Lokalizácia
Formulár sa odosiela
je rozdiel ist na 100 konovom benzinaku a na 100 konovom TDi...TDi bude mat podla mna stale navrch
Zobraziť komentár 13.07.2010 - 10:04:09
00
ako vravím :y:

celé krpaté benzíňáky sú hovadina,keď už,tak 3.5 liter,žiadne turbo,8 valcov,stará bublavá klasika :rock:
Zobraziť komentár 13.07.2010 - 10:28:13
00
je rozdiel ist na 100 konovom benzinaku a na 100 konovom TDi...TDi bude mat podla mna stale navrch


somarina...daj sem konkrétne auta...tdi su šroty, odchadzaju turba, vstreky, žhaviče...jedine cím sa môzu pochvalit je akurat krutiaci moment pri 2000ot ako parna turbina. dizlaky sa hodia do kúrenia. Zatial čo ty na tdičku radiš štvorku pri 80km/h kvoli trpanemu spektru otacok na benzine ides na 2ke aj 100km/h a nestracas cas preradzovanim a taha to vzdy kdesto dizel v zakrutach nemôzes podrzat v otackach lebo mu dochadza dych
Zobraziť komentár 13.07.2010 - 10:38:28
00
to su uz osobne preferencie. mne sa tiez lepsie jazdi na TDi. takze by som tvrdil to iste:)
Zobraziť komentár 13.07.2010 - 11:00:36
00
benzín bol je a bude stale v športe naj...prečo nerobi lamborghini alebo ferari, porsche, bugatti diesel?? lebo je to blud
Zobraziť komentár 13.07.2010 - 11:12:10
00
dajo,Ty sa hodíš do kúrenia :lol:
dieslu nemôžeš podržať otáčky v zákrutách?To je čo za vetu :D
klasické TDi sú nesmrteľné motory(aj idTD a aj modernejšie JTD)
hehe a šport sem neťahaj...pozerávaš Le-Mans?

možno tvoje skúsenosti pramenia z používania 2.5TDi V6,TDi-PD....

a ináč,koľko motorov,áut si už mal,poprípade inak dlhdobo jazdil? 1? 2? :lol:

nechcem sa hádať,nikto učený z neba nepadol,ale nepíš prosím Ťa hlúposti...
Zobraziť komentár 13.07.2010 - 11:27:56
00
Tiez mam radsej benzin. Servis komplikovanych vstrekovacih a pretlakovych systemov v dieselli je drajhsi ako ta trocha paliva navrch u benzinu. Navyse to caste preradovanie u diesellu je strasne. Ked chcem tak si kvalt podrzim az do 6,5t ot/min :rock: Mne stary fordacky motor(1.4 55kw 97´) zere v mimo mesto pod 6L a v meste 9L.
Zobraziť komentár 13.07.2010 - 11:30:46
00
to je celé o preferenciách, kto je na čo zvyknutý a s čím sa mu lepšie ide.. keď sme pri radení, poznám ludí ktorí by auto bez autamatu už nekúpilo :lol:


casté preradovanie u dieslu? no to zas neviem, tam napr také že pod kopcom podradiť práve nehrozí..
Zobraziť komentár 13.07.2010 - 11:33:52
00
a preco sa jazdi na 24 hodinovke v le mans diesel? a preco to vyhrali s dieslom, ked benzin je lepsi?
ja to viem porovnat diesel vs. benzin, kedze sme mali, ba dokonca mame auta s jednym aj s druhym typom motora...mas pravdu, ze na naftakoch odchadzaju turba, takisto mozu ist do prec aj pri preplnovanych benzinovych motoroch...a neviem aka je to vyhra, ked ides 100km/h na 2. prevodovom stupni...trapis motor aj prevodovku...
btw, nemame ziadnu 1.2 alebo 1.6, ale rovno 2.8l sestvalec, to uz je ine kafe... :)
Zobraziť komentár 13.07.2010 - 11:38:08
00
kopec predsudkov benzin vs diesel je z rokov 90 kedy to bolo úplne o niečom inom.. v dnešnej dobe by som si určite nedovolil tvrdiť čo je lepšie bez presnej špecifikácie využitia..
na ceste do Chorvátska na dovolenku 900km jasné diesel, ale brať diesel do tesca 5km na nákupy nič moc..

a inak SRAM alebo SHIMANO? :lol:
Zobraziť komentár 13.07.2010 - 11:43:43
00
CraObs má úplnú pravdu :y:
SRAM-SHIMANO,HT-FULL...zobral si mi to z jazyku :P
Zobraziť komentár 13.07.2010 - 11:46:45
00
presne tak, je to jak sa natahovat o tom, ci rozok alebo chlieb... :D
Zobraziť komentár 13.07.2010 - 11:47:30
00
čo vravíte na toto? Peugeot 508,ako sa nedávno vyjadril šéfdizajnér Peugeotu,chcú sa vrátiť ku konzervatívnejším tvarom,pretože tvár Peugeotu posledných 5 rokov nie je to čo chcú...
myslím že sa im to podarilo...
pekný,športovo strihnutý sedan :* (tie zadné svetla mohli byť trošku iné :$ )


Naposledy upravil epo dňa 13.07.2010 - 11:57:55, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 13.07.2010 - 11:51:33
00
nepodoba sa to na pezot... cize je to pekne:) pezot poslednych 5 rokov je naozaj grc..
Zobraziť komentár 13.07.2010 - 11:55:43
00
hehe sa tu serete so spotrebou ..nacipovana oktavka 1,9tdi smer chorvatsko spotreba asi 8,9 2ludia stredny naklad 2biky na streche 75% cesty dialnica limity ee :wasntme: avg speed 105, cas jazdy 7:15 hod :), spat 3ludia max nalozeny rychlost 108 cas 7:08 spotreba 9,5 ..ale nezvysila sa oproti nenachipovaniu :) ale auto islo odost lepsie nemusel som podradovat a nebol problem do kopcov zrychlovat
Zobraziť komentár 13.07.2010 - 12:08:25
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up