Takze zakladam tuto temu, aby sa veci suviasace aut, motoriek a hoci aj kosaciek preberali tu a nie medzi bikami. Urcite je tu vela fanusikov (aj odporcov) tejto tematiky, ktory budu radi prispievat
Takze mozeme pokracovat debatou z temy "Škaredé, netradičné bajky a všakovaké výmysly na 2 kolesách" a debatou okolo zahadnej smrti Pininfarina.
Jediné čo pri Tiguane nedáva zmysel je predokolka....Ale ako cena útechy je ešte jedno nezmyselnejšie auto a to sú verzie Mercedesu GLK, ktoré boli robené ako zadokolky, to musel vymyslieť ozaj debil.
V SR ma cca 60% novo predanych SUV v segmente Tiguanu pohon prednych kolies.
Vacsina ludi si dnesnej dobe nekupuje SUV kvoli terennym schopnostiam, ale kvoli vyssiemu posedu, dizajnu, mode a pocite vacsej bezpecnosti.
V segmente o velkost mensich SUV ma pohon 4x4 dokonca len cca 15 %...
SUV a terénne schopnosti sú 2 úplne odlišné pojmy. SUV je obyčajné osobné auto ako akékoľvek iné, len s vyššou svetlou výškou, čo je iba jedna premenená v teréne, teda priechodnosť. Ale 99% tých áut behá po mestách a verejných komunikáciách. Takže keď si dnes niekto kupuje SUV, tak nie preto, že chce ísť do terénu, ale preto že chce ísť s dobou.
Práveže sú aj ľudia, čo chodia lyžovať, alebo majú chaty, kde sa vyšší podvozok hodí. Nie každý s SUV ním jazdí len po meste. Niekto si kupuje SUV aj kvôli ťahaniu prívesu. Je tých dôvodov viac.
Tesla je take hrackarske auto, auto od firmy, ktora nema s vyrobou aut skusenosti (a tak to aj vyzera). Ma skvelu techniku (aku+motor+SW), ale otrasnu ergonomiu a po zakladnej mechanickej stranke je to tiez dost ubohe.
Jazdil si s tym niekedy?
Ja som mal len Teslu 3 v slusnej vybave, ale nie plnej - napriklad autopilota som nemal. Jedine co mi naozaj vadilo bolo nastavenie spatnych zrkadiel - nesli dost daleko od auta. A to musim provedat, ze sa do vela beznych aut ergonomicky neposkladam. (mam 2m a cez 130kg)
Auto to bolo velmi slusne, zrychlenie ako na husenkovej drahe je navykove. Celkovo som s nim bol spokojny, len mi nakoniec povedali kolko mam zanho ako firemne doplacat (4-miestna suma) a vratil som ho.
A čo bolo na tom, že máš doplatiť 4 miestnu sumu za odkúpenie auta z firmy? Veď to je super nie? Hlavne v súčasnosti keď sa obyčajné autá ako tu diskutujeme ako je Tiguan predávajú za vysoko 5 miestne sumy aj silne ojazdené.
Jazdil si s tym niekedy?
Ja som mal len Teslu 3 v slusnej vybave, ale nie plnej - napriklad autopilota som nemal. Jedine co mi naozaj vadilo bolo nastavenie spatnych zrkadiel - nesli dost daleko od auta. A to musim provedat, ze sa do vela beznych aut ergonomicky neposkladam. (mam 2m a cez 130kg)
Auto to bolo velmi slusne, zrychlenie ako na husenkovej drahe je navykove. Celkovo som s nim bol spokojny, len mi nakoniec povedali kolko mam zanho ako firemne doplacat (4-miestna suma) a vratil som ho.
Nejazdil a ani po tom netuzim. Ako hlavne plus si napisal zrychlenie, nic ine. Ked si este raz precitas moj prispevok, tak to vobec neodporuje tomu, co som napisal ja. Technologicky su to skvele auta, ale to nestaci. Ergonomia a s tym suvisiaca bezpecnost jazdy je zalostna, mechanicke casti tiez pokrivkavaju.
prosím vás, ktoré poisťovne sú teraz nogo ? už len PZP... doteraz som mal pár rokov pzp aj hp od unionu a mal som aj plnenie a skvelé ... teraz ale ruším a už len pzp, tak otázka či ísť po cene alebo reálne čítať podmienky a ktoré hneď vyradiť. Voľakedy bola taka neodporúčaná kooperatíva ak si dobre pamätám
Pozris sa koľko platíš teraz a koľko by ti vyšla poistka ja som zrušil jednu aj s havarijkou a lacnejšiu som nenašiel ...
Vlani do mňa nabúral s Kooperativou a na moje prekvapko všetko v pohode a rýchlo..
Teraz som dal Uniqua, vyšlo najlacnejšie a pripoistenia mi, ktoré sa podobajú havarijné a klikol som aj pripoistenie že keď ja spôsobim nehodu, tak mi preplatia do 2 či kolko tis skodu
Pohon 4x4 nezlepsuje samotne jazdne vlastnosti.
Teda mimo prejazdu zakruty pod plynom alebo vyraznejsej akceleracii zo zkruty ale to nie je bezna jazda a nesuvisi to s typom karoserie.
