Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Nissan :)
Zobraziť komentár 22.11.2017 - 14:17:35
01
http://9gag.com/gag/aeezGKB
Zobraziť komentár 24.11.2017 - 23:40:05
01
poliaci idu domov?
Zobraziť komentár 24.11.2017 - 23:43:48
00
nie nie to je ten obchvat presova
Zobraziť komentár 25.11.2017 - 00:32:46
01
https://auto.sme.sk/c/20704766/v-bratislave-testuju-novy-typ-radarov-vzeraju-ako-maly-tank.html :D
Zobraziť komentár 27.11.2017 - 11:50:50
00
A potom po 5 minutach rozbiehania sa pred vas tesne vopcha nejaky pako na osobaku a odznova... :D

Príloha:
Kenworth_W900L-schema_manualneho_radenia-3_paky.jpg
Kenworth_W900L-schema_manualneho_radenia-3_paky.jpg 93.12 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down



Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
Zobraziť komentár 03.12.2017 - 00:33:37
00
Niekde som ale pocul ze kamiony sa aj tak nerozbiehaju na jednotku ako auta ale az na vyssiu rychlost. Z toho mi logicky vyplyva ze asi nemusi hadzat kazdu jednu rychlost, v podstate ani v aute nejdem vzdy po rade kazdu jednu. Ruku do ohna by som za to ale nedal.
Zobraziť komentár 03.12.2017 - 00:37:43
00
Je to obycajna 18p prevodovka. Mas tam High-Low (paka s lebkou) polrychlosti (paka nalavo) a obycajna radiaca paka so 6 prevodmi ako v autach. Typek asi chcel machrovat, lebo nazaciatku radil aj polky cez neutral, potom aj priamo.

Taka prevodovka sa pouziva aj v desnych europakych tahacoch, len to je pekne na jednom joysticku. (aj ked netusim ako sa radi high-low, k tomu som sa na parkovisku nedostal, kedze nemam vodicak na tahace) na polky mas na obycajnej riadiacej pake na boku s prepinacom.

A ten shift pattern je nejaky bullshit.
Zobraziť komentár 03.12.2017 - 06:48:01
00
tri páky je pri starých strojoch docela bežné, akurát sa normálne za jazdy radí len jednou, nie ako henten šašo, že radí dvoma rukami naraz
čo som robil papiere na ivecu, tam už bola len jedna páka ako v osobáku, akurát keď sa do nej z boku tresklo tak si prehodil medzi malou a veľkou skupinou. samozrejme keď nemáš náklad a si na rovine, tak sa stačilo na malej trojke rozbiehať.. na traktore mám tiež takto tri páky, dve napravo a jednu naľavo, s tou sa radí iba redukčná prevodovka.. ďalšia páka je na voľbu skupiny, tie sú 4, spiatočka, redukované rýchlosti, terénne rýchlosti a cestné. a ďalšou pákou sú normálne 4 rýchlosti ako v aute. zvolím si skupinu a už len radím 4 rýchlosti. najviac ma to baví dozadu, keď môžem 4 spiatočky nakvaltovať :D
Zobraziť komentár 03.12.2017 - 09:30:45
00
arrow_leftscarinko napísal:
Niekde som ale pocul ze kamiony sa aj tak nerozbiehaju na jednotku ako auta ale az na vyssiu rychlost. Z toho mi logicky vyplyva ze asi nemusi hadzat kazdu jednu rychlost, v podstate ani v aute nejdem vzdy po rade kazdu jednu. Ruku do ohna by som za to ale nedal.

to ako z 1 hodíš hneď 3, alebo z 3 na 5 ? :D to si potom expert :)
Zobraziť komentár 03.12.2017 - 12:52:26
00
A co je take specialne na tom, ze ked potocis 3, tak hodis rovno 5 alebo aj 6?
Zobraziť komentár 03.12.2017 - 12:59:43
00
tak špeciálne asi nič, len mi to príde dosť divné takto radiť, neviem či tak bežne radíte viacerí, no radím vždy po jednej rýchlosti pekne postupne :)
Zobraziť komentár 03.12.2017 - 13:02:50
00
Prečo divné? Radím podľa otáčok a nie podľa postupnosti. Potrebujem sa zaradiť, tak potiahnem 3 do stovky a rovno hodím 5. Tak isto sa na Dacií Duster pohýňam na 2, lebo jedna je veľmi kratučká a používam ju hlavne v teréne.
Zobraziť komentár 03.12.2017 - 13:06:33
07
toto som nikdy neskúšal a asi ani nebudem :) , kým zaradíš 1 stupeň to máš asi sekundu, tak v tom nevidím nejaký význam a naučil som sa tak radiť, preskakovať prevody ma nikdy ani nenapadlo :)
Zobraziť komentár 03.12.2017 - 14:09:00
00
sú situácie v zime, keď je lepšie sa rozbiehať na dvojke
Zobraziť komentár 03.12.2017 - 14:15:40
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up