Lokalizácia
Formulár sa odosiela
ďalší vydarený motor, každých 80t km von z auta :D to mali tušim staré 120 taký interval... ešte, že toto sa nás tu skoro nikoho netýka
Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
Zobraziť komentár 08.02.2023 - 17:58:42
03
Čtyři kroužky... a potom frajeri hovoria ako koncern je špička.. skôr bez š :D
Zobraziť komentár 08.02.2023 - 18:09:34
10
arrow_leftJoNesbo napísal:
ďalší vydarený motor, každých 80t km von z auta :D to mali tušim staré 120 taký interval... ešte, že toto sa nás tu skoro nikoho netýka

Ako sa to vezme. Montuju sa tu. Ale motor je madarsky.
Zobraziť komentár 08.02.2023 - 18:47:04
00
Stále lepšie ako pri Land Roveroch, tam treba oddeliť kasňu od rámu.
Zobraziť komentár 08.02.2023 - 19:19:41
01
Počul som dobre? Karbón v nasavacom potrubí? Ako sa to tam dostane?
Zobraziť komentár 08.02.2023 - 19:56:41
00
Očividne ako nič :D
Zobraziť komentár 08.02.2023 - 20:00:16
01
arrow_leftBigGuy napísal:
Počul som dobre? Karbón v nasavacom potrubí? Ako sa to tam dostane?


od žiletkárov na ráfikových brzdách a karbonových kolesách :D
Zobraziť komentár 08.02.2023 - 20:02:07
02
arrow_leftquasimoto napísal:
V pripade jazdeneho auta by som volil menej komplikovany nie BiTDI, aby bolo mensie riziko necakanych vydavkov.

Podľa všetkého ak jazdné auto, tak klasika benzín atmosféra. Asi zostanem verný benzínu, menej ku@vitok 🤪
https://m.youtube.com/watch?v=1no3LBpguoY
Zobraziť komentár 08.02.2023 - 20:10:38
00
arrow_leftBigGuy napísal:
Počul som dobre? Karbón v nasavacom potrubí? Ako sa to tam dostane?


Koli emisiam ide z vyfuku mala cast do sania spat.. a potom to tam zasiera
Zobraziť komentár 08.02.2023 - 20:17:09
01
arrow_leftstivko76 napísal:
Podľa všetkého ak jazdné auto, tak klasika benzín atmosféra. Asi zostanem verný benzínu, menej ku@vitok 🤪
https://m.youtube.com/watch?v=1no3LBpguoY


no tri turbá po 3t€ jak tá audina vyššie :D za to je už aj slušná jazdenka.... ja mám aktuálne krásnu spotrebu na benzínovej atmosfére... 9,2l/100km a to ani nechodím moc cez 3t otáčok :D ale tak studený štart a idem pár km na kopec za snehom sa bežkovať... potom zas studený štart a viac menej dole kopcom a občas tam bola aj nejaká nádielka na ceste, tak si to cucne, keď je odpor
Zobraziť komentár 08.02.2023 - 20:21:13
00
arrow_leftBigGuy napísal:
Počul som dobre? Karbón v nasavacom potrubí? Ako sa to tam dostane?


Lebo ho tam konštruktér nasmeruje od výroby. Pozri si AGR/EGR ventil.
edit. JORDI ma predbehol
Zobraziť komentár 08.02.2023 - 20:23:10
10
Mame doma bitdi, čo ma vyše 200k a bez problémov. Nezerie olej ani vodu, turba nepiskaju, auto jazdí ako guľa.
Jediné, čo treba meniť po relatívne nízkom nájazde môže byť zotrvačník a problem ešte môže robiť adblue - či vyhrievacie teleso alebo softvér v jednotke alebo celá jednotka alebo ešte ventil pri motore keď treba meniť celu hadicu od nádrže až k motoru.
Prejav ma podla môjho názoru oveľa lepší ako obyčajný dvojliter. Aj čo sa týka zvuku a aj dynamiky. A ja ten obyč vo svojom aute mám, tak to viem porovnať.
Zobraziť komentár 08.02.2023 - 20:37:55
01
B.ha Mišo to si ho mojkaj a venuj mu lásku, lebo to je asi jediný s tými kilometrami a bez mechanickej poruchy….
Zobraziť komentár 08.02.2023 - 20:42:45
00
Spojka (a zotrvačník) na nových autách je tiež lahôdka... Aký má vlastne význam okrem ekonomického?
Zobraziť komentár 08.02.2023 - 20:50:16
00
www.rouming.cz
Zobraziť komentár 09.02.2023 - 20:52:10
04

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up