Ak by sme mali byt dosledny, pohon 4x4 zvysuje hmotnost auta co vplyv na jazdne vlastnosti negtivne.
Zaroven maju prave SUv rozne typy pohonov 4x4 (najma azijske), ktore pri beznej jazde velmi nepomahaju ani v tej zakrute preventivne.
Na sluzobnom mavam stale 4x4 (pre istotu) no tiez tak 98% casu len zvysuje spotrebu prkrat za rok v zime sa vdaka nemu dostanem na nedostupnejsie miesta bez retazi ale jazdne vlstnosti to u bezneho auta nezlepsi.
"Pretože tie veľké pixle majú ako tak použiteľné jazdné vlastnosti len vďaka AWD"
ale netrep ... miestnym zavodnikom co tlacia kazde auto na limit, tak pre rozsirenie obzorov -> Tiguan 2nd Gen ma lepsie spravanie v zakrute ako Passat B8. Auta z rovnakeho obdobia. A to je hadam jasne, ze v zatoceni bez plynu ten nahon na vsetky 4 nijak nepomaha.
Pouzivam aj ázijský 4x4 a je vypinatelny.
A keď ho zapnem je to rooozhodne k lepšiemu.A osobne by som tu veľkú pixlu ako dvojkolku nechcel. Spotrebu u SUV zvacsuje už len to ze je to veľká pixla.
A rozumiem tomu ze je kopec užívateľov ktorým nijak AWD nepomoze lebo to nie je vseliek a fyzika platí. A svojho užívateľa si nájde aj Xsara *****so😃
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Vacsina ludi si dnesnej dobe nekupuje SUV kvoli terennym schopnostiam, ale kvoli vyssiemu posedu, dizajnu, mode a pocite vacsej bezpecnosti.
V segmente o velkost mensich SUV ma pohon 4x4 dokonca len cca 15 %...
... A najma z dovodu maleho pipika
Jazdil si s tym niekedy?
Ja som mal len Teslu 3 v slusnej vybave, ale nie plnej - napriklad autopilota som nemal. Jedine co mi naozaj vadilo bolo nastavenie spatnych zrkadiel - nesli dost daleko od auta. A to musim provedat, ze sa do vela beznych aut ergonomicky neposkladam. (mam 2m a cez 130kg)
Auto to bolo velmi slusne, zrychlenie ako na husenkovej drahe je navykove. Celkovo som s nim bol spokojny, len mi nakoniec povedali kolko mam zanho ako firemne doplacat (4-miestna suma) a vratil som ho.
Ja som mal len Teslu 3 v slusnej vybave, ale nie plnej - napriklad autopilota som nemal. Jedine co mi naozaj vadilo bolo nastavenie spatnych zrkadiel - nesli dost daleko od auta. A to musim provedat, ze sa do vela beznych aut ergonomicky neposkladam. (mam 2m a cez 130kg)
Auto to bolo velmi slusne, zrychlenie ako na husenkovej drahe je navykove. Celkovo som s nim bol spokojny, len mi nakoniec povedali kolko mam zanho ako firemne doplacat (4-miestna suma) a vratil som ho.
Nejazdil a ani po tom netuzim. Ako hlavne plus si napisal zrychlenie, nic ine. Ked si este raz precitas moj prispevok, tak to vobec neodporuje tomu, co som napisal ja. Technologicky su to skvele auta, ale to nestaci. Ergonomia a s tym suvisiaca bezpecnost jazdy je zalostna, mechanicke casti tiez pokrivkavaju.
Pozris sa koľko platíš teraz a koľko by ti vyšla poistka
Vlani do mňa nabúral s Kooperativou a na moje prekvapko všetko v pohode a rýchlo..
Teraz som dal Uniqua, vyšlo najlacnejšie a pripoistenia mi, ktoré sa podobajú havarijné a klikol som aj pripoistenie že keď ja spôsobim nehodu, tak mi preplatia do 2 či kolko tis skodu
Ale aj u Kaska, dlhe roky sukromne mame v rodine kooperativu/komunalnu a nikdy nebol problem pri poistnych udalostiach
Prečo?
ked to jednoducho niekomu nevyhovuje, tak si to nekupi. Lahke riesenie.
Teda mimo prejazdu zakruty pod plynom alebo vyraznejsej akceleracii zo zkruty ale to nie je bezna jazda a nesuvisi to s typom karoserie.
Ak by sme mali byt dosledny, pohon 4x4 zvysuje hmotnost auta co vplyv na jazdne vlastnosti negtivne.
Zaroven maju prave SUv rozne typy pohonov 4x4 (najma azijske), ktore pri beznej jazde velmi nepomahaju ani v tej zakrute preventivne.
Na sluzobnom mavam stale 4x4 (pre istotu) no tiez tak 98% casu len zvysuje spotrebu
ale netrep
A keď ho zapnem je to rooozhodne k lepšiemu.A osobne by som tu veľkú pixlu ako dvojkolku nechcel. Spotrebu u SUV zvacsuje už len to ze je to veľká pixla.
A rozumiem tomu ze je kopec užívateľov ktorým nijak AWD nepomoze lebo to nie je vseliek a fyzika platí. A svojho užívateľa si nájde aj Xsara *****so😃