vela fanusikov (aj odporcov) tejto tematiky, ktory budu radi prispievat
Takze mozeme pokracovat debatou z temy "Škaredé, netradičné bajky a všakovaké výmysly na 2 kolesách" a debatou okolo zahadnej smrti Pininfarina.
Swift s novym motorom je zda sa neprekonatelny co sa tyka spotreby vo svojej kategorii. Atmosfericky trojvalec 1,2 litra s nepriamym vstrekovanim (dva vstrekovace na valec), s GPF, s rozvodmi pohananymi retazou, s hydraulickym vymedzovanim vole ventilov, s kompresnym pomerom 13,9:1 a s ucinnostou 40 % = spotreba na dialnici 4,8 litra.
LPG na MUZE v KE sa tam objavuje pravidelne. Pokial by tie pokuty za nieco stali, tak ich to polozi... Ale zas pokial mi je znamo, tak majitel ma siet asi 6 stanic po vychodnom slovensku a monopol vo Vranove nad Toplou, kde je teda cena dost odpalena - jedna pani povedala
Caute, kolega mi práve napísal: …volal mi zaujemca na auto ze ci by som mu poslal fotokopiu velkeho tp. Ze si chce dat schvalit leasing. Toto som nikdy neriesil, nie je to nejaky odrb? Co myslis?
Rozmýšľal som, ale nemyslím, že s fotokópiou sa dá spraviť nejaká kuleha. Druhá vec je, že som tiež ešte nepredával (ani nekupoval) na leasing. Máte nejaké rady na čo si dať prípadne pozor?
VIN by mu malo stacit nie? A to ci na leasing, uver... Daj mi plnu kupnu cenu a potom si to financuj ako chces. Urcite by som auto nepredal na splatky.
Leasingovky chcu bezne cely tp, lebo pre typka je to jednoduchsie, podla vin nevies ci to ma tazne alebo nejake speci veci, zaroven to neni nic s cim by vedel spravit nejaku kulehu.
V obidvoch prípadoch sa to účtuje +- rovnako.
V obidvoch prípadoch auto odpisuje dlžník, takže náklady akurát tak cez odpisy, ak sa bavíme o nákladoch z obstarávacej ceny, nie servis, PHL a pod. Splátka sa už neúčtuje do nákladov, iba úroky zo splátky - ak sa nezahrnu do obstarávacej ceny.
Rozdiel je asi skôr v tom, že pri leasingu sa vlastníkom stane najprv leasingovka a až poslednou splátkou prejde vlastnícke právo na dlžníka. Pri uvere je vlastníkom dlžník od začiatku.
Priamo do nákladov sa účtujú iba splátky operatívneho leasingu.
Tak a mozeme sa pripravit na dalsi mega tunel (nemyslim to doslovne, ale v zmysle verejnych financii). Co som zachytil, tak odborne studie hovoria o tom, ze je ten projekt nerentabilny.
Tak a mozeme sa pripravit na dalsi mega tunel (nemyslim to doslovne, ale v zmysle verejnych financii). Co som zachytil, tak odborne studie hovoria o tom, ze je ten projekt nerentabilny.
Skrátka, Titanic sa potápa, ale kapela hrá ďalej. Budeme mať tunel, ale nebudeme mať zdravotníctvo.
Len zdravotníctvo, rovnako ako školstvo potrebuje reformy. To že dáš peniaze namiesto tunelu do zdravotníctva nič nevyrieši, keďže sa tam väčšina stratí v čiernej diere. To isté aj železnice na Slovensku. Proste peniaze utekajú toľkými dierami, že nemáš šancu to financovať.
... jasne, takže ak sú zdravotníctvo a školstvo čiernymi dierami, tak nevadí, keď vyhodíme miliardy do tunela. Zvláštna logika, ale čo už, proti gustu žiadny dišputát.
Inak, investičný dlh na slovenských železniciach sa odhaduje niekde okolo 1 - 1.2 mld eur. Teda miliarda a kúsok chýba, aby sme dostali železnice na celom Slovensku aspoň do nejakého štandardného stavu. Ale nie, my ideme dať 1.5-1.7 mld za tunel, aby kamióny nemuseli obchádzať Bratislavu po novej diaľnici z juhu, ale tunelo zo severu.
Good idea, Slovakia!
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
https://sp21.sk/a/22033/dopravne-obmedzenia-pod-strecnom-zmiernia-doprava-kolabuje
https://www.zilinak.sk/clanky/30010/ulava-pre-vodicov-potrva-dlhsie-cesta-pod-strecnom-bude-v-nocnych-hodinach-prejazdna
Cely test tu:
Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
https://www.zilinak.sk/clanky/29956/na-cerpacej-stanici-v-martine-a-na-liptove-objavili-problemy-s-kvalitou-paliva-radsej-tam-netankujte
Rozmýšľal som, ale nemyslím, že s fotokópiou sa dá spraviť nejaká kuleha. Druhá vec je, že som tiež ešte nepredával (ani nekupoval) na leasing. Máte nejaké rady na čo si dať prípadne pozor?
V obidvoch prípadoch auto odpisuje dlžník, takže náklady akurát tak cez odpisy, ak sa bavíme o nákladoch z obstarávacej ceny, nie servis, PHL a pod. Splátka sa už neúčtuje do nákladov, iba úroky zo splátky - ak sa nezahrnu do obstarávacej ceny.
Rozdiel je asi skôr v tom, že pri leasingu sa vlastníkom stane najprv leasingovka a až poslednou splátkou prejde vlastnícke právo na dlžníka. Pri uvere je vlastníkom dlžník od začiatku.
Priamo do nákladov sa účtujú iba splátky operatívneho leasingu.
https://podkapotou.zoznam.sk/cl/1005027/2835237/Tunel-Karpaty-sa-stane-strategickou-investiciou--Vystavba-zacne--ked-mala-koncit
Skrátka, Titanic sa potápa, ale kapela hrá ďalej. Budeme mať tunel, ale nebudeme mať zdravotníctvo.
https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/721377-nemocnice-sa-topia-v-dlhoch-zvysenie-platov-lekarov-prehlbuje-krizu-podla-nku-je-zdravotnictvo-pred-kolapsom/
"Úsmev hrá vždy prím, úsmev hrá vždy prím, úsmev hrá vždy prím" diky Karči
Inak, investičný dlh na slovenských železniciach sa odhaduje niekde okolo 1 - 1.2 mld eur. Teda miliarda a kúsok chýba, aby sme dostali železnice na celom Slovensku aspoň do nejakého štandardného stavu. Ale nie, my ideme dať 1.5-1.7 mld za tunel, aby kamióny nemuseli obchádzať Bratislavu po novej diaľnici z juhu, ale tunelo zo severu.
Good idea, Slovakia!