Planujem zalozit temu na organizovanie mestskych cyklojazd v Bratislave s cielom zabezpecit bezpecnejsiu jazdu cyklistov po nebezpecnych frekventovanych cestach.
Mam totiz silny dojem, ze kvoli jednemu cyklistovi sa vodicom pri predbiehani neoplati zaradit do laveho pruhu a maloktori dodrzuju dostatocny bocny odstup s ohladom na pritomnost pocetnych vytlkov.
Islo by o pravidelne cyklojazdy napr. po ceste do prace.
Temu s podobnym zamerom som nenasiel.
Nevedeli by ste mi poradit, do akeho fora tuto temu zaradit?
Dakujem za odpovede.
Samovrahovia?
No, zaujimavy nazov, ale nezodpoveda ani realite, a uz vobec nie mojmu zameru!
To, ze su cesty nebezpecne pre individualnych cyklistov, nepopieram.
Mojim zamerom je prave minimalizovat pravdepodobnost urazu alebo ohrozenie zivota.
Ale chapem, ze pre niektorych vodicov to musi byt velmi potupne, ked ich v zapche predbiehaju cyklisti. Tak si to potrebuju nejak vykompenzovat.
Planujem zalozit temu na organizovanie mestskych cyklojazd v Bratislave s cielom zabezpecit bezpecnejsiu jazdu cyklistov po nebezpecnych frekventovanych cestach.
Mam totiz silny dojem, ze kvoli jednemu cyklistovi sa vodicom pri predbiehani neoplati zaradit do laveho pruhu a maloktori dodrzuju dostatocny bocny odstup s ohladom na pritomnost pocetnych vytlkov.
Islo by o pravidelne cyklojazdy napr. po ceste do prace.
Temu s podobnym zamerom som nenasiel.
Nevedeli by ste mi poradit, do akeho fora tuto temu zaradit?
Dakujem za odpovede.
V Rakúsku a v Maďarsku sa vodič zaradí do ľavého pruhu a predbieha ťa s odstupom 2 metrov. Takisto keď oproti idú autá, tak vodič počká a nezačne ťa nebezpečne predbiehať s odstupom do 10cm. Slovákovi to nevysvetlíš -.-"
Na skupinku cyklistov si vodici jednoducho nedovolia tolko drzosti ako na jednotlivcov (je v tom psychologia). Naviac, uz len 2 cyklisti mozu legalne zabrat cely pruh, pokial sa predbiehaju. Z moralneho hladiska v urcitych pripadoch (v uzkych pruhoch alebo na rozbitej ceste) sa to da brat ako sebaobrana. V kazdom pripade som za vzajomnu toleranciu medzi jednotlivymi ucastnikmi premavky.
Nie prioritne nemusi byt, ja ho vidim na take pojazdenicko mestom dedinou, to ze ma lefty neznamena ze musis mega teren aj ked tam byt nemusela imidzovka to je ale dala by sa urcite zmysluplne vyuzit ...
Mal som napisany dlhy text, ale potom som pochopil, ze sa hrame na slovicka. Takze este raz, mozno sa mylim, ale PODLA MOJHO NAZORU tento bicykel majitel nestaval na jazdenie po terene. MYSLIM SI, ze ho ma na pohodlne, bezpecne, rychle presuny po meste.
P.S. Jazdil som dva roky do prace na tomto: http://fokel.mtbiker.sk/bike/#bike-1394-urban-racer a uz nejazdim, kupil som si na to od mathosh-a 29er Superior, lebo zbytocne € na podobnu imidzovku od SingleBe nemam. Ale viem, ze mat 2x kotuc, 2,35 plaste a obratny nasloopovany ram je na vozenie po meste celkom fajn
P.S2. Vacsina "balonovych" hladkych plastov ktore poznam, vazi viac, az vyrazne viac nez porovnatelne "terenne", preto aj na Supovi su a zatial budu, nezabijem lahke kolesa kilovymi Fat Frankami
P.S3. Ale mozno som divny, mam 4x4 auto, aj ked v Bratislave je vraj sneh iba par dni v roku a celoodpruzeneho Spesla do lesa, aj ked v Karpatoch vlastne vraj staci aj hardtail
Samovrahovia?
No, zaujimavy nazov, ale nezodpoveda ani realite, a uz vobec nie mojmu zameru!
To, ze su cesty nebezpecne pre individualnych cyklistov, nepopieram.
Mojim zamerom je prave minimalizovat pravdepodobnost urazu alebo ohrozenie zivota.
Ale chapem, ze pre niektorych vodicov to musi byt velmi potupne, ked ich v zapche predbiehaju cyklisti. Tak si to potrebuju nejak vykompenzovat.
Ten zaporny hlas som nepochopil!
Jasne som napisal, ze to plati pre "niektorych" a nie "vsetkych" vodicov.
Kto nesuhlasi, odporucam si to vyskusat na biku v rannej spicke.
A samovrah takisto nie som. Ak by som mal bezpecnejsiu alternativu, ktora by mi nezobrala viac ako dvojnasobok casu, tak ju vyuzijem.
Navyse, cim viac cyklistov je na cestach, tym je vacsia nielen ich bezpecnost,
ale aj vacsi tlak a vola na budovanie kvalitnej cykloinfrastruktury, ktora tu chyba.
ak ide skupinka cyklistou a tocia s*****, tym padom sa vkuse obehuju, a teda kludne mozu ist vedla seba nie?
Ak ide o predbiehanie a nie o subeznu jazdu, malo by to byt legalne.
