Lokalizácia
Formulár sa odosiela
matko001 nech sa ti paci - https://www.vorsprungsuspension.com/collections/all/products/secus-fork-air-spring-upgrade-kit-fox-rockshox-forks-2021
Zobraziť komentár 14.11.2022 - 17:50:44
00
ja to mám zas teraz aktuálne vyriešené rozdelením vzduchovej komory na dve pozitívne, takže nemám tam vyšší objem, ale zas viem jazdiť nižší tlak....zaujímavé tie riešenia. Toto tam mám : https://www.chickadeehill.de/awk-fox36
Tak kukni matko001 aj to prípadne.
Zobraziť komentár 14.11.2022 - 17:57:05
00
arrow_leftbranomelis napísal:
Skôr ako nákup lisov a sťahovákov na presfity by to chcelo nejakých dobrovoľníkov čo by takúto novinku otestovali. Akosi sa to tu len hemží vkladaním kadečoho do vzduchovej komory a nie je dosť recenzií od reálnych užívateľov. Už to tam vidím nejaký deň a tu zas ani zmienka o tom nikde v žiadnej téme :(

https://r2-bike.com/TRUTUNE-activated-carbon-air-fork-insert-FOX-36-38


Akože... Na fyzike som nikdy nehviezdil ale toto mi logicky nedáva zmysel 🤔 bohate by mi stačilo keby mi to niekto po lopate vysvetlil, lebo mi to enda ani spávať
Zobraziť komentár 14.11.2022 - 19:35:46
01
FiLus
Preto som to sem dal, ak tu ešte chodí niekto kto veľa číta informácií z bikového sveta a vedel by k tomu niečo. Skôr som čakal, že napchám čosi do vidly, znížim tlak a stred a koniec zdvihu mi ovplyvňuje toto čudo podobne ako minule čo som sem dával tie penové tokeny. Ale tu píšu, že tlak sa vozí vyšší ako zvyčajne. Materiál je nejaký špeci vyvinutý pre Audi. Škoda, že nemajú k tomu nejakú vizualizáciu, že ako to ovplyvňuje ten tlak čo nafúkaš do vidly.

Tu sa možno bude dať o tom viac zistiť ešte:
https://www.pinkbike.com/news/2021-pinkbike-awards-innovation-of-the-year-nominees.html
Zobraziť komentár 14.11.2022 - 19:53:53
00
toto nieje zrovna polopate ale o Carbon Air bol clanok na PB
https://www.pinkbike.com/news/carbon-air-aims-to-make-air-suspension-more-like-coil-pond-beaver-2021.html
Zobraziť komentár 14.11.2022 - 20:01:24
01
Oukej, zajtra si budem mat čím skrátiť nudu v robote 🙂
Zobraziť komentár 14.11.2022 - 20:13:05
01
Polopate - (uhlikove) nanocastice maju obrovsky povrch (kvoli mikro/nano-porom). Za istych podmienok na tento povrch dokazu naviazat prekvapivo velke mnozstvo atomov/molekul (niektorych druhov).

Co som zostal prekvapeny, a neslo mi do hlavy (kedze cisla/podmienky nepoznam, poznam len koncept), ze to vedia dosiahnut pri operacnych podmienkach vidlice - cize zmenou tlaku (a malinkou zmenou teploty), a ze pri zmene tlaku vo vidlici je to lahko reverzibilny proces bez hysterezie (pamati)
Zobraziť komentár 14.11.2022 - 20:33:56
01
to je taka ***** az ma z toho trasie
Zobraziť komentár 14.11.2022 - 20:51:12
01
Som to pôvodne len tak zbežne pozeral, že či to má vôbec zmysel, lebo ja tie veci vo vidle mám už riešené cez AWK, ale toto vyzerá ako veľmi schopné riešenie. AWK má najväčší problém, že potrebuje pri pretočení vidlice priestor pod rámom, alebo KNOCK Block, lebo inak je kontakt ventilov s rámom....

Tento carbon air plánujú ďalej to rozšíriť na viac modelov vidlíc a vytvoriť k tomu aj špeciálne air shafty, ktoré budú zväčšovať negatívnu komoru, ktorá ešte zlepší tuhosť úvodného zdvihu a teda citlivosť. Okrem toho aplikácie toho materiálu majú aj v akustike...Pekné celkom, uvidí sa či si to nájde užívateľov.
Zobraziť komentár 14.11.2022 - 20:55:42
00
Moze niekto skusit ze ako bude fungovat piesocek pre macicky - ten zeolitovy. V zavislosti od adsorpcnej krivky to mozno bude lepsie mozno horsie (malo by sa dat najst) :D
Zobraziť komentár 14.11.2022 - 21:06:11
00
piesocek pre macicky sa bohuzial riadi realnou fyzikou :)

nie ako tu kde "However, if you now set the known air pressure as it was before, you will quickly find that it is too low. The reason for this lies in the technology of the insert. The activated carbon used has the advantage that, similar to a sponge, it can absorb more air than an empty space without this material. The air volume is thus increased." ked zvacsis objem a nafukas na stejny tlak tak sa ti to bude zdat maksie :D

preto sa aj sirsie gumy fukaju vzdy na vyssi tlak, lebo keby si ich nafukal na stejny tak by ti to prislo malo :rofl:
Zobraziť komentár 14.11.2022 - 21:10:01
03
Pripomina mi to tie zazracne kovove vrtulkove setrice PHM do aut 😁😁
Zobraziť komentár 14.11.2022 - 21:22:34
00
alebo take dzindiky do zasuvky co vyhladzuju frekvenciu prudu a znizuju tym spotrebu :)
Zobraziť komentár 14.11.2022 - 21:23:35
02
preco by firmy ako CeramicSpeed a AbsoluteBlack mali tahat peniaze len od priblblych a prilis bohatych ziletkarov, ved aj niektori endurobros maju vela penazi, tak aj tim treba ponuknut za 300€ nieco, co sa da vyrobit za 5 :D
Zobraziť komentár 14.11.2022 - 23:11:47
02
Vieš prosím dať odkaz kde táto vec stojí 300 EUR ? 😳😳 upraviť jednoducho charakteristiku pruženia si chce hodne ľudí. Toto je práve jedno z lacnejších riešení. Otázkou je len či ten materiál funguje. AWK napríklad je od tohto drahšie ešte o 100 EUR a funguje. Pruzinova konverzia je ešte drahšia. Potom sú na pružení ďalšie úpravy casti tlmenia. Je potrebné sa k veciam vyjadrovať, keď netušíme o čo v tých úpravách ide? Alebo inak. Ak vieme reálne že toto v tej vidle nefunguje a je to len predražený token tak vieme na to dať odkaz kde sa o tom píše ? 🙄
Zobraziť komentár 14.11.2022 - 23:43:02
02

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up