Takze zakladam tuto temu, aby sa veci suviasace aut, motoriek a hoci aj kosaciek preberali tu a nie medzi bikami. Urcite je tu vela fanusikov (aj odporcov) tejto tematiky, ktory budu radi prispievat
Takze mozeme pokracovat debatou z temy "Škaredé, netradičné bajky a všakovaké výmysly na 2 kolesách" a debatou okolo zahadnej smrti Pininfarina.
Dynamika je podla mna OK vzhladom na vykon, ma to 150k s turbom (realne na stoliciach v testoch mavaju VW bezne o 10-15 kW viac ako udavanych) a nejakych tusim 9 ci 12kW vypomoc elektromotora.
Je to najpredavanejsia motorizacia v Tiguane u nas aj v EU.
Za mna bez obav, samozrejme 200 kW to nema, ale je to predny pohon, nie su tam velke straty aj hmotnost je rozumna.
Co je pre mna dolezitejsie je, ze podla mna tato motorizacia funguje ovela prijemnejsie ako 2.0 TDI 4x4 192kW.
Tento 1.5 eTSI je proste vyrazne kultivovanejsi a tichsi, celkovo na mna posobi jazda vyslovene luxusnejsie vdaka tomu.
V tejto generacii ma uz aj 1.5 TSI prevodovku s mokrymi spojkami DQ381.
Jazdeny Tiguan predokolka za skoro 40 tisic, cennikova cena skoro 50 tisic. Pred rokom som tu daval zaujemcom info, ze sa dopredavaju predfaceliftove kusy v cenach od 23 tisic. A predokolka Elegance s automatom bola za necelych 36 tisic.
Tak samozrejme 8 rocny model vo vypredaji a novy je rozdiel, to je bezne.
Ono ale novy Tiguan ma ovela viac vybavy, robi sa oproti staremu vzdy len s automatom, tieto benziny ako mild hybrid...
Ak by sa stary doplnil na rovnaku vybavu, ceny by boli velmi podobne.
Aktualne je situacia ze v SR je len 10 takychto benzinovych Tiguanov (najprevadanejsia verzia), cize viac ako polka dilerov take auto ani nema a caka sa aj pol roka...
Jazdeny Tiguan predokolka za skoro 40 tisic, cennikova cena skoro 50 tisic. Pred rokom som tu daval zaujemcom info, ze sa dopredavaju predfaceliftove kusy v cenach od 23 tisic. A predokolka Elegance s automatom bola za necelych 36 tisic.
Inak by som doplnil, toto by som uplne "jazdenym" co evokuje stare auto nenazval, je to na urovni predvadzacky.
A novy Tiguan vie byt aj za 30 tis.
Samozrejme ale nie s takou high-end vybavou.
U nemeckych znaciek je to bezne, ze ponukaju aj najmodernejsie vybavy a cenove rozpatie modelu je velmi velke, kazdy si vyberie podla seba.
Najviac sa predavaju tieto 1.5 za 40-42 tisic, (vybava Life/Limited).
tak o tych vyssich cenach sa vedelo uz pri uvadzani noveho Tiguanu. Po starom sa pri dopredaji sa len tak zaprasilo, teraz su posledne kusky Allspacu v predaji co je tiez fajn auto.
Napriklad HD LED Matrix svetla (v kazdom svetlomete 19.200 led smegntov, ktore "kreslia" na cestu ciary, pruhy a pod).
Dalsie prvky co bezne auta nemaju (obzvlast v tomto segmente, aj vo vyssich segmentoch ich casto auta nemaju doplatene,alebo sa ani neponuklaju) su napr masazne sedadla, automaticke parkovanie s pamatou parkovacieho miesta, head-up display, autonomna jazda 2.urovne , zdvojene akusticke skla...
Tesla Y ma dobry cenu, aj ID4 a Enuaq su za cca podobnu cenu, avsak 98% ludi kupujucich nove auta kupuje spalovaky, velka vacsina benzinove.
Pre toho, kto chce elektromobil, tento Tiguan neodporucam, ma totiz spalovaci motor
paradne je vyskladany o mokrej prevodovke pri 1.5 som nevedel - dobre vediet. pre mna to bol (sucha verzia dsg pri benzinoch do 110kw) v minulosti showstopper
Ahojte, je to OK, ked mi po vymene platniciek aj kotucov sucha kotuc o platnicku? Zvykne si to nejak sadnut, povedzme po 50-100km, alebo mam ist spat do servisu?
Treba popísať, že o aké šúchanie kotúča o platničku sa jedná. Kotúč na aute po výmene, keď to človek pretáča na zdviháku šúcha absolútne bežne aj po zajazdení. Nejde to tak, že rukou sa koleso otočí a potom sa ešte samo točí pol minúty. Ale ak to šúcha počas jazdy a vyslovene to počuť, tak vtedy je problém.
S tou Teslou vtipík pobavil. Ja neviem prečo ak by som chcel Tiguan by som si mal kúpiť Teslu Y..Sú to dve absolútne odlišné autá. Jediné čo pri Tiguane nedáva zmysel je predokolka....Ale ako cena útechy je ešte jedno nezmyselnejšie auto a to sú verzie Mercedesu GLK, ktoré boli robené ako zadokolky, to musel vymyslieť ozaj debil.