Pokial ma priestorova predstavivost neklame, potom traja cyklisti stacia
na nepretrzite zabratie celeho pruhu. Nemotorove vozidla, myslim ze mozno
predbiehat aj na krizovatke, ale radsej si to overim.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Planujem zalozit temu na organizovanie mestskych cyklojazd v Bratislave s cielom zabezpecit bezpecnejsiu jazdu cyklistov po nebezpecnych frekventovanych cestach.
Mam totiz silny dojem, ze kvoli jednemu cyklistovi sa vodicom pri predbiehani neoplati zaradit do laveho pruhu a maloktori dodrzuju dostatocny bocny odstup s ohladom na pritomnost pocetnych vytlkov.
Islo by o pravidelne cyklojazdy napr. po ceste do prace.
Temu s podobnym zamerom som nenasiel.
Nevedeli by ste mi poradit, do akeho fora tuto temu zaradit?
Dakujem za odpovede.
No, zaujimavy nazov, ale nezodpoveda ani realite, a uz vobec nie mojmu zameru!
To, ze su cesty nebezpecne pre individualnych cyklistov, nepopieram.
Mojim zamerom je prave minimalizovat pravdepodobnost urazu alebo ohrozenie zivota.
Ale chapem, ze pre niektorych vodicov to musi byt velmi potupne, ked ich v zapche predbiehaju cyklisti. Tak si to potrebuju nejak vykompenzovat.
Planujem zalozit temu na organizovanie mestskych cyklojazd v Bratislave s cielom zabezpecit bezpecnejsiu jazdu cyklistov po nebezpecnych frekventovanych cestach.
Mam totiz silny dojem, ze kvoli jednemu cyklistovi sa vodicom pri predbiehani neoplati zaradit do laveho pruhu a maloktori dodrzuju dostatocny bocny odstup s ohladom na pritomnost pocetnych vytlkov.
Islo by o pravidelne cyklojazdy napr. po ceste do prace.
Temu s podobnym zamerom som nenasiel.
Nevedeli by ste mi poradit, do akeho fora tuto temu zaradit?
Dakujem za odpovede.
V Rakúsku a v Maďarsku sa vodič zaradí do ľavého pruhu a predbieha ťa s odstupom 2 metrov. Takisto keď oproti idú autá, tak vodič počká a nezačne ťa nebezpečne predbiehať s odstupom do 10cm. Slovákovi to nevysvetlíš -.-"
Na skupinku cyklistov si vodici jednoducho nedovolia tolko drzosti ako na jednotlivcov (je v tom psychologia). Naviac, uz len 2 cyklisti mozu legalne zabrat cely pruh, pokial sa predbiehaju. Z moralneho hladiska v urcitych pripadoch (v uzkych pruhoch alebo na rozbitej ceste) sa to da brat ako sebaobrana. V kazdom pripade som za vzajomnu toleranciu medzi jednotlivymi ucastnikmi premavky.
Nemyslim si, ze toto je bajk do terenu... Prave preto ma zaujimal dovod takeho kategorickeho odmietnutia
BTW pokial sa pamatam, Fuzik isiel na SS aj niektory bratislavsky maraton, takze kde je vola...
P.S. Jazdil som dva roky do prace na tomto: http://fokel.mtbiker.sk/bike/#bike-1394-urban-racer a uz nejazdim, kupil som si na to od mathosh-a 29er Superior, lebo zbytocne € na podobnu imidzovku od SingleBe nemam. Ale viem, ze mat 2x kotuc, 2,35 plaste a obratny nasloopovany ram je na vozenie po meste celkom fajn
P.S2. Vacsina "balonovych" hladkych plastov ktore poznam, vazi viac, az vyrazne viac nez porovnatelne "terenne", preto aj na Supovi su a zatial budu, nezabijem lahke kolesa kilovymi Fat Frankami
P.S3. Ale mozno som divny, mam 4x4 auto, aj ked v Bratislave je vraj sneh iba par dni v roku a celoodpruzeneho Spesla do lesa, aj ked v Karpatoch vlastne vraj staci aj hardtail
http://autobild.cas.sk/clanok/200689/najkrajsie-pumpy-sveta-jedna-je-zo-slovenska
No, zaujimavy nazov, ale nezodpoveda ani realite, a uz vobec nie mojmu zameru!
To, ze su cesty nebezpecne pre individualnych cyklistov, nepopieram.
Mojim zamerom je prave minimalizovat pravdepodobnost urazu alebo ohrozenie zivota.
Ale chapem, ze pre niektorych vodicov to musi byt velmi potupne, ked ich v zapche predbiehaju cyklisti. Tak si to potrebuju nejak vykompenzovat.
Ten zaporny hlas som nepochopil!
Jasne som napisal, ze to plati pre "niektorych" a nie "vsetkych" vodicov.
Kto nesuhlasi, odporucam si to vyskusat na biku v rannej spicke.
A samovrah takisto nie som. Ak by som mal bezpecnejsiu alternativu, ktora by mi nezobrala viac ako dvojnasobok casu, tak ju vyuzijem.
Navyse, cim viac cyklistov je na cestach, tym je vacsia nielen ich bezpecnost,
ale aj vacsi tlak a vola na budovanie kvalitnej cykloinfrastruktury, ktora tu chyba.
Ak ide o predbiehanie a nie o subeznu jazdu, malo by to byt legalne.
Pokial ma priestorova predstavivost neklame, potom traja cyklisti stacia
na nepretrzite zabratie celeho pruhu. Nemotorove vozidla, myslim ze mozno
predbiehat aj na krizovatke, ale radsej si to overim.