Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Vidis to, aj pri autach plati neumyvat.
Zobraziť komentár 08.03.2018 - 19:25:25
00
https://autobild.cas.sk/clanok/215539/test-nafty-na-slovensku-jedno-palivo-sklamalo/
Zobraziť komentár 08.03.2018 - 21:35:26
00
"Víte, proč v televizi neběží reklama na Ferrari? Protože lidé, kteří si kupují Ferrari, nesedí před televizí." Enzo Ferrari
Zobraziť komentár 08.03.2018 - 23:14:41
04
nakoniec toto bol dovod ovality a nesumernosti brzdenia :lol:

Prílohy:

IMG_20180314_114941.jpg
IMG_20180314_114941.jpg 586.35 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 14.03.2018 - 14:47:28
00
Toto vzadu lubia robit nelakovane kotuce. Ta hrdza sa prezere od okraju a brzdna plocha sa potom takto rozsype.
Presne pre toto je zakazane vykonavat posyp v blizkosti zeleznicnych priecesti.
Zobraziť komentár 14.03.2018 - 19:28:50
00
Tam bol skor problem v zaseknutom/vzpriecenom strmeni. Tie treba pravidelne cistit. Keď sa vzprieči brzdí len časť platničky.
Zobraziť komentár 15.03.2018 - 10:26:12
00
preto treba raz za čas .... (redšej častejšie ako menej)
vystriekať kolesá (brzdové strmene) wapkou, a uvidíte koľko bordelu sa odtiaľ dostane von
Zobraziť komentár 18.03.2018 - 21:14:56
00
Cistit som sa to snazil, ale len z vonkajsej strany, z vnutra sa tam ja nemam ako dostat a tam bol problem, strmen bol vraj v poriadku... Skor vidim problem v tom, ze na nom jazdim malo a ked uz, tak nebrzdim, teda iba ked musim :-D
Zobraziť komentár 18.03.2018 - 21:29:42
00
Ked sa malo jazdi je treba pouzivat rucnu castejsie nez je bezne.
Lebo zadne brzdy velmi nebrzdia, a pokial sa moc nebrzdi nemaju sa ako lestit. Kludne treba rucnu zatahovat aj pri zastavovani ked sa este kolesa hybu, alebo povolovat neskor az pocas rozbehu. Su to sice len centimetre, ale opotrebenie je vtedy najvacsie cize sa to dokaze same vycistit.
Pokial ale zadne chytia riadnu hrdzu tak uz jedine vymenit. Tam kde sa rozpadne brzdna plocha tak strhne aj oblozenie a uz to nelesti a nebrzdi vobec.
Zobraziť komentár 18.03.2018 - 21:40:40
00
Budem skusat tu rucnu raz za cas, ja som sa to snazil riesit raz za cas prudkym brzdenim... Tie kotuce postupne hrdzaveli od 2. roku auta, az to takto dopadlo, posledny rok som ho uz mal total na haku :-)
Zobraziť komentár 18.03.2018 - 21:48:08
00
Praveze prudke brzdenie vobec nepomaha. Vtedy ide este viac na predok. Najidealnejsie je jazdit pravidelne, idealne denne. Pokial to nie je mozne a jazdi sa len obcas, treba nielen brzdam ale aj celemu autu "dopriat" rezimy v ktorych bezne nepracuje. Lebo najviac sa auto kazi ked nejazdi.
Sice v konecnom dosledku vydrzia brzdy mozno o polovicu menej, no budu stale na 100% funkcne a vymenis ich lebo sa zoderu, nie rozpadnu..
Zobraziť komentár 18.03.2018 - 22:52:13
00
tiez som dopadol podobne. malo jazdim. tam je problem. navyse ked som jazdieval vela zvykol som si na uspornu jazdu a brzdy skoro nepouzivat. tak teraz naopak - vyradit a brzdim pred kazdou tabulkou obce. velke prekvapenie bolo na STK ked mi rucka krasne brzdila ale zadne brzdy nebrzdili. mam bubny. ani som to necitil - ked som to dal spravit pocitovo to brzdilo rovnako :-)
Zobraziť komentár 19.03.2018 - 13:15:11
00
Pytam sa predajcu, preco to auto nema vzadu kotucove brzdy? V minulosti malo, ale bol s tym neustaly problem, vratili sa k bubnom. Jeho vysvetlenie: vacsinou je auto obsadene jednou osobou, zatazovy system vyhodnoti situaciu tak, ze zadne brzdy takmer nebrzdia a aj ked, tak viac ako 90% brzdneho ucinku ide dopredu. Preto ta hrdza. Takze ani castejsie brzdenie velmi nepomahalo. Zataz do kufra je vraj lepsia volba :)
Zobraziť komentár 19.03.2018 - 13:46:43
00
Sice video samotne je o inom, ale prva scena krasne ukazuje, ze ani SUV ani 4x4 ani ine skratky v specifikacii auta fyziku neoj... babaraju

Zobraziť komentár 20.03.2018 - 12:55:25
00
tam asi išlo o iné, vyzerá to tak, pravým zadným kolesom najprv trafil obrubník a to bolo príčinou havárie
Zobraziť komentár 20.03.2018 - 16:04:47
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up