Tesla je take hrackarske auto, auto od firmy, ktora nema s vyrobou aut skusenosti (a tak to aj vyzera). Ma skvelu techniku (aku+motor+SW), ale otrasnu ergonomiu a po zakladnej mechanickej stranke je to tiez dost ubohe.
caute, chcel by som osetrit podvozok a dutiny rocnemu S-crossu. Davali ste to niekto v poslednej dobe niekomu robit alebo urobili ste to doma? Aky nastrek siel na to? zatial vsade registrujem len dinitrol
Robit to doma je strasna pakaren ak nemas klasicky servisny (stlpovy) zdvihak, kedy sa mozes pod autom volne pohybovat. A inak skoda, ze ste to neriesili hned po kupe. A druha skoda, ze si si spomenul v novembri a nie v lete. Teraz poriadne vysusit dutiny nie je vobec lahke a cely proces si vyzaduje viac casu a vykurovane priestory ak to ma byt spravene poriadne.
Ale teda Dinitrol je overeny, tak preco vymyslat ine? Akurat treba zvazit aky typ aplikovat. Ak sa s tym nebude jazdit v terene, tak na podvozok stoji za zvazenie pouzit namiesto klasiky (4941 / 4942) skor 4010, kedze 4010 je transparentny a teda zostava vsetko viditelne. To je okrem zaruky / servisu vyhodne aj v tom, ze ak by niekde casom vznikala korozia, tak v pripade 4010 je lahka vizualna kontrola, kdezto pri klasike clovek o probleme pod nastrekom vobec tusit nebude.
Tesla je take hrackarske auto, auto od firmy, ktora nema s vyrobou aut skusenosti (a tak to aj vyzera). Ma skvelu techniku (aku+motor+SW), ale otrasnu ergonomiu a po zakladnej mechanickej stranke je to tiez dost ubohe.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
allianz je zevraj top pri pzp. urcite nie kooperativa. na komunalnu som tiez pocul zleho
Dynamika je podla mna OK vzhladom na vykon, ma to 150k s turbom (realne na stoliciach v testoch mavaju VW bezne o 10-15 kW viac ako udavanych) a nejakych tusim 9 ci 12kW vypomoc elektromotora.
Je to najpredavanejsia motorizacia v Tiguane u nas aj v EU.
Za mna bez obav, samozrejme 200 kW to nema, ale je to predny pohon, nie su tam velke straty aj hmotnost je rozumna.
Co je pre mna dolezitejsie je, ze podla mna tato motorizacia funguje ovela prijemnejsie ako 2.0 TDI 4x4 192kW.
Tento 1.5 eTSI je proste vyrazne kultivovanejsi a tichsi, celkovo na mna posobi jazda vyslovene luxusnejsie vdaka tomu.
V tejto generacii ma uz aj 1.5 TSI prevodovku s mokrymi spojkami DQ381.
Ono ale novy Tiguan ma ovela viac vybavy, robi sa oproti staremu vzdy len s automatom, tieto benziny ako mild hybrid...
Ak by sa stary doplnil na rovnaku vybavu, ceny by boli velmi podobne.
Aktualne je situacia ze v SR je len 10 takychto benzinovych Tiguanov (najprevadanejsia verzia), cize viac ako polka dilerov take auto ani nema a caka sa aj pol roka...
Inak by som doplnil, toto by som uplne "jazdenym" co evokuje stare auto nenazval, je to na urovni predvadzacky.
A novy Tiguan vie byt aj za 30 tis.
Samozrejme ale nie s takou high-end vybavou.
U nemeckych znaciek je to bezne, ze ponukaju aj najmodernejsie vybavy a cenove rozpatie modelu je velmi velke, kazdy si vyberie podla seba.
Najviac sa predavaju tieto 1.5 za 40-42 tisic, (vybava Life/Limited).
za 44 tisíc máš teslu Y novú
Dalsie prvky co bezne auta nemaju (obzvlast v tomto segmente, aj vo vyssich segmentoch ich casto auta nemaju doplatene,alebo sa ani neponuklaju) su napr masazne sedadla, automaticke parkovanie s pamatou parkovacieho miesta, head-up display, autonomna jazda 2.urovne , zdvojene akusticke skla...
Tesla Y ma dobry cenu, aj ID4 a Enuaq su za cca podobnu cenu, avsak 98% ludi kupujucich nove auta kupuje spalovaky, velka vacsina benzinove.
Pre toho, kto chce elektromobil, tento Tiguan neodporucam, ma totiz spalovaci motor
za 44 tisíc máš teslu Y novú
S tou Teslou vtipík pobavil. Ja neviem prečo ak by som chcel Tiguan by som si mal kúpiť Teslu Y..Sú to dve absolútne odlišné autá. Jediné čo pri Tiguane nedáva zmysel je predokolka....Ale ako cena útechy je ešte jedno nezmyselnejšie auto a to sú verzie Mercedesu GLK, ktoré boli robené ako zadokolky, to musel vymyslieť ozaj debil.
Robit to doma je strasna pakaren ak nemas klasicky servisny (stlpovy) zdvihak, kedy sa mozes pod autom volne pohybovat. A inak skoda, ze ste to neriesili hned po kupe. A druha skoda, ze si si spomenul v novembri a nie v lete. Teraz poriadne vysusit dutiny nie je vobec lahke a cely proces si vyzaduje viac casu a vykurovane priestory ak to ma byt spravene poriadne.
Ale teda Dinitrol je overeny, tak preco vymyslat ine? Akurat treba zvazit aky typ aplikovat. Ak sa s tym nebude jazdit v terene, tak na podvozok stoji za zvazenie pouzit namiesto klasiky (4941 / 4942) skor 4010, kedze 4010 je transparentny a teda zostava vsetko viditelne. To je okrem zaruky / servisu vyhodne aj v tom, ze ak by niekde casom vznikala korozia, tak v pripade 4010 je lahka vizualna kontrola, kdezto pri klasike clovek o probleme pod nastrekom vobec tusit nebude.
Dnes tu máme odborníkov...
https://www.youtube.com/watch?v=Bjlt9ZocQUk