Lokalizácia
Formulár sa odosiela
v PN prebieha vystava veteranov, ale vystavene su aj novsie kusky, napr Ferrari FF a dalsie

Prílohy:

08062012058 (1024x766).jpg
08062012058 (1024x766).jpg 562.01 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

08062012055 (1024x768).jpg
08062012055 (1024x768).jpg 574.03 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

08062012057 (1024x749).jpg
08062012057 (1024x749).jpg 529.5 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 08.06.2012 - 12:20:31
00
ako vraví Craobs... na tsi,tfsi aj 100 :lol:

Tak TSI, TFSI su ich preskakovanim rozvodov povedtne. HTP detto, plus tazke zakarbonovanie motora ak sa pravidelne nemeni olej v intervale o dost kratsom ako hovori vyrobca.
2,0 TDI hadam neni jeden co by mu nepraskla hlava a nakompletku sa nezapchal FAP.
1,6 HDI/TDCI problemy s mazanim a zakarbonovanim.

Moderny diesel po pridani vseliakych k*rvitok (FAP, EGR, ... ) by som si nekupil.
Ked tak, atmosfericky, pripadne turbo benzin, s vynimkou vyssie vymenovanych. Prerabka na LPG je vitana.
Jedinou vynimkou je diesel od BMW, ktory takymito vecami netrpi. Asi chlapci aj kusok rozmyslali ked to kreslili.

Stale ale pokial sa bavime o ojazdenych autach, a dobre urobenych motoroch trvam na tom, ze 100 000 km je nic.
Zobraziť komentár 08.06.2012 - 12:52:14
00
2.0tdi FAP ?
Zobraziť komentár 08.06.2012 - 13:19:50
00
asi myslel DPF..
Zobraziť komentár 08.06.2012 - 13:31:01
00
Kupte si vsetci skodovky a budete jazdit este minimalne dalsich 30 rokov :D...Mate pravdu. Auta, ktore sa dnes vyrabaju, nevydrzia vela...
Zobraziť komentár 08.06.2012 - 13:36:04
00
takže by sme si mali kúpiť sraré 20 ročne medvede alebo audiny :) a budú nám slúžiť aspoň ďalších 20 rokov
Zobraziť komentár 08.06.2012 - 13:40:31
00
2.0tdi FAP ?

filter pevnych castic. ano, Konzern to vola DPF.
Zobraziť komentár 08.06.2012 - 13:46:18
00
dobre som sa pobavil...... na hodnotení ... "auto špecialistu" :x
otazočka...
vlastníš nejaké auto ?
najazdil si na ňom aspoň 100000 km
ak áno ake si mal poruchy ?
venoval si sa udržbe aspon priemerne ?

alebo len čítaš na nete "tiež odborníkov" ?
Zobraziť komentár 08.06.2012 - 13:57:04
00
To je otazka na koho ?
Zobraziť komentár 08.06.2012 - 14:02:40
00
filter pevnych castic. ano, Konzern to vola DPF.

Nieje to vsak uplne to iste. Odlisuju sa v sposobe regeneracie a tym padom aj umiestnenim.
Zobraziť komentár 08.06.2012 - 14:07:16
00
Neviem komu to adresujes, ale ak mne, tak auto nemam, 100000km najazdenych tiez nie...
Kedze moj otec podnika v automobilovom priemysle, tak sa dozvedam o roznych skusenostiach uzivatelov roznych aut ;) Odbornik urcite nie som, to si povedal len ty.
Na nete si precitam nejaky "odborny" clanok raz za uhorsky rok.
Moj predosly prispevok neber tak vazne. Nikoho som nim nechcel urazit alebo pohorsit. :)
Zobraziť komentár 08.06.2012 - 14:08:51
00
Jedinou vynimkou je diesel od BMW, ktory takymito vecami netrpi. Asi chlapci aj kusok rozmyslali ked to kreslili.


tak BMW motor má zas svoje muchy....

ale mne je to totálne fuk,pre mňa TOP autá sú z úplne iných rokov(dávno minulých)...

polminútové video môjho ex :D :D
http://www.youtube.com/watch?v=6F-_wRbF6VM
Zobraziť komentár 08.06.2012 - 14:28:28
00
mk1 mk2 golfy hmmm :)
Zobraziť komentár 08.06.2012 - 14:37:09
00
v MI je cervená 458 italia
Zobraziť komentár 08.06.2012 - 15:31:49
00
dobre som sa pobavil...... na hodnotení ... "auto špecialistu" :x
otazočka...
vlastníš nejaké auto ?
najazdil si na ňom aspoň 100000 km
ak áno ake si mal poruchy ?
venoval si sa udržbe aspon priemerne ?

alebo len čítaš na nete "tiež odborníkov" ?


Ak to bola otaka na mna, tak?
Ano, mam citroen C5 2.0i, momentalne 125 000 km
V rodine este: Citroen Xsara 1,4i(165 000 km), Ford Focus II 1,6i (35 000 km), Ford Tourneo 1,8 TDCi (185 000 km).

Poruchy:
C5: prasknuta hadica od klimy, zadrete lana na rucnu brzdu, huciace lozisko vpravo vpredu
Xsara: pridrete zadne pakne na bubnoch, prasknute tesnenie pod hlavou
Focus: divne zvuky zo zamku v soferovych dverach
Tourneo: nefunkcne doplnkove kurenie

Okrem toho vsade menene pneu, brzdy, na Xsare a Tourneu spojka, tycky stabilizatorov.
Dalsie otazky?

edit: Palo1707: iste, FAP sa regeneruje Eolysom, ostatne sa vypaluju.
Pouzil som oznacenie FAP, lebo som nan najviac zvyknuty od chalanov z Citroenu.
Zobraziť komentár 08.06.2012 - 18:09:34
